Igra Dark Souls 2 že dolgo večja za črno ovco serije Dark Souls in nekatere od pritožb igralcev so legitimne. Drugi del je izžel leta 2014 in je imel izjemno težko nalogo, saj je moral naslediti prvi del, ta pa je že takrat veljal za igričarsko klasiko, razvijalec FromSoftware pa je tisti čas že delal na še enem legendarnem naslovu – igri Bloodborne.
Šef studia Hidetaka Miyazaki se je osredotočil na Bloodborne, vodenje Dark Souls 2 pa je prepustil sodelavcema Tomohiru Shibuyi in Yui Tanimuri, ki sta za nadaljevanje imela svojo vizijo, ta pa nekaterim igralcem ni bila po godu. Specifično igralcem ni bilo všeč dejstvo, da so stopnje zdaj imele večje količine sovražnikov in da te med sabo niso bile tako dobro in organsko povezane, marsikoga pa je pogrelo tudi dejstvo, da si za uspešne prevale in izmikanje zdaj moral nadgrajevati ločeno statistiko Adaptability.
Vendar pa so bile pritožbe velikokrat zapretiravane in tudi sam Miyazaki je v nedavnem intervjuju za IGN izjavil, da je bila igra Dark Souls 2 dober projekt, saj je ta spočel veliko začetnih idej, ki so jih nato uporabili v svojih naslednjih igrah kot so Dark Souls 3, Sekiro in tudi Elden Ring.
Dark Souls 2 sicer ni dobil nadgradnje za aktualno generacijo konzol, zato je igro dandanes najbolje preigrati na PC-ju in modderji so skozi leta oblikovali kar nekaj impresivnih projektov, ki skorajda povsem spremenijo igralno izkušnjo in jo bolj približajo prvemu delu. A ena zamera je bila še vedno dolgo prisotna in je bila odpravljena šele lanskega novembra in to preko moda s preprostim imenom Center Deadzone Mod.
Dark Souls 2 namreč vsebuje eno dokaj nadležno hibo: premikanje lika lahko izvajamo samo v osmih različnih smereh, namesto da bi uživali v tekočem, 360 stopinjskem obračanju, ki ga je omogočila že prva igra. Ta stvar je bila zame izredno moteča, še posebej zaradi dejstva, da Dark Souls 2 vsebuje kar nekaj kotičkov stopenj, kjer je treba finomehanično navigirati čez nerodne previse in tam nas tudi najmanjša napaka pošlje v prepad, zaradi česar lahko izgubimo veliko igralnega časa. Tudi na splošno je bilo vodenje lika na ta način leseno in zaradi tega med igranjem nismo imeli občutka, da imamo vsak korak lika pod nadzorom, zaradi česar izkušnja hitro postane odbijajoča.
Mod Center Deadzone vse to odpravi in to lahko povem iz prve roke, saj sem zadevo testiral pri novem igranju in občutki so preprosto neprimerljivi z originalom. Vodenje lika instantno postane bolj privlačno, tanki previsi pa za premagovanje postanejo mačji kašelj.
Mod si lahko snamete iz sledeče povezave in če se že lotevate preigravanja potem vam lahko na tem mestu priporočim še dve odlični modifikaciji.
Prva se imenuje DSLightingEngine in ta prenovi celotno osvetljavo igre, ki zdaj dejansko upošteva vire svetlobe in na ta način postane močno bolj privlačna in imerzivna. Stopnje, ki bi morale biti temne, so zdaj dejansko zavite v sence in za raziskovanje teh bo treba kdaj prižgati baklo.
Drugi mod pa se imenuje Seeker of Fire, ki je nekaj mesecev doživel nadgradnjo na 2.0. Ta modifikacija je namenjena predvsem vsem tistim, ki ste drugi del že večkrat preigrali in bi si želeli nekaj novega kot so spremenjene lokacije predmetov, novi šefi in drugi popravki kot je denimo odprava zahteve po vlaganju točk v Adaptability. Trojica modov je med sabo združljiva, tako da lahko Dark Souls 2 zdaj podoživite v vsem svojem sijaju in si tako malce olajšate čakanje na dodatek za Elden Ring.