Nekaj časa nazaj smo govorili o MMORPG-ju, ki bo imel “Fog of War”, odprt svet, igral se bo podobno kot Diablo, veliko stvari pa bo povzemal tudi iz League of Legends. Govorimo o igri Corepunk in če vam je to slišati zanimivo, potem vas več informacij čaka v naši prejšnji novici.
Tokrat se bomo osredotočili na novosti razvijalcev za drugo četrtletje. Seveda pa ne gre brez tega, da ne bi še enkrat omenili igralnega posnetka, ki so ga pripravili za nas dobra dva meseca nazaj na IGN Expo, kjer so prvič pokazali igro v zgodnji fazi razvijanja.
Zdaj lahko vidimo, kako pridni so bili razvijalci med poletnimi počitnicami. Za nas so pripravili kar nekaj malenkosti, katere na prvi pogled izgledajo nič posebnega ampak so ključne za dobro uporabniško izkušnjo.
Skakanje
Odločili so se da v igro dodajo skakanje. To je velika sprememba, saj so najprej govorili, da tega igra ne bo bila deležna. Ampak vsi dobro vemo, vključno z razvijalci, da MMORPG brez tako preproste funkcije kot je skakanje ne more uspeti.
Sistem nalog
Svoj sistem z nalogami so popolnoma predelali, tako, da lahko od NPC-jev izvemo uporabne informacije, če se z njimi bolj podrobno pogovarjamo in ne klikamo smo opcije naprej, naprej, naprej…
Koordinator
Na začetek igre so postavili nekakšnega koordinatorja, ki bo vodič za privajanje v samo igro. Ta ženska nam bo dala uporabne informacije in nas vodila skozi ta nevaren svet poln različnih kultur in nepridipravov na vsakem koraku.
Prilagajanje
Svoj sistem za izdelovanje svojega lika so zelo izboljšali. Dodali so veliko več svobode pri ustvarjanju kot je denimo opcija različno obarvanih kož tipa zelena ali modra. Vse to nam bo prineslo mnogo več opcij pri oblikovanju unikatnega lika.
Zelo zanimiva zadeva, ki so jo dodali v igro so t.i. “fatalities” oz usmrtitve. To se bo sprožilo na primer, če bomo nekoga požgali z ognjem, da bo njegovo telo zgorelo do okostja. Različni usodni udarci z različnimi orožji/spretnostmi, bodo prinesli različne načine umiranja, kar zna biti zelo zanimivo za marsikoga – sploh med več urnim grindanjem.
Junaki
Zelo so poudarili sistem bojevanja in njihove junake kot so Paladin, Orc, Bomber, Dwarf in Demon. Kako izboljšujejo njihove spretnosti, talente in vse skupaj postaja vse bolj kompleksno in več bomo izvedeli zelo kmalu.
Zaprta beta in igralni posnetki
Prvi posnetek je bil samo za okus. Pokazali so nam kaj delajo, povratne informacije so bile odlične, sedaj se želijo popolnoma osredotočiti na izdelavo igre in to, da nam že letos decembra v roke dajo zaprto beto. To bi definitivno bilo najboljše božično darilo za vsakega MMORPG oboževalca. V zaprti beti bo mogoče igrati 6 razredov do stopnje 20.