Ko je razvijalec Obsidian Entertainment prvič napovedal svoj naslednji RPG Avowed preko kratkega dražilnika in ob tem pritrdil, da se bo stvar dogajala znotraj njihovega lastnega fantazijskega sveta Eora, ki so ga prej predstavili preko dvojca iger Pillars of Eternity, smo njihovi pristaši vriskali od sreče. Pillars of Eternity, še posebej prvi del, je namreč bil po eni strani tipični cRPG z realnočasovnim bojem, a se je bavil z bolj odraslimi tematikami, kot pa je iskanje naključnega demona, ki mu je treba izprašiti rit. Uvodno poglavje prvega dela se denimo vrti okoli nove bolezni zaradi katere se nekateri otroci rodijo brez duš in so samo lupine, zaradi česar jih starši ubijajo, saj jih takšne preprosto ne morejo gledati.
Drugi del je nato stvari malce spremenil in temačno srednjeveško okolico preselil v bolj tropske vode, ki so bile tudi bolj barvite in v enako smer bo zdaj šel tudi Avowed, ki je stopnjo pisanih vijoličastih in rožnatih odtenkov pripeljal že do te mere, da je igra začela malce spominjati na Far Cry New Dawn oziroma Obisidanov prejšnji projekt The Outer Worlds.
Ta korenita vizualna sprememba ni bila všeč vsem, vendar pa Obisidian pri njej vztraja: to je dodobra nakazal prejšnji igralni napovednik in nič drugače ni niti v novem, ki malce bolj podrobno prestavi boj.
Predstavitev me je pustila z mešanimi občutki in čeprav morda nisem pristaš tako drastične spremembe vizualnega sloga, igri vseeno puščam priložnost da me preseneti na drugih področjih. A te animacije prvoosebnega spopadanja so preprosto videti hudo zastarelo in moram se strinjati s tistimi, ki Avowed v tem pogledu postavljajo ob bok Skyrimu – igri, ki jih te dni šteje že 13 let. Zamahovanje orožij nima neke teže in tudi nasprotniki, v tem primeru Xauripi, ne dajejo kakšnega realističnega odziva na naše bridke sabljice. Tudi magični izstrelki se mi zdijo nekam revni in jim manjka kakšne resne spektakularnosti in udarnosti. Igra nam sicer omogoča, da v eni roki vihtimo čarovnije, medtem ko v drugi držimo bodisi meč ali pa pištolo, kar je spet ena od stvari, ki je bila sposojena iz Skyrima.
Morda bo Avowed več ponudil v segmentu glavnih in stranskih nalog ter same zgodbe, kar so bile že od vedno prednosti tega razvijalca. Žal pa smo v ta del dobili le izjemno kratek vpogled: pri enem pogovoru smo lahko izbirali med tremi vrsticami dialoga, nakar nam je bilo obljubljeno, da bodo naše odločitve vplivale na nadaljnji potek dogodkov, a tega nato Obisidan ni pokazal. Poleg tega so obrazne animacije bile videti nekam revno in ustnice so bile zelo slabo sinhronizirane z govorjeno besedo.
Res upamo, da Obisidian tistih najboljših stvari še ni pokazal. Ali bo končna jed boljša od njenih surovih sestavin bomo videli enkrat v letošnji jeseni, ko bo igra izšla za PC in Xbox Series X, na voljo pa bo tudi preko servisa Game Pass.