Preden smo leta 2020 dobili VR igro Half-Life: Alyx so privrženci univerzuma Half-Life več kot desetletje prebili na robu norosti, saj so se vedno pojavljali znaki, da bo zdaj zdaj izšel nek nov del franšize, nakar od tega ni bilo nič.
Pričakovanja so se skozi leta spremenila, saj so igralci najprej čakali na tretjo epizodo igre Half-Life 2, ki jo je Valve tudi sam uradno napovedal in njen izid bi bil vsekakor logičen, saj se je druga epizoda končala na enem velikem “cliffhangerju”. Ko so nato začela minevati leta in ni bilo o tretji epizodi slišati ničesar uradnega, so oboževalci sklenili, da Valve najbrž zdaj že dela na čisto pravem tretjem delu in na tej točki smo tudi danes – 17 let po izidu Episode 2, ki je bila tudi zadnja enoigralska izkušnja igre Half-Life, ki smo jo lahko izkusili brez VR očal.
Od 2. epizode je preteklo že toliko časa, da se je vmes poslovil tudi originalni pisec Half-Life iger Marc Laidlaw, ki je leta 2017 na spletu objavil scenarij glede potencialne 3. epizode. Ta je Gordona poslala na Antarktiko, kjer je sredi zasnežene pokrajine moral poiskati skrivnostno ladjo Borealis, ki si jo lasti Aperture Science – podjetje, ki je igralo glavno vlogo znotraj dvojca iger Portal.
Laidlawov scenarij je bil dovolj podroben, da se je na mestu zbrala ekipa predanih modderjev in ta je še istega leta napovedala delo na igri Project Borealis, ki bi ideje scenarija pretvorila v resnično igro. Začelo se je delo, a to je očitno sčasoma izgubilo nekaj zagona, kar pri tako velikih projektih ni neko večje presenečenje. Skozi leta je sicer Project Borealis vsake toliko pokazal nekaj znakov življenja, zdaj pa se je očitno projekt premaknil dovolj naprej, da je ekipa uspela pokazati prvi konkretni dražilnik napredka. V 30-sekundnem videu lahko vidimo zasneženo mesto Ravenholm ter vesoljske headcrabe, ki so se zaradi mraza premeteno zavili v belo krzno.
Dražilnik nosi ime Project Borealis: Prologue, kar bi znalo pomeniti, da bo tale neuradna 3. epizoda sama ravno tako razdeljena na manjša poglavja. Za razliko od drugih modov bo Project Borealis zgrajen znotraj pogona Unreal Engine 5, kar pomeni, da je morala ekipa veliko postoriti, da je prenesla vizualno podobo, streljanje in nenazadnje tudi prečkanje stopenj v neko igralno obliko, ki bo znana vsem oboževalcem franšize Half-Life.
Več o Project Borealis naj bi izvedeli že enkrat to jesen in upamo, da bomo poleg kakšnega igralnega napovednika dobili tudi priložnost za igranje dema, ki bi nam omogočil da stvar tudi sami preizkusimo.