Založnik Paradox Interactive in razvijalec Colossal Order za konec tega meseca pripravljata splavitev težko pričakovane igre Cities: Skylines 2 – strategije, v kateri se bomo preizkusili kot planer razvoja ogromnega mesta. Glede na to, da EA-jeva serija SimCity že dolgo ne kaže znakov življenja, je bil original toliko bolj popularen, saj praktično ni imel konkurence, skupnost pa je nato za ta naslov spočela celo serijo modov, ki so mu še podaljšali življenjsko dobo.
Pričakovanja za drugi del so bila visoka, a zdi se, da se je razvijalec med snovanjem kode zapletel v nekaj težav. Igrin izid je bil namreč začrtan za 24. oktober, po novem pa tega datuma ne bosta ujeli verziji igre za konzoli Xbox Series X in PlayStation 5, saj bosta izšli šele spomladi 2024. Paradox je v izjavi za spletno stran IGN zgolj povedal, da za doseg sprejemljive kvalitete na teh konzolah potrebujejo več časa, vsi tisti, ki pa so igro prednaročili, bodo prejeli samodejno vračilo nakazanega denarja.
Tako bo 24. oktobra izšla samo verzija za PC, a tudi ta bo s sabo potegnila nekaj težav. Razvijalec je že konec septembra malce prestrašil svoje oboževalce, saj je dvignil mejo minimalnih in priporočenih sistemskih zahtev in to na dokaj visoko raven. Minimalne zahteve so sicer dokaj blage, a kdo ve kakšno igranje bodo omogočale, saj zraven niso pripisane ločljivosti. Priporočene pa zahtevajo že novejše procesorje kot sta Intel Core i5-12600K in AMD Ryzen 7 5800X, medtem ko bo treba posedovati vsaj grafično kartico RTX 3080.
Hello Mayors!
— Cities: Skylines (@CitiesSkylines) October 16, 2023
We've always believed in transparency with the community & we're here to share the latest developments on Modding in Cities: Skylines II, as well as an update on performance.
Read the full statement here: https://t.co/YJ1gpbcCPx pic.twitter.com/2S0SGAZBF1
Razvijalec te zahteve opravičuje s tem, da je Cities: Skylines 2 pač naslov naslednje generacije in zato zahteva bolj sodobno opremo. Vendar pa se zdi, da tudi če izpolnjujete vse zahteve, končni izdelek morda ne bo deloval po pričakovanjih. Razvijalec je na uradnem forumu zapisal, da se je ekipa trudila dostaviti dobro optimizacijo, a da niso dosegli svojih začrtanih ciljev, so se pa zaobljubili nadaljnji podpori preko posodobitev.
Če beremo med vrsticami je jasno, da bo Skylines 2 vseboval težave z optimizacijo, česar smo igralci postali že vajeni. Leto 2023 je resda izdalo cel kup naslovov, a veliko njih preprosto ni doseglo želene optimizacije: nam je nazadnje povzročala težave dirkaška igra Forza Motorsport, nedavno pa je izšel še Lords of the Fallen, ki slabo teče tudi na aktualni generaciji konzol.
Se pa redko pripeti, da založnik še pred izdajo igre opozarja na vse prihajajoče težave. Paradox pravi, da to dela zaradi transparentnosti, a nam se bolj zdi, da se vnaprej pripravljajo na plaz pritožb in v bistvu želijo igralcem prodati nedokončan produkt, ki mu bo za povrh vsega še umaknjena podpora za Steam Workshop.
Zdaj bodo očitno vsako leto špili pač igre naslednje generacije…noro