Ko je založnik Bandai Namco najavil igro Elden Ring: Nightreign, tej nihče ni pripisoval veliko možnosti za uspeh. Elden Ring je sicer izjemno spoštovana znamka, ki je postala tudi najbolj prodajan naslov razvijalca FromSoftware, ta pa je svojo mojstrovino kasneje še nadgradil z obsežnim dodatkom Shadow of the Erdtree. Vendar je bil Nightreign nekaj povsem drugačnega. Usmerjen je bil predvsem v večigralstvo in skupinsko igranje, igralna formula pa se je spremenila iz metodičnega napredovanja po izjemno podrobnih stopnjah v hitro “roguelite” gonjo, kjer se je vse vrtelo okoli šefov in nabiranja nove opreme.
Vendar stvar ni bila takšna katastrofa, kot so predvidevali nekateri, saj je igro še vedno razvil FromSoftware, ta pa je preko tega naslova nase privabil novo sorto igralcev. O dobrem nastopu pričajo tudi številke prodaje: Bandai Namco se je nedavno pohvalil, da je dodatek Shadow of the Erdtree prodal 10 milijonov izvodov, Nightreign pa je nato našel 5 milijonov kupcev. Ti bodo zdaj veseli nove večje posodobitve z imenom Deep of Night, ki v igro prinaša cel kup popravkov, uravnoteženj in drugih sprememb, a najpomembnejša stvar znotraj nje je še višja težavnost.
Deep of Night bo vse sovražnike na vašem potovanju naredil težje, to pa seveda vključuje tudi zaključne šefe. Veliko bo treba narediti tudi na vaši prilagodljivosti različnim situacijam. Za posamezen »run« zdaj vnaprej ne boste dobili informacij, katerega Nightlorda boste na koncu tepežkali, zato boste morali skupaj spraviti builde, ki so primerni za več situacij, ali pa se boste temu morali med samim igranjem sproti prilagajati. Večja težavnost pa prinaša tudi svoje posebne nagrade, saj boste v Deep of Night lahko nabrali posebna orožja in predmete, ki so veliko močnejši od običajnih, a znajo imeti tudi svoje minuse.
Posodobitev Deep of Night izide že danes, kaj vse pa bo ta spremenila, si lahko podrobneje preberete na uradni strani.