Sony je zdaj že pridno predelal kar nekaj svojih PlayStation ekskluziv na PC, a pri tisti, ki jo vsi najbolj zahtevajo, trmasto ne želi spregovoriti ničesar in do sedaj nismo dobili niti namiga, da bi stvar znala doživeti predelavo za aktualno konzolo PlayStation 5, ki bi potem preskočila tudi na PC.
Govorimo seveda o igri Bloodborne – mojstrovini razvijalca FromSoftware, ki jo je ta leta 2015 ustvaril za konzolo PlayStation 4 in jo marsikdo, kljub visokim ocenam Elden Ringa, še vedno označuje za najboljši naslov tega razvijalca. Bloodborne zaradi nekega razloga ostaja ujet na konzoli PlayStation 4 in čeprav tole mojstrovino lahko igramo tudi na PS5, boste primorani gledati v nizko ločljivost ter zaklenjeno mejo 30 sličic na sekundo.
PC-jaši so sicer potrpežljive sorte, a nekje stvar doseže mejo, nakar sami zavihajo rokave in igre pripeljejo na svojo platformo preko raznih emulatorjev. Tako je bilo denimo v primeru igre Red Dead Redemption 1, ki jo Rockstar še danes ni predelal za računalnike, a stvar deluje odlično preko Nintendo Switch emulatorja Ryujinx. Bloodborne je iz drugačnega testa, saj je na voljo samo na konzoli PlayStation 4, ta pa še nima nekega izpopolnjenega oponaševalca kode.
A tudi delo na teh se je začelo in pred kratkim se je na sceni pojavil nov izum z imenom shadPS4 in temu je kot prvemu uspelo do zagona spraviti igro Bloodborne. Gre sicer za izjemno rane začetke in tudi sam avtor emulatorja opozarja, da naj igralci ne pričakujejo polno delujoče verzije. A že dejstvo, da je stvar bila spravljena v delovanje in da lahko pridemo do menija za izdelovanje lika je hudo vzpodbudno in sčasoma bodo večji hrošči postopoma odpravljeni in enkrat znamo originalni Bloodborne končno zagnati v višji ločljivosti.
Bloodborne PC is closer!!
— Pirat_Nation 🔴 (@Pirat_Nation) July 3, 2024
>PS4 emulator shadPS4 got a huge progress
>With the new version 0.1.0 3D games began to display images and even enter in-game.
pic.twitter.com/3mDPvBAOTO
Emulator shadPS4 je nase opozoril že prej, saj mu je kot prvemu uspelo zagnati 3D igro One Piece, ki vmesno sekvenco kaže pri 60 sličicah na sekundo. Igranje sicer še vedno ni mogoče, saj so prisotne grafične napake, a za emulator v tako zgodnjem stadiju razvoja so prvi koraki vsekakor impresivni.