🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 39

Tule je nekaj utrinkov iz našega druženja na Gaming POP-UP Citypark Ljubljana

0

Zvestim oboževalcem igričarske industrije se nismo izneverili niti letos, saj smo sledili predhodni tradiciji in znotraj nakupovalnega središča Citypark Ljubljana priredili nov svečani igričarski dogodek Gaming POP-UP, ki je pred trgovino Humanic razporedil cel kup zabavne elektronike, to pa so nato mimoidoči lahko preizkusili povsem brezplačno.

Za letos smo sledili ustaljeni formuli iz prejšnjega leta, tako da smo na sredino našega igričarskega sejma postavili 8 igričarskih Lenovo PC-jev, ki smo jih dodatno okrasili s periferijo domačega podjetja UVI. Na računalnikih so za zabavo skrbele favorizirane večigralske izkušnje kot so Fortnite, League of Legends in Valorant in vedno je zabavno videti ljudi, ki lahko na takšen način hitro izkusijo pozabljeno umetnost LAN zabav. Spodaj si lahko ogledate kratek vpogled v dogajanje, ki smo ga posneli preko 360-stopinjske kamere, kar pomeni, da lahko sukate pogled in tega približate oziroma oddaljite.

Za popestritev so poskrbele tudi konzole PlayStation 5. V enem kotičku so se igralci lahko zabavali znotraj igre FC 24, v drugem pa so lahko poprijeli za letošnji igričarski fenomen Black Myth: Wukong. Na drugi strani so obiskovalce pričakala dva racing simulatorja izpod podjetja UVI: tisti bolj resni dirkači so se usedli v UVI Racing SIM Extreme in se pozabavali v simulaciji Assetto Corsa Competizone, medtem ko je UVI Racing Seat PRO V2 priskrbel bolj ležerno izkušnjo znotraj igre Gran Turismo 7 in ob spremljavi volana Logitech G923. Logitech je poživel še en kotiček, saj smo na eno postajo priklopili UVI Racing Setup Lite, nanj pa priklopili Logitech G Heavy Equipment Bundle, ki je bil perfekten za preigravanje igre Farming Simulator 22.

gaming pop-up
Fotografiral: Robert Krumpak

Kot vedno je bila tu tudi VR zabava in plesni ritmi igre Beat Saber popestrijo vsak naš dogodek. Obiskovalci so lahko igro zdaj podoživeli na očalih Meta Quest 3, ki jih lahko preizkusite tudi doma, saj spletna stran Legit.si omogoča preprost in izjemno ugoden najem teh očal.

gaming pop-up
Fotografiral: Robert Krumpak

Vsako takšno srečanje morajo obvezno popestriti tudi vplivneži. Na Gaming POP-UP Citypark Ljubljana se je med obiskovalci mudil popularni streamer Wortex, ki je obiskovalcem podelil okusne skupke tune Rio Mare, ob njem pa se je mudil tudi YouTuber Jerry, ki je pravi mojster igre Farming Simulator in je med obiskovalci podelil cel kup nasvetov za grajenje virtualne kariere kmetovalca.

gaming pop-up
Fotografiral: Robert Krumpak

Dva dneva zabave sta tako minila kot bi mignil in tudi ta ne bi bil možen brez naših partnerjev. Zahvala gre tokrat v smer podjetij UVI, Logitech, Lenovo in Samsung, ki je omogočil res dobro izkušnjo dirkanja na svojem pošastnem zaslonu Odyssey Neo G9. Mi se že pripravljamo za naš naslednji dogodek, ki bo nekaj povsem novega – več o tem si preberite na uradni strani.

Slike iz dogodka si lahko ogledate na naši Facebook strani.

Tule je prva neodvisna primerjava delovanja igre na PlayStation 5 Pro

0

PlayStation 5 Pro zdaj ni več nek predmet ugibanj, ampak resnična konzola, ki izide novembra in bo pri nas zase zahtevala kar 799 €. Takšno ceno ni lahko upravičiti in pošteno povedano Sonyjeva originalna predstavitev ni vsebovala kakšnega konkretnega prikaza naprednosti nove konzole in zakaj bi novi ali obstoječi lastniki odšteli takšno količino denarja za izdelek, ki je v bistvu samo osvežitev že obstoječe generacije konzol.

Priljubljeni YouTube kanal Digital Foundry se je zdaj med prvimi dokopal do testiranja nove konzole in dobil je dovoljenje, da javno objavi rezultate primerjave med običajno konzolo PlayStation 5 in njeno prihajajočo Pro nadgradnjo. Testiranje je bilo izvedeno znotraj igre Final Fantasy 7 Rebirth, ki jo zaenkrat lahko igramo samo na tej konzoli, igralci na njej pa lahko izbirajo med dvema grafičnima nastavitvama: “Performance” – kjer so sličice na sekundo višje, a je zaradi tega ločljivost nižja in “Quality”, kjer se igra poskuša približati ločljivosti 4K, a se s tem sličice na sekundo znižajo na mejo 30.

PlayStation 5 Pro naj bi združil najboljše iz obeh svetov, kar pomeni ločljivost 4K in igranje pri 60 sličicah na sekundo in v tej primerjavi mu ta podvig bolj ali manj uspe. V hitri akcijski igri kot je Final Fantasy 7 Rebirth je pomembna odzivnost kontrol in vsekakor tule pomagajo stabilne sličice na sekundo. A igra na osnovni konzoli zaradi tega trpi, saj ločljivost tako nizka, da postane meglena, kar je velika težava na tistih večjih televizorjih. Razlika v primerjavi z igranjem na PlayStation 5 Pro je tule očitna, saj slika na novi konzoli ohrani svojo ostrino, med bojevanjem pa izgine tudi nadležni “ghosting”.

Digital Foundry je nato naredil tudi primerjavo med “Quality” grafičnim načinom na osnovni konzoli PlayStation 5 in PlayStation 5 Pro. Vizualno tu razlike niso tako očitne, a še vedno ima Pro verzija prednost, saj so denimo učinki vode na novi konzoli boljši. Je pa sprememba več kot očitna med samim premikanjem, saj osnovni PS5 sicer drži dokaj stabilnih 30 sličic na sekundo, a ta slika je v primerjavi s Pro različico videti zatikajoča in vsakemu pravemu PC-jašu se bo zdelo takšno igranje preprosto nesprejemljivo. PlayStation 5 Pro medtem drži stabilnih 60 sličic na sekundo pri visoki ločljivosti in iz te primerjave je več kot očitno to najboljša konzola za podoživljanje te specifične igre.

PlayStation 5 Pro bo prednaročila začel pobirati 26. septembra, a samo v državah, kjer je podprt servis PlayStation Direct. Slovenije tu notri žal ni, zato bomo morali počakati na globalni izid po celem svetu, ki se bo zgodil 7. novembra.

God of War Ragnarok bo na PC-ju ponujal možnost utišanja spremljevalcev

0

Igra God of War Ragnarok je bila v vseh pogledih epsko nadaljevanje zgodbe predhodnika in razvijalec Santa Monica je v štirih letih od izida prvega dela pošteno razvil igralno formulo, razširil svet in še bolj poglobil bojevalne mehanike. A čisto povsod Ragnarok ni bil boljši od prvega dela in zataknilo se mu je pri enemu segmentu, ki ga nihče ni pričakoval: spremljevalcih in njihovem nenehnem čebljanju.

Glavni junak Kratos sicer tudi v prvi igri praktično nikoli ni bil sam, a v drugem delu je spremljevalcev še več in ti med našim raziskovanjem neprestano odpirajo usta. Naj bo to Kratosov sin Atreus ali bingljajoča glava Mimir, ki jo nosimo na pasu, ti kompanjoni velikokrat prekinejo segmente igre, kjer ne bi imeli nič proti, če bi uživali v tišini. Po eni strani sicer preko govorjenja dopolnjujejo svet, saj nam govorijo o zanimivih legendah nordijskega sveta, a po drugi bi med sankanjem po zamrznjenem jezeru prav pasalo uživati v ambientalnih zvokih in ničesar drugemu.

God of War Ragnarok danes izide na PC-ju in poleg običajnega nabora izboljšav kot so višje ločljivosti, podpora za ultra široke zaslone in višje sličice na sekundo bodo računalničarji lahko uživali v še eni novosti, ki je na konzolah PlayStation še ni. In to je možnost utišanja spremljevalcev, ki so nam redno kravžljali živce tudi ob reševanju ugank. Namreč Ragnarok vsebuje tudi kar nekaj ugank, ki sicer niso kdo ve kako zakomplicirane, a vseeno zahtevajo nekaj študiranja.

Vendar pa nam igra ni pustila niti minute razmišljanja, saj so naši kompanjoni praktično takoj začeli dajati namige in nakazovati rešitve, kar je nekatere igralce tako razkurilo, da so preprosto opustili igranje. Zdaj bomo lahko prilagodili, kako hitro bodo spremljevalci začeli dajati namige in če bodo te sploh podali in to preko preproste opcije, ki jo bomo izbrali znotraj menija. Novost bo zaenkrat na voljo samo na PC-ju, a je Sony na svojem blogu že zapisal, da se bo stvar preselila kmalu tudi na konzole.

God of War Ragnarok na PC-ju izide danes popoldne, na Steamu pa bo zanj treba odšteti 59,99 €. Za igranje bo nujno potreben tudi PlayStation račun, ki ga nato povežete s svojim Steamom – če tega še niste naredili, boste opcijo dobili pri zagonu igre.

Sony očitno res načrtuje predelavo igre Horizon Zero Dawn

0

Govorice, da bo igra Horizon Zero Dawn dobila predelavo, so se začele že v 2022, nakar so bile letos podkrepljene z dejstvom, da je Sony igro umaknil iz svojega servisa PlayStation Plus, kar je mnoge spodbudilo k razmišljanju, da namerava založnik kmalu na svojo platformo pripeljati novo verzijo te igre. Igričarji sicer nad najavo obdelave te igre niso preveč navdušeni in jo označujejo kot zapravljanje časa, saj je originalna igra stara vsega 7 let in je bila že predelana za PC, na konzoli PlayStation 5 pa jo lahko igramo pri 60 sličicah na sekundo.

Vendar pa ima Sony resne načrte s to franšizo, ki jo namerava med drugim preseliti tudi v televizijski svet in takšna serija bi se prav dobro znašla v družbi grafično čim bolj izpopolnjene originalne igre, saj bodo najverjetneje epizode sledile njeni štoriji. Navsezadnje je Sony nekaj takšnega naredil tudi z igrami The Last of Us, saj so skladno serijo predelavi dobili obe igri – drugi del je bil ob tem star samo štiri leta.

Da predelava res prihaja je zdaj izdala spletna stran ESRB, ki igram podeljuje starostne oznake in na njej lahko najdemo zapis o igri Horizon Zero Dawn Remastered. In ta zapis je še vedno gor, kar pomeni, da Sony niti ne skriva več tega, da bo igra dobila predelavo, hkrati pa zna to pomeniti, da bomo kaj kmalu dobili uradno najavo – nekateri viri na spletu pravijo, da naj bi že naslednji teden dobili novo predstavitev prihajajočih iger State of Play.

Vprašanje seveda ostaja, kaj točno bi takšna predelava lahko prinesla s sabo, saj je originalna igra še vedno videti čudovito. Najverjetneje bo razvijalec Guerrilla Games vsebino prenesel v novejši pogon Forbidden West, ki med drugim vsebuje bolj realistične obrazne mimike, ki so eden večjih minusov prve igre, seveda pa so tu tudi specifične izboljšave, ki jih lahko pri konzolah prinese le PlayStation 5, kot je denimo hitrejše nalaganje stopenj in podpora igralnemu ploščku DualSense.

Guerrilla Games bo v partnerstvu z razvijalcem Studio Gobo ustvaril tudi igro Lego Horizon Adventures, ki bo izšla tudi na konzoli Nintendo Switch, to pa naj bi se zgodilo enkrat proti koncu tega leta. Poleg tega naj bi franšiza Horizon skočila tudi v večigralski svet, a o tem projektu zaenkrat ne vemo skorajda ničesar.

Igra Darksiders 2 dobiva še eno predelavo

0

Založnik THQ Nordic se rad loteva predelav, a ti projekti nas velikokrat pustijo z mešanimi vtisi. Včasih se naloge lotijo z dobrimi idejami, kar dokazujejo predelave iger tipa Spongebob Squarepants Battle for Bikini Bottom – Rehydrated in Destroy All Humans! 2: Reprobed, a nato dobimo obdelave iger Gothic in Risen za Nintendo Switch ter konzoli PlayStation 4 in Xbox One, ki so bolj prenosi teh naslovov na nove platforme, ki v sebi ne vsebujejo praktično ničesar novega.

Tako je bizarna tudi včerajšnja napoved predelave igre Darksiders 2. Ta igra je originalno izšla leta 2012, nakar je dobila predelavo Deathinitive Edition za PC in konzoli PlayStation 4 ter Xbox One. In zdaj bo ta ista verzija zopet predelana in sicer za PlayStation 5 in Xbox Series X, medtem ko za PC ni bila napovedana.

Izostanek PC-ja bi bil navadno zanemarljiv, saj takšne manjše predelave s sabo prinesejo samo višje ločljivosti in sličice na sekundo, ki so na računalnikih že omogočene. A tale predelava je malce drugačna, saj bosta aktualni konzoli resda deležni teh prej omenjenih stvari, hkrati pa bo izboljšana osvetljava in sence, saj bo omogočeno ray tracing osvetljevanje, čas nalaganja bo krajši in igra bo znala izkoristiti vse naprednosti PS5 kontrolerja DualSense. Morda te stvari pridejo tudi na računalnike, a to zaenkrat ni potrjeno, kar je spet, bizarna odločitev.

Darksiders 2: Deathinitive Edition na PS5 in XSX izide 15. oktobra letos, obstoječi lastniki iger na prejšnji generaciji konzol pa boste za njo dobili brezplačno nadgradnjo. Igra bo sicer zase zahtevala 29,99 €, prednaročniki pa boste za njo prejeli popust v vrednosti -50 %.

THQ Nordic je prejšnji mesec napovedal nov del znotraj franšize Darksiders, ki zaenkrat nima imena. Franšiza je bila medtem na počivanju vse od leta 2019, ko je izšla od zgoraj gledana streljanka Darksiders Genesis. Tale predelava tako želi očitno malce obuditi zanimanje igralcev za to licenco, a spet je čudno, da se niso najprej spravili na obdelavo prve igre iz leta 2010, ki je sicer leta 2016 ravno tako dobila predelavo Warmastered Edition.

Tretji del serije Star Wars Jedi bo hkrati tudi zadnji

0

Dolgoletno potovanje Cala Kestisa in njegovega prisrčnega robotka BD-1 smo spremljali skozi igri Star Wars Jedi: Fallen Order in Star Wars Jedi: Survivor, s tretjim delom pa bo njunih skupnih avantur konec.

Da založnik EA dela na tretjem delu te serije je sicer že dolgo odprta skrivnost. Stvar je lani oktobra potrdil Cameron Monaghan, ki v igrah zastopa vlogo Cala, nakar je bila igra še uradno potrjena iz strani EA-ja, saj je ta po množičnih odpuščanjih želel malce pomiriti strahove oboževalcev, da je bila morda stvar vmes tudi preklicana.

Založnik je zdaj igro znova potrdil znotraj nove prezentacije za investitorje. Oglasila se je predsednica Laura Miele, ki je povedala, da sta obe igri nabrali več kot 40 milijonov igralcev in da trenutno razvijalec Respawn pridno dela na zaključnem poglavju Calove razburljive zgodbe. Laura je tako naenkrat potrdila dve stvari in sicer, da bo serija Jedi vendarle dobila še tretji del in da bo ta služil tudi kot epilog teh enoigralskih iger, ki se jim je EA dolgo izmikal, a ga je nato leta 2019 uspeh igre Fallen Order prepričal, da ne tičijo vsi denarci samo v večigralskih izkušnjah. Govorice pravijo, da naj bi ravno Fallen Order kravatarje v pisarnah prepričal, da ponudijo nove možnosti enoigralskim igram, zaradi česar je nastala predelava igre Dead Space, razvijalec BioWare pa je dobil priložnost, da iz prihajajočega Dragon Age: The Veilguard izpuli večigralske elemente.

Zaključek sage Jedi niti ni tako nepričakovan, saj je EA ob odpuščanjih zapisal tudi novo strategijo, ki bo njegove studie osredotočil na izdelavo iger iz njihovih lastnih franšiz. Licenca Star Wars zagotovo ni poceni, a lepo je videti, da je založnik kljub temu vztrajal in bo zgodbo Cala pripeljal do zasluženega zaključka.

Še vedno se nam sicer niti ne sanja, kdaj naj bi tretji del izšel in če lahko nanj upamo v 2025. Medtem je EA spočel zanimivo predelavo, saj je drugi del Star Wars Jedi: Survivor preselil tudi na konzoli PlayStation 4 in Xbox One, na PC-ju pa se je pojavila posodobitev, ki je izboljšala optimiziranost in je odstranila zloglasno protipiratsko zaščito Denuvo.

Igra Flappy Bird vstala od mrtvih, a ne iz strani njenega originalnega kreatorja

0

Flappy Bird je igričarski fenomen o katerem pa danes bolj redko slišimo. Ta mobilna igrica je namreč izšla leta 2013 in sprva se na njo ni nihče preveč oziral, nakar jo je internet zagrabil za svojo in stvar je leta 2014 postala nenadoma tako popularna, da je praktično vsak uporabnik Androida ali iOSa tapkal po ekranu in poskušal težko obvladljivega ptiča Fabyja spraviti skozi prepreke in si ob tem prislužiti čim višje število točk.

Težko je reči, zakaj točno je Flappy Bird postal tako uspešen, a levji delež je zagotovo prispevala enostavna igralna formula, saj si moral samo ob pravem trenutku potapkati po zaslonu in že si lahko tekmoval z igralci po vsemu svetu. Igra je s svojo preprosto igralno zanko zasvojila milijone igralcev po svetu, njen kreator Dong Nguyen iz Vietnama pa je ob tem mastno služil, saj je igra januarja 2014 postala najbolj popularna brezplačna igra na iOSu.

Dong je igro ustvaril v samo nekaj dneh in ta trud se mu je več kot izplačal, saj je preko reklam znotraj igre dnevno zaslužil tudi po 50.000 dolarjev. A uspeh mu je začel načenjati duševno zdravje, zaradi česar je Dong februarja 2014 napovedal umik igre iz vseh platform, saj mu ni dalo miru dejstvo, da je njegova igra tako zasvojljiva in zaradi tega jo je tudi zasovražil.

Umik igre je takrat sprožil pravo poplavo posnemovalcev, ki so se zlili na iOS in Android, a te so bile nato odstranjene iz strani Googla in Appla.

Zdaj pa se Flappy Bird vrača in to iz strani nove organizacije Flappy Bird Foundation, ki se označuje za ekipo strastnih oboževalcev, ki se jim je uspelo dokopati do licence in igro zopet izdati na mobilnikih. Resnica je malce drugačna, saj organizacijo vodi Michael Roberts in ta je velik zagovornik NFT-jev ter kriptovalut, do licence pa se je dokopal predvsem na račun zmede glede dodeljevanja pravic do igre, ki je sčasoma romal v roke nekega založnika Gametecha, ta pa je zdaj stvar predal organizaciji Flappy Bird Foundation.

Novi Flappy Bird tako nima ničesar z originalnim ustvarjalcem, kar je ta dal tudi vsem vedeti preko svojega uradnega X računa, ki ga je nazadnje pred tem uporabil leta 2017. Nguyen pravi, da z oživitvijo nima ničesar in da obenem ne podpira kriptovalut.

Flappy Bird je zaenkrat na voljo preko Telegrama, kmalu pa naj bi prispel tudi na iOS in Android. Novi založnik ima s stvarjo očitno velike načrte, saj bomo dobili nove ptice in igralne načine – med njimi tudi večigralstvo, kjer se boste na eni mapi pomerili z 99 nasprotniki.

James Cameron bo končno režiral nekaj kar ni Avatar

1

Legendarni filmski režiser James Cameron je mojster ustvarjanja privlačnih pripovedi zaradi katerih si je tudi prislužil status legende. V njegovem življenjepisu najdemo izdelke, ki jim nekateri upravičeno nadevajo naslove “najboljši film vseh časov”, pa naj bo to bodisi Terminator 2, Osmi potnik 2 ali pa Titanik.

Vsi njegovi filmi so v kinih tudi pošteno zaslužili, zaradi česar je sčasoma dobil pravico, da dela in snema kar se mu ljubi. Leta nazaj je tako dobil idejo, da bi rad delal na filmih, ki bi gledalca očarali s prikazom učinkov najnovejše tehnologije in leta 2009 smo gledalci v kinih prvič ugledali film Avatar in to je še danes eden najboljših predstavnikov 3D filmov za katere si moraš na glavo natakniti očala.

Kakor je bil prvi Avatar tehnološko impresiven, pa so Jamesovi privrženci čakali na njegov naslednji projekt, saj čisto vsem zgodba o ogromnih modrih domorodcih ni ugajala in ti so naleteli na neprijetno presenečenje. James se je namreč povsem zavezal franšizi Avatar in to tako močno, da smo na naslednji njegov projekt Avatar: The Way of Water čakali dolgih 13 let, James pa s to franšizo še niti približno ni zaključil, saj za naslednje leto planira tretji del, skupno pa naj bi dobili vsaj 5 Avatarjev.

A očitno bi tudi James rad delal na nečem drugem in spletna stran Deadline poroča, da bo slavni režiser vendarle spočel nov film, ki bo povsem ločen od njegove lastno ustvarjene dolgoletne franšize. James je namreč odkupil pravice za delanje filma po knjigi Ghosts of Hiroshima, ki jo je spisal Charles Pellegrino in bo na knjižne police prispela avgusta naslednje leto. Pellegrino je pred tem leta 2015 spisal tudi knjigo Last Train From Hiroshima, James pa naj bi združil zgodbo obeh knjig v en sam film in to takoj, ko mu bo to dopustil urnik snemanja franšize Avatar.

james cameron

Dvojec knjig Last Train From Hiroshima in Ghosts of Hiroshima pripoveduje izjemno zanimivo zgodbo Japonca Tsutomu Yamaguchija, ki je leta 1945 imel tako izjemno srečo, kot tudi nesrečo. Preživel je namreč atomsko bombo, ki so jo Američani takrat odvrgli nad Hirošimo, nakar se je vkrcal na vlak za Nagasaki, kjer je naletel še na drugo eksplozijo in je preživel tudi tisto. Knjigi sledita njegovemu neverjetnemu potovanju in obenem ponudita perspektivo takrat živečih civilistov in pilotov, ki so operirali s smrtonosnimi bombniki.

Cameron je za Deadline povedal, da se že leta muči z mislijo, kako posneti ta film in da je Yamaguchija srečal v bolnišnici pred njegovo smrtjo. Takrat mu je tudi predal štafetno palico pripovedovanja njegove osebne novi generaciji ljudi in zdaj tej nalogi ne sme obrniti hrbta.

Prvi dodatek za Starfield pokazal nekaj novega igranja

0

Približuje se konec septembra in s tem tudi prva ekspanzija za nekdaj težko pričakovani Starfield, ki je igralce razdelil na dva tabora: tiste, ki jim je igra všeč in tiste, ki naslova enostavno ne morejo prežvečiti. Razvijalec Bethesda je vsekakor upal, da bo njihov najnovejši naslov pri publiki pridobil več pozitivnega slovesa in tega bodo zdaj poskušali doseči preko dodatne plačljive vsebine kot je prvi najavljeni dodatek Shattered Space.

O njem smo že pisali, včeraj pa smo dobili malce globlji spust v njegovo meso, ki mu v igričarskih krogih pravimo tudi “Deep Dive”. V videu se nam pridružijo nekateri člani razvojne ekipe, ki preko novih igralnih kadrov nakažejo, kaj točno je čar te ekspanzije in zakaj bi ta znala privabiti v igranje tudi tiste, ki jim originalna kampanja ni preveč dišala.

Bethesda je že v prejšnjem igralnem napovedniku najbolj izpostavljala dejstvo, da ne bo nič na stopnji znotraj novega dodatka generirano iz strani računalniških algoritmov, ampak bo praktično vse ustvarila človeška roka. Celoten čas igranja bomo tako preživeli znotraj domačega planeta hiše House Va’Ruun in zaradi ročno ustvarjenega sveta naj bi bilo igranje bolj privlačno, saj bodo lokacije bolj unikatne in štorija boljša. Razvijalec je za Shattered Space zaobjel idejo, da je vesolje ogromno in je zaradi tega lahko tudi močno grozljivo, igralni kadri pa zaradi tega mnogokrat spomnijo na nekaj, kar bi drugače srečali v igri Dead Space.

Na planetu Va’Ruun je prišlo do neke nesreče, zaradi česar se je med dimenzijami odprla vrzel, skozi to pa uletavajo bitja, ki bi nas drugače obiskala samo sredi nočnih mor. Bethesda se je odločila boj narediti bolj oseben, zaradi česar boste velikokrat s pošastmi ujeti v manjše prostore in bo treba poprijeti za kakšno bolj hladno orožje. Poleg pošastkov vam bodo živce krajšali tudi pripadniki kulta, ki častijo neko bitje, imenovano The Great Serpent in takšni ljudje navadno niso preveč gostoljubni do tujcev. Čaka nas tudi nekaj raziskovanja in raketni nahrbtnik bomo lahko izkoristili za doseg kotičkov planeta, ki bi nam drugače bili nedostopni.

Vse to se sliši fino in Shattered Space zna dostaviti igranja vredno izkušnjo, ki smo jo sicer doživeli tudi v originalni kampanji, čeprav je bila ta velikokrat nato razvlečena z raziskovanjem enih in istih planetov. Dodatek vas bo stal 30 €, lastniki verzije igre Digital Premium Edition pa si ga že lastite in boste z njegovim igranjem lahko začeli 30. septembra.

Fortnite turnir uspešno za nami

0

Dober teden nazaj smo zopet množično napadli Mimovrste poslovalnico v BTC Ljubljana, saj je na vrsto prišel nov turnir iz serije Gaming terminal, ki je tokrat za preigravanje vzel zdaj že našo veteransko igričarsko spremljavo Fortnite.

Ta igra je zdaj na sceni že kar nekaj let, a njena izjemna popularnost je daleč od ugasnjene. Založnik in razvijalec Epic Games je pretkano v njej ustvaril pravi meta univerzum, saj zdaj lahko znotraj Fortnita najdemo licenčne Lego stričke in tete, možnosti igralnih načinov pa je zdaj že toliko, da ti v tej zadevi preprosto ne more postati dolgčas – pa če se še tako trudiš.

Da bo močno popularen tudi naš turnir so nam dale vedeti že naše kvalifikacije, ki so se odvile 1. septembra, takrat pa se je v medmrežno zabavo prijavilo nič manj kot 150 ekip. Glede na to, da je bilo tekmovanje izvedeno skozi igralni format “Duos”, je to naneslo kar 300 igralcev, ki so se nato pod budnim očesom popularnega streamerja Anže “Wortex” Novaka borili za končno vstopnico zaključnega turnirja, ki se je nato odvil 7. septembra na lokaciji Mimovrste BTC Ljubljana.

V končnico nas je prišlo pozdraviti 16 od 20 kvalificiranih ekip. Pri takšnem številu igralcev je vedno pričakovano, da nekateri od njih preprosto ne bodo prišli in s končnim izkupičkom udeležencev smo več kot zadovoljni. Vsekakor je bilo na Mimovrste zabavno že od prvega obračuna med igralci, saj je v prostorih vladala prijateljska atmosfera, družbo pa je prišel pozdraviti tudi Wortex, ki bi ga lahko označili kot neuradnega ambasadorja Fortnite tekmovanj v Sloveniji.

Po napetih bitkah je naslov prvaka na koncu osvojila ekipa t1len holly, tik za njim pa se je uvrstila ekipa ZA PSE. Bronasto medaljo si je nataknil dvojec tekmovalcev znotraj ekipe Rocker x Infinity, medtem ko je na četrto mesto skočila ekipa Smandi in na peto Ryze x Jaxx. Celoten potek tekmovanja in razvrstitev si lahko ogledate na spletni strani turnirja 360clash.

Tako kot vedno se je pri teh turnirjih treba zahvaliti partnerjem. Na prvem mestu je tu trgovina Mimovrste, ki je uvidela, da je igričarstvo v Sloveniji v porastu, zato se je tudi odločila delati na tosortnih igričarskih dogodkih. Nato so tu partnerji kot so UVI, Lenovo, Logitech, Razer in Alienware, ki so tokrat prispevali nagrade v skupni vrednosti 1.500 €.

Logitech je denimo prispeval miški G502 x Lightspeed Core in G309 Lightspeed Wireless ter tipkovnico G915 Lighspeed – tole uporabljam leta tudi jaz med tipkanjem člankov in jo lahko priporočam iz prve roke. Razer je po drugi strani podaril komplet periferije s Fornite žigom, Alienware pa je poklonil miško in tipkovnico v skupni vrednosti skoraj 500 €. Potem je tu še vedno radodarni UVI, ki je igralce očaral s kompletom mišk UVI Envy v2.

Slike iz turnirja si lahko ogledate na naši Facebook strani, mi pa se pripravljamo že za naslednji večji dogodek, ki se bo odvil med 8. in 10. novembrom letos.

Astro Bot – vrelec domišljije in originalnih idej

Naša ekipa ne piše samo novic in recenzij o videoigrah, ampak letno tudi prireja raznorazne fizične dogodke, kjer na en prostor posadimo cel kup tehnološke robe in nato raji prepustimo, da se zabava vse dokler do nje ne pristopi varnostnik in jim zapove, da se je nakupovalni center zaprl pol ure nazaj in je zdaj res že skrajni čas, da iz rok izpustijo kontroler.

Del teh naših dogodkov so vedno tudi konzole PlayStation 5 in čeprav se na teh vedno najraje preigrava aktualni del nogometne simulacije FIFA oziroma FC, je za rezervno gor vedno nameščena tudi kopija igre Astro’s Playroom. Ta platformščina izpod razvijalca Team Asobi je izšla skladno s konzolo PlayStation 5 in je bila zamišljena kot kratkih tehnološki demo, čigar glavna naloga je bila prikazati moč in inovativnost najnovejše Sonyjeve konzole.

A igralci in kritiki niso pričakovali, da bo Astro’s Playroom dejansko presneto zabavna igra, zato so se hitro začeli pojavljati vzkliki igralcev, da naj Team Asobi dobi možnost in proračun za ustvarjanje čisto prave platformščine. Sony je tem željam uslišal in štiri leta kasneje imamo zdaj pred sabo igro, preprosto imenovano Astro Bot in ta je dokazala, da Astro’s Playroom ni bil nek posrečen eksperiment, ampak ima ekipa za njegovo stvaritvijo ogromno talenta, domišljije in idej, zaradi česar zna upravičeno postati eno najbolj spoštovanih imen znotraj igričarske industrije.


VIDEO RECENZIJA


Razvojna ekipa: Team Asobi
Založnik: Sony
Platforme: PlayStation 5
Nakup: PlayStation trgovina
Datum izida: 6. september 2024
Cena: 69,99 €

Zvrst: Platformščina


Astro Bot se drži principa predhodnika, tako da je tudi tole 3D platformščina za katero lahko poprimejo igralci vseh starosti in vsi ti bodo očarani od tiste prve sekunde, ko se prisrčni robotek Astro Bot pojavi na ekranu. Poanta te igre je predvsem sproščanje in uživanje v igranju, ki vam ne bo utrujalo živcev, niti se vam ne bo ob tem treba truditi ob spremljanju zgodbe. Ta je tukaj, za razliko od prejšnjega dela, dejansko prisotna, a v res minimalni izvedbi. Nek zlikavec naši ekipi Astrotov ukrade komponente letečega PlayStationa 5, obenem pa se ob tem beli robotki razpršijo po celem vesolju. Naš junak mora zaradi tega skočiti v reševalne naloge in te bo opravljal preko različnih planetov, s čimer igra malce spomni na Super Mario Galaxy. Vsaka galaksija vsebuje določeno število izzivov, kjer nas na koncu čaka glavni šef, ki nam nato izda eno od komponent konzole PlayStation 5.

Zgodba je tam v bistvu samo zato, da ima naše početje nek smisel in se z njo ni treba preveč obremenjevati. Astro Bot namreč vse svoje čare polaga v igralnost in Team Asobi se je v tem vidiku odlično izkazal, saj že dolgo nisem naletel na platformščino, ki bi posedovala toliko inovativnih idej, vse stopnje pa so več kot očitno narejene z veliko ljubeznijo do tosortnega žanra iger.

ASTRO BOT
Stopnje kar vlečejo k raziskovanju in to je velikokrat poplačano s skrivnostmi.

Naš robotek ima sicer na začetku na voljo samo dve dokaj bazični sposobnosti: skok in vihtenje pesti, ki lahko z enim udarcem odstrani redko posejane nasprotnike, ki nam v bistvu skorajda nikoli ne povzročajo večjih preglavic. A osnovni skok je hitro dopolnjen z začasnim lebdenjem preko raketnih škornjem, Team Asobi pa nam čisto nikoli ne pusti, da bi zapadli v neko rutino ponavljajočih se izzivov, saj nam ves čas dostavlja nekaj novega.

To je hiter naslov, a ne zaradi tega, ker bi nas igra zasuvala z valovi nasprotnikov, ampak bolj zaradi tega, ker se naprej ženemo sami, saj je vedno na ekranu nekaj, na kar je treba skočiti, udariti, premakniti ali preplezati. Najprej nas žene radovednost in ta je skorajda vedno poplačana, saj je včasih dovolj udarec na neko bližnje drevo in že bo iz njega padel nekakšen zaklad, ti pa se skrivajo tudi izza sten, takšnih in drugačnih lukenj in previsov, ki za sabo skrivajo nekakšen skrit predel. Vsaka stopnja ponuja določeno število Astro robotkov, ki čakajo na odrešitev iz naše strani in ti se nato tako prisrčno preselijo na naš virtualni kontroler, da si ne moreš kaj, da se ne bi ob tem malce nasmejal in si ogrel srce.

ASTRO BOT
Naša glavna naloga je reševanje kompanjonov, ki se nato preselijo v domačo bazo, kjer pomagajo pri gradnji in prečkanju drugače neobhodnih ovir.

Te Astro maskote se velikokrat pojavijo v običajno belo-modri izvedbi, a obstajajo tudi izjeme, ki se napajajo iz drugih iger izpod Sonyjeve licenčne zakladnice iger. Tako boste redno videli reference na velike franšize tipa Days Gone, God of War, Uncharted in podobno, vsi ti tako obarvani robotki pa se nato preselijo na domači planet, kjer okoli posedajo in se vrtijo v sklopu animacij, ki bodo oboževalcem sprožili nekontrolirano slinjenje.

ASTRO BOT
Vsaka galaksija vsebuje tudi enega večjega šefa, ti pa za zmago vedno zahtevajo neko “finto”. Tudi tu težavnost ni visoka in če umreš, lahko velikokrat nadaljuješ od tam, kjer si končal.

Iskanje robotkov včasih ni mačji kašelj, saj znajo biti prav dobro skriti, a tudi če kakšnega zgrešite, se ob tem ne boste preveč sekirali, saj lahko stopnjo preprosto zopet naložite in se spravite v vnovično raziskovanje. Nič od tega ni preveč tečnega, saj vam vsak planet postreže z neko unikatno sposobnostjo, ki nato postane pečat določenega planeta. In vse to je presneto zabavno, saj lahko denimo v slogu opcije raztegnete roki in se nato lotite inovativnega plezanja, se z ogromnimi rokavicami spravite v boksarske obračune, se pomanjšate in v taki obliki raziskujete prav posebej prirejene sobe in si na ta način odpirate pot naprej, drsate po ledu, preko vibracij kontrolerja iščete pravo opeko za potisk, preko magneta nabirate smeti in te nato zalučate v primerno točko, se kotalite na žogi skozi bodeče konice platform in iščete kovančke, ki jih nato lahko porabite na posebni “Gatcha” napravi, ki vam nato izda preobleke za vašega junaka.

Zabave preprosto ne zmanjka in neprestano si presenečen nad ustvarjalnostjo ekipe Team Asobi. Vse to dopolnjuje še čudovita grafična podoba, ki me je spomnila na zadnjo Ratchet igro in tako kot v tisti recenziji lahko tudi tule potrdim, da so dandanes platformščine videti kot animirani igralni filmi. Morda bolj kot grafika me je impresionirala sama animacija, saj praktično noben del stopenj ne ostane pri miru in ko se enkrat na vas usuje plaz mini žogic, ki jih nato lahko realistično pobrcamo po prostoru, si ne moreš kaj, da ne bi ponosno pogledal proti moči svoje obtelevizorske konzole.

ASTRO BOT
Če vas tale slika spomni na Super Mario Galaxy, potem ste uradno veteranski igralec platformščin.

In slednje je morda tudi edini, manjši minus, ki ga lahko prisodim temu naslovu. Kakor je vse zabavno, prisrčno in inovativno, cinik v meni ne more mimo dejstva, da gledam v oglas za Sonyjev nabor naprav in licenc. Lepo okrancljan oglas, a je še vedno oglas. Zaradi tega se mi zdi, da je Team Asobi še vedno ostal prikrajšan, saj je težko zgraditi nek res prepričljiv svet, s privlačnimi liki in zgodovino, saj moraš vedno prebijati četrti zid za prevozno sredstvo glavnega junaka uporabiti virtualno verzijo kontrolerja DualSense.

Ta manjša zamera v bistvu niti ni zamera, saj je franšiza Astro vedno slonela na nekakšni promociji PlayStation izdelkov in ta zadnji del je najbolj izpopolnjen doslej, saj je tole preprosto fantastična platformščina, ki jih te dni manjka – vsaj v tako visokem proračunu. Team Asobi se je znova dokazal za zares talentiranega ustvarjalca in res upam, da jim bo Sony zdaj omogočil tudi delo na povsem samostojni franšizi, kjer bo ekipa lahko zares razprla svoja krila.

Watch Dogs film dejansko zaključil s snemanjem

0

Založnik Ubisoft ima kar nekaj franšiz za katere rad proizvaja nova poglavja in si s tem bogati bančni račun. Kar nekaj let je veljalo pravilo, da je njihova sveta trojica franšiz Assassin’s Creed, Far Cry in Watch Dogs nesmrtna, a tudi te stvari so se zdaj spremenile. Assassin’s Creed ima resda napovedanih kar nekaj naslovov, a Far Cry 7 je zdaj že dolgo na listi pogrešanih, medtem ko je Watch Dogs postala skorajda povsem mrtva franšiza, ki naj bi jo odpisal tudi sam založnik.

Vsaj v igričarskem smislu Ubisoft naj ne bi razmišljal o potencialnem četrtem delu franšize Watch Dogs, je pa malce drugačna zgodba v filmskem svetu. Watch Dogs je bil namreč za velika platna napovedan skoraj desetletje nazaj in v tem času smo stvar že praktično vsi odpisali in predvidevali, da je bil projekt preklican, nakar nas Ubisoft julija presenetil z najavo, da je film vendarle začel snemanje, zdaj pa je potrdil, da je bilo tudi zaključeno.

To sicer ne pomeni, da bo zdaj film že kar letos prispel v vašo najbližjo kinodvorano, saj morajo ustvarjalci vse skupaj sestaviti v neko koheziven in privlačen izdelek. Spletna stran Deadline poroča, da je za režijo poskrbel Mathieu Turi, ki se je očitno specializiral za prenos igričarskih izdelkov v filmski in televizijski svet, saj obenem dela tudi na seriji A Plague Tale. Scenarij na bi ustvaril Christie LeBlanc, ki je pred tem za Netflix spočel triler Oxygen. V filmu naj bi vodilni vlogi prevzela Sophie Wilde in Tom Blyth.

Ubisoft glede štorije ni izdal še ničesar, tako da ni jasno, ali bomo gledali povsem originalno pripoved ali pa adaptacijo ene od iger. Franšiza Watch Dogs je svoj zadnji igričarski del dobila leta 2020, ko je izšel Legion, a se je ta pri kritikih odrezal bolj slabo, prodaja pa je bila bolj kot ne mizerna, zaradi česar je založnik to licenco za nekaj časa postavil na hladno. Morda jo k življenju obudi film, a spet je vprašanje, kakšno kvaliteto lahko pričakujemo od izdelka, ki se je v razvojnem peklu valjal skoraj desetletje.

Modderska prenova igre Silent Hill 2 je zdaj dokončana

0

O projektu Silent Hill 2: Enhanced Edition smo pisali lani februarja in ta modderski podvig je bil že takrat videti res impresiven, saj je skupini zanesenjakov uspelo iz PC verzije te igre narediti ultimativno izkušnjo za podoživljanje te legendarne preživetvene grozljivke. Računalniška verzija igre je bila namreč slavna po svojih hroščih in manjkajočih grafičnih učinkih, kot je denimo realistična megla, ki jo je bilo bolje izkusiti na originalni konzoli PlayStation 2.

Po letu in pol je modderska ekipa izdala še deseto posodobitev tega moda in s tem je njihovo delo tudi uradno zaključeno. Zadnja prenova je popravila še tiste manjše zamere, ki jih je nosil original, tako da so zdaj učinki vode boljši, vmesne sekvence tečejo pri višjih sličicah na sekundo in svetilka zdaj bolj realistično razsvetljuje temačne sobane.

Popravljenih je bilo tudi cel kup tekstur in modelov. Čeprav se morda zdijo takšne stvari malenkosti, to niti niso, saj ko jih enkrat zbereš na kup znajo precej vplivati na vašo izkušnjo igranja. Silent Hill 2 je zanimiv ravno zaradi svoje atmosferičnosti in ko med raziskovanjem ulice naletiš na prastaro teksturo avtomobila ali avtobusa, te takšne stvari lahko potegnejo iz dogajanja in uničijo tisto napetost, ki jo je mukoma do tedaj zgradila igra.

Silent Hill 2 zdaj lahko igramo v večjih ločljivostih in pri stabilnih ter višjih sličicah na sekundo. Dodan je bil tudi nov začetni meni, kjer lahko podrobno nastavimo nekatere opcije: ena od teh se denimo tika kontrolerjev, tako da bomo v igri opazili ikone za Xbox, PlayStation ali Nintendo – odvisno od našega krmilnika in naših preferenc.

