Predogled: Mordhau

Ste kdaj sanjarili, da bi vihteli meč kot srednjeveški bojevnik, ampak vam starši nikoli niso želeli kupiti pravega meča, ker bi sebi ali bratu pomotoma odsekali kakšno okončino? No, na srečo niste edini. Mordhau je srednjeveška večigralska sekaščina izpod rok razvijalcev Triternion, katere vodi Slovenec Marko Grgurovič. Na Kickstarterju je v manj kot 24 urah presegla želen cilj 80.000 $ za kar 107.000 $, a tu se naša dogodivščina šele prične.


Razvojna ekipa: Triternion (Slovenija)
Založnik: Triternion
Spletna stran: 
https://mordhau.com/
Platforme: 
PC
Operacijski sistemi: Windows
Datum izida: Marec 2018
Cena: N/A

Zvrst: Večigralska prvoosebna sekaščina



Kjer je volja, tam je meč

No, pa kar skočimo v igro. Mordhau nam trenutno v alfa fazi ponuja dvoboje 1 na 1 ter velike bitke, kjer se lahko pomeri do 64 igralcev. Osnove so precej enostavne in se ne razlikujejo preveč od ostalih mečevalnih iger, kot so Mount and Blade, Chivalry: Medieval Warfare ter For Honor. Kot večina iger uporablja kombinacijo WASD za premikanje karakterja, gumba miške za različne vrste napadov ter kopico bližnjic za vse od meta orožja, menjavanje prijema ali meta glaviča.

Kot omenjeno, Mordhau je večigralska srednjeveška igra, v kateri se lahko postavite v vlogo različnih vrst vojščakov z ogromno opcij prilagodljivosti. Izbirate lahko med več kot 30 orožji ter več kot 150 različnimi kosi opreme, katere lahko še dodatno dodelate ter predelate po vaših željah. Vsako orožje ima svoje statistike, udarce in kombinacije, dvoročna imajo navadno tudi več načinov držanja, kar že takoj nakaže, da je bojni sistem globok in presenetljivo natančen.

A ko te nasprotnik že petič zaporedoma kot po čudežu s krampom potolče v tla med poskusom simuliranja bojnih sposobnosti iz prej omenjenih iger, začneš razmišljati, da bi tu znalo biti še kaj več. Vaš meč bo zarezal nasprotnika pod enakim kotom, kot boste zamahnili na miško, in čeprav blokiranje omogoča dokaj varno obliko obrambe, lahko napredni igralci napad s pravo izbiro smeri udarca tega prestrežejo in istočasno postrežejo s protinapadom. Ali pa nasprotnika enostavno brcnejo s pečine.

Če primerjamo Mordhau s For Honor ali Mount and Blade, kjer lahko izberemo med štirimi smermi napada, jih je tu na voljo kar 240, kar resnično le bežno popraska globino enega najbolj globokih mečevalnih mehanik, kar so trenutno na voljo v prvoosebnih igrah.

Razkazovanje mišic v visoki kvaliteti

Po nekaj odigranih urah lahko rečemo, da te izkušnja, tako z izgledom kot tudi z mehanikami bojevanja, resnično postavi nazaj v srednji vek. Osebno bi si zaradi uporabe kontrolerja morda želel možnosti »lock on« nasprotnika, kot je to pri For Honor, ampak razumem, zakaj so se odločili za trenutni sistem, in z nekaj prakse bo mečevanje v Mordhau postalo enostavno … Enostavno? S tem mislim, da morda ne boš umrl v prvih par sekundah bojevanja.

Trenutno sta v alfa fazi na voljo dva igralna načina, tako imenovana “Deathmatch” ter “Skirmish”, ampak v prihodnje naj bi pridobili še različne druge možnosti igranja, kot so naprimer spopadi na konjih ter napadi na gradove.

Ampak vse skupaj nič ne koristi, če ne deluje na tvojem nejeklenem konjičku. Kako torej vse skupaj deluje, glede na to, da so igre v alfa oz. zgodnjem dostopu navadno gnezdo hroščev ter nezadovoljivega delovanja? Razvijalci so očitno v roke vzeli Raid ter polirno pasto, saj je hroščev izjemno malo, češnja na smetani pa je dejstvo, da gladko deluje na najvišjih nastavitvah že pri srednje zmogljivih računalnikih, ob tem pa vse od okolij, animacij ter blišča na jeklenih delih oklepa izgleda odlično.


Zaključek

Mordhau je zabavna igralna izkušnja, ki je do sedaj izpolnila vse obljube in že zdaj izgleda zelo obetavno ter izpiljeno, čeprav širši javnosti še sploh ni na voljo. Če se bodo držali začrtane poti in dodelali obstoječe ter redno dodajali nove vsebine, jo čaka zelo svetla prihodnost, s pričakovano ceno na Steam platformi okoli 25–30 € pa bo šlo za zelo dober nakup za vsakega ljubitelja mečevanja in sekanja glav. En garde!

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

2 KOMENTARJI

  1. 2 pripombi na taole suhoparno youtube recenzijo.
    Lord Febo je nekoč zapisal
    1) Igranje računalniških iger je višek človekovega igranja s samim sabo. In Računalniške igre so namenjene zabavi. Prav zato bi morali biti tudi opisi iger zabavni. Ne pa suhoparno dolgovezenje in naštevanje dejstev – v nekem brezveznem “podgurskem” narečju.
    2) Še dobro da nima opisovalec kakšnega še bolj zajebanega naglasa kot je rečimo Hurejnskou (gorensko) ali prleško narečje. Teško bi bolj zavijal, kot že zdaj.
    Resno fantje – najdite si nekoga ki zna vsaj slovensko kot se zagre – ne pa tole narečnou (podgursko) zavejjanje.

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime