Masivna odpuščanja pri Microsoftu, Blizzard preklical ambiciozno igro

Vse kaže, da bo leto 2024 na področju odpuščanj še bolj katastrofalno kot lansko, saj se januar sploh še ni zaključil in praktično vsak dan na spored pride nov studio ali založnik, ki najavi večje sekanje delovne sile. Včeraj se je oglasil Microsoft, ki je v sredo presegel tržno vrednost treh bilijonov dolarjev, zaradi česar je seveda skoraj takoj najavil masivna odpuščanja.

Microsoft je sicer delovno silo manjšal že lani, a to je bilo preko svojega celega sektorja, medtem ko se je zdaj osredotočil na svoj igričarski oddelek. Šef Xbox divizije Phil Spencer je zaposlenim poslal daljše pismo, v njem pa je sredi olepšanih stavkov zapisal tudi grdo resnico: službo bo izgubilo okoli 1.900 ljudi, kar je naravnost gromozanska številka in predstavlja skoraj 10 % vseh zaposlenih, ki jih pokrivata igričarski veji Microsofta in Activion Blizzarda.

Odobreni nakup slednjega je verjetno največji razlog za izgubo vseh teh služb, saj je takšna združitev oddelkov masivna in med vsemi temi delavci se najdejo takšni, ki so opravljali enake naloge. Potrebe po dveh delavcih za nalogo, ki bi jo lahko opravil en ni in tako se morajo nekateri posloviti od pisarn.

Razlogi za odpuščanja pa morda tičijo tudi drugje. Znani insajder Jez Corden je na X-u zapisal, da naj bi po njegovih informacijah Microsoft razpustil celotno ekipo, ki je včasih skrbela za podporo iger založnika Activision Blizzard. Poleg tega naj bi bil tudi povsem razpuščen oddelek, ki je skrbel za proizvodnjo Xbox iger na fizičnih ploščkih. S tem bi znala biti tudi dokončno potrjena govorica, da namerava Microsoft povsem opustiti fizično prodajo svojih naslovov in se osredotočiti samo na digitalni trg.

Pretresi pa prihajajo tudi iz vrst razvijalca Blizzarda. Studio je zapustil šef Mike Ybarra, ki je sicer hvaležen za svoj čas pri temu založniku, a da je zdaj čas za druge izzive. Mike je ob koncu lanskega leta izjavil, da bo studio zapustil samo v primeru, če ga odvlečejo iz pisarn, zato je zdaj malce čudna odločitev, da je v samo dveh mesecih povsem spremenil svoje mišljenje, kar je sprožilo pomisleke, če je svoje mesto res zapustil prostovoljno ali pa je bil tudi on odpuščen. Poleg njega je razvijalca zapustil tudi Allen Adham, ki je bil eden od soustanoviteljev Blizzarda in je bil eden od najbolj pomembnih stebrov tega razvijalca.

Slabih novic tu še ni konec. Spletna stran The Verge poroča, da je bila preklicana tudi nenajavljena Blizzardova preživetvena igra, ki je bila v razvoju šest let in je bila interno tretirana kot nova uspešnica tega razvijalca. Sam Mike Ybarra je izjavil, da je preigral že kar nekaj ur te igre in da je nad njo neizmerno navdušen, zdaj pa sta čez noč v koš romala tako on kot tudi njegov projekt. Poročilo iz spletne strani Bloomberg pravi, da je nenajavljena preživetvena igra, z internim nazivom Odyssey, imela počasen razvoj, saj je ekipa presedlala iz pogona Unreal Engine na svoj lastni pogon Synapse. Tisti, ki so na njej delali, bodo zdaj preusmerjeni na druge Blizzardove projekte, ki so v zgodnjih fazah razvoja, a kažejo potencial za dober zaslužek.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime