Najbolj popularen žanr grozljivk je danes takšen, kjer imamo kamero postavljeno izza ramena glavnega junaka, saj tako lažje spremljamo, kaj se okoli njega dogaja in na kakšen grotesken način nas je pohrustal skrivajoči monstrum.
Ni pa bilo vedno tako, saj so se igričarske grozljivke včasih zanašale na statične kamere, ki so bile za igranje bolj nerodne, a so dodale svoj nivo srhljivosti, ki danes ne izkusimo več tolikokrat. Starejši Resident Evili so nas postavili razne sobe, kjer si nato izza vogala lahko jasno slišal grozljive zvoke bližajoče se nevarnosti, a te nisi mogel videti, dokler se ta pred tabo ni pojavila sama od sebe.
Na takšno igranje se je zanašala tudi serija grozljivk Silent Hill, en prebrisan modder pa se je zdaj spravil posodabljati igralno formulo, zato je pri tretjem in četrtem delu kamero preselil izza hrbta protagonista, kar nam omogoča bolj moderno izkušnjo teh legendarnih naslovov.
Modder ZealotTormunds je na X-u zapisal, da se zaveda, da je statična zaklenjena kamera ena od odlik teh iger, tole pa je zgolj nov način, da igralci zopet podoživijo grozote teh naslovov in to v novi perspektivi. Stvar je kot naročena za vse tiste, ki so tretji in četrti del preigrali že tolikokrat, da znajo mape zrecitirati na pamet in ta nova perspektiva dejansko ponudi nov in bolj podroben vpogled, ki ga je zdaj propadli razvijalec Team Silent skupaj sčaral desetletja nazaj in obenem ustvaril tako zapomljive igralne in štorijalne izkušnje. Problem se je samo dokopati do iger, ki jih potrebujemo za igranje tega moda: Silent Hill 4 je sicer izšel v trgovini GOG, tretji del pa obstaja samo v obliki fizičnih kopij, ki pa so na Ebayju presneto drage.
Modder dela tudi na predelavi kamere za Silent Hill 2, ki bo hkrati omogočil merjenje v različne dela teles kreatur. Dvojka je hkrati tudi edini del franšize, ki bo dobil tudi uradno predelavo in sicer se bo to zgodilo 8. oktobra.