Ta zgodba je bila jasna prav vsakemu, ki vsaj malce spremlja igričarsko industrijo. Ko je Facebook leta nazaj najavil nakup podjetja Oculus, je bil razlog za to potezo očiten, pa čeprav jo je družbeno omrežje poskušalo zakriti z lepimi besedami. Facebook je seveda želel svoje oglase uporabniku dobesedno nalepiti na oči in VR naprave so bile za kaj takšnega idealna priložnost. Preko virtualnih očal lahko podjetje ustvari tudi bolj podroben profil uporabnika, saj lahko vidijo kam točno je odplavalo vaše oko, kar je seveda hudo pripravna zadeva za servisiranje targetiranih oglasov.
Ko je Facebook manj kot leto nazaj najavil, da boste za uporabo Oculus naprav primorani v prijavo s svojim Facebook računom, je bil nad novico presenečen redkokdo. In zdaj to potovanje dobiva svoj zaključek, saj je Facebook na svojem blogu najavil, da bo začel s testiranjem ponudbe oglasov v raznih igrah in aplikacijah.
Facebook bo za reklame uporabil svojo masivno zbirko podatkov in tako boste v igrah naleteli na reklamne panoje, ki se bodo napajali iz informacij vašega profila.
Od oglasov bodo služili tudi razvijalci, a pri vsakem si bo Facebook odrezal svoj del pogače. Prva takšna oglaševana igra bo Blaston in kakor lahko vidimo zgoraj, bomo lahko oglas prijavili ali pa skrili, a seveda jih ne bomo mogli popolnoma odstraniti.
Reklame bodo prispele v sledečih tednih, ni pa še jasno, ali bomo te gledali tudi v začetnem meniju Oculus Home. Ugibamo, da ja.
Da bo Facebook slej ali prej vpeljala v svoje VR izdelke tudi oglase je bilo jasno in tudi nekako logično. Podjetje je namreč prodajalo svoje brezžične izdelke Oculus Quest 2 po res ugodnih cenah, zato so analitiki tudi predvidevali, da je cena del širše strategije. To je v blog zapisu potrdil tudi Facebook, saj je oglase označil kot nujen korak do ustvarjanja samovzdrževane platforme.