Razvijalec Riot želi očitno zavladati vsaki niši igričarske industrije. Že dolgo kraljujejo MOBA žanru preko svoje huronsko popularne igre League of Legends, sedaj pa je napočil čas, da svoj vpliv razširijo tudi drugje.
Riot tako zadnje čase izdaja igre kot za stavo. Najprej so se odpravili na trg Auto-chess iger in tam spočeli svojo varianto Teamfight Tactics, ki je hitro zavzela srca tega žanra in zraven tega še premagala konkurenta Dota Underlords. Nato so požugali Hearthstonu s svojo igro Legends of Runeterra ter se pred kratkim preselili še na trg prvoosebnih večigralskih streljačin s svojim novim naslovom Valorant.
Sedaj so se odločili odpraviti tudi v svet ustvarjanja uporabniške vsebine, kjer trenutno nesporno že dolgo vlada Minecraft. Kupili so namreč razvijalca Hypixel Studios, ki že dolgo dela na Minecraft konkurentu Hytale.
Hytale je sodelovalni RPG, ki vizualno precej spominja na svojega konkurenta. To tudi ni presenečenje, saj je razvojna ekipa, ki domuje na Irskem, sestavljena iz bivših Minecraft modderjev, ki pa so želeli ustvariti novo različico ustvarjalnega peskovnika.
We made it to 100k peak players before some stuff exploded, gg everyone!
— Simon @ Hypixel (@Simon_Hypixel) April 9, 2020
We can hold about 92k stable but couldn't resist the 100k meme and pushed as far as we could with current hardware.
Thanks all! My twitter feed is full of 100k screenshots, hype!
In ta je postal huronsko popularen, saj so na strežnik nabrali tudi do 100.000 istočasnih igralcev. Na Hypixel Minecraft strežniku so nabrali 18.000 unikatnih uporabnikov in kar 52 % Minecraft Java igralcev se je odpravilo na njihov server.
We just hit 18,000,000 unique players on the Hypixel Minecraft server!
— Simon @ Hypixel (@Simon_Hypixel) April 7, 2020
That means about 52% of people who bought Minecraft java edition manually typed the address and logged on the server😮
Thank you all for this opportunity, I am still working hard like day 1. Love you all ❤️
Pričakovanja za Hytale so tako velika in ob taki popularnosti potrebuješ za razvoj tudi dodatne dinarje. Vsaj tako je razvijalec svoj prevzem razložil na svoji uradni spletni strani. Kakor pravijo, jim je prevzem iz strani Riota omogočil, da projekt razvijejo v začrtano smer, prav tako pa jim bo Riot ponudil koristne nasvete. Hypixel naj bi še vedno ostal neodvisen in delo se bo nadaljevalo tako kot prej, le z večjo ekipo. Skoraj takoj po prevzemu so razpisali 20 novih delovnih mest in očitno bo Hytale v naslednjem letu postal prava konkurenca svojemu vzorniku.
Igra naj bi izšla enkrat v 2021, kar je še precej daleč stran, a morda bo dodatni priliv denarja še razširil obseg igre in ne bi nas čudilo, če bi se s tem zgodil tudi zamik izida.