Včeraj je predsednik grafičnega giganta Nvidia, Jensen Huang, investitorjem priznal, da zadnja četrtina fiskalnega leta 2019 ni prinesla toliko dobička, kot so pa upali.
Razlog naj bi bili vse slabši makroekonomski pogoji, predvsem na Kitajskem, zaradi česar stranke niso kupovale grafičnih kartic.
Prav tako je tu krivec padec kriptovalut, saj je Nvidia med rudarsko mrzlico prodajala svoje izdelke kot za stavo, celo do te mere, da so se igralci težko sploh dokopali do njihovega izdelka.
Ko so kripotvalute padle, pa so jim ostale velike zaloge Pascal grafičnih kartic. Nvidia je presedlala na Turing arhitekturo in je upala, da jih bodo RTX izdelki potegnili iz finančnega padca.
Žal pa se to ni zgodilo.
RTX 2080 Ti je sicer močna grafična rešitev, ki poleg svojih mišic nudi tudi ray tracing ter DLSS učinke, a spet za te zadeve zahteva čisto preveč kovancev.
Poleg tega jih je po zadnjici usekalo dejstvo, da teh naprednih grafičnih učnikov ne podpira skorajda nobena igra. Battlefield V sicer drži ray tracing podporo ter Final Fantasy XV ima DLSS, a to je daleč od navdušujočih rezultatov.
Nvidia bo tako namesto predvidenih 2,7 milijard, zaslužila samo 2,2 milijarde dolarjev, a podjetje pravi, da se bližajo svetlejši časi.
Pred kratkim je izšla grafična kartica RTX 2060, ki zna s svojo nižjo ceno morda vendarle prepričati igralce v nakup nove grafične igračke.