Mod lahko snamete na sledeči povezavi, pred igranjem pa boste potrebovali nameščeno kopijo igre Silent Hill 2. Naša stran piratstva sicer ne podpira, a za igranje tega moda vam drugega ne preostane, saj založnik Konami originala ne prodaja nikjer, tako da je edina druga možnost nabava fizične kopije igre, ki pa se na spletu prodajajo po smešno visokih vsotah. In tudi če bi to nabavili, vaši denarci ne bi šli v žep založnika ali razvijalca, ampak nekega preprodajalca. Bodite pozorni, da znajo biti strežniki malce zasedeni, tako da zna prenos datoteke trajati kar nekaj časa.

Ekipa izza tega moda je na projektu delala dolgih 7 let, zdaj pa si bo privoščila zaslužen počitek. Kakšni so njihovi načrti za prihodnost ni znano, a mnogo igralcev upa, da bo podobno obnovo prejela tudi igra Silent Hill 3 in kasneje morda tudi Silent Hill 4.

Konami medtem, skupaj z razvijalcem Bloober Team, še vedno dela na uradni in bolj obsežni predelavi drugega dela, ki izide 8. oktobra.

GOG ponuja nakup originalne verzije igre Resident Evil 2

0

Trgovina GOG je imela na začetku dokaj skromne namene: služiti kot platforma na kateri so založniki lahko prodajali svoje starejše igre, GOG pa je medtem poskrbel, da so bile te kompatibilne z modernimi operacijskimi sistemi in so včasih vključevale tudi popravke, ki jih je neuradno skozi leta spočela skupnost. Navsezadnje okrajšava pomeni Good Old Games, a se je nato lastnik trgovine CD Projekt domislil, da bi nemara preko vključitve modernih iger lahko začel konkurirati Steamu, pri tem pa se je opekel, zato je v zadnjem letu sklenil, da se vrne h koreninam ponujanja klasičnih starejših naslovov, ki drugje niso na voljo.

Takšne obnove so začele dobivati tudi starejše grozljivke. Silent Hill 4 lahko denimo v digitalni obliki dandanes lahko preigramo samo preko GOG-a, enak tretma pa je dobila igra Resident Evil 2.

S tem ciljamo na originalno inačico igre iz leta 1998 in ne predelave, ki jo je Capcom spočel leta 2019 in jo osebno štejem med enega od svojih najljubših horror naslovov. Vseeno pa je zanimivo pokukati tudi v zgodovino in čeprav je predelava v moderno ero prenesla zgodbo, se igralne mehanike med obema naslovoma razlikujeta kot noč in dan.

Originalni Resident Evil 2 se je namreč zanašal na statične kamere in tankovske kontrole, tako da smo frišnega policista Leona počasi in preudarno premikali po prostoru in nato poskušali zombije odpraviti na daleč, saj če so se nam ti preveč približali, kakšnega protiudarca, poleg nerodnega pobega, nismo imeli. Kljub starejši podobi zna igra pričarati lepo dozo zombijaške atmosferičnosti, ki jo je vredno izkusiti.

Verzija na trgovini GOG ni povsem enaka originalu, saj vsebuje izboljšane vmesne sekvence in podnapise, že od začetka pa so odklenjeni bonus scenariji preigravanja, kjer se lahko skozi igro podamo v vlogi skrivnostnega vojaka Hunka in kot smešen in ogromen kos soje, Tofu.

Originalni Resident Evil 2 za PC v digitalni obliki vas bo na GOG stal 9,99 € in če so vam tako ponovno obujene klasike všeč, potem si lahko za isto ceno lahko privoščite tudi originalni Resident Evil 1. Sčasoma bomo na platformi ugledali tudi Resident Evil 3, a ta za zdaj še nima datuma izida.

Dolgčas? Potem si namestite tale mod, ki v Skyrim preseli čisto prave tanke

0

Igre razvijalca Bethesda so že od vedno močno naklonjene ustvarjanju dodatne vsebine iz strani modderjev, a kar me pri njih vedno preseneti je kako globoko se lahko spustijo ustvarjalci in v igrinem peskovniku. Preko tega lahko denimo povsem spremeniš potek napredovanja v igri Skyrim, si namestiš skrbno sestavljen seznam stotin modov, ki so med sabo kompatibilni ali pa kar združiš igri Fallout 3 in New Vegas v en paket, med katerim nato lahko prosto prehajaš.

Včasih pa dobimo povsem nore projekte za katere sploh nisem prepričan, komu so namenjeni, a ni vrag, če si ni iz njih zanimivo pogledati vsaj kakšnega igralnega posnetka.

Sem notri spada tudi mod The Great Patriotic War, ki ga je za Skyrim Special Edition spočel modder MixedMartialArtist in v to fantazijsko deželo preseli čisto prave tanke in vojake, ki se napajajo iz obdobja 2. svetovne vojne.

Igralni posnetki lepo pokažejo, kakšen kaos se lahko odvije, ko se na takšen teren zapeljejo tanki. Svoje lahko komandirate tudi vi in razstreljujete sovražna gosenična vozila, nato lahko na juriš navalite preko svojih dveh nog in s strojnico postrelite konkurenco. Usedete se lahko tudi v letalo in nato preko bomb izničite uboge mravlje na bojišču ali pa okronate za komandirja topništva in preko teh močnih orožij spremenite potek bitke.

Kakor vidite preko igralnih posnetkov je stvar povsem odpuljena in čeprav tankovske bitke lahko na veliko boljši in globok način podoživite v drugih naslovih, je vseeno zanimivo videti, da se ta kaos odvija v deželi Skyrima. Bitke lahko preselite tudi na ločeno mapo, ki predstavi bolj urbano okolje velemesta in kar malce bizarno je videti moderne zgradbe in policijska vozila znotraj Skyrimovega pogona.

Mod vas čaka na sledeči povezavi, pred namestitvijo pa si pozorno preberite navodila, saj bo za uspešno delovanje potrebno namestiti še nekaj ločenih modifikacij.

Barbie telefon bo postal resničnost

0

Norija okoli barbike je bila lani tako velika, da se še vedno ni pomirila. Sprožil jo je seveda film Barbie, ki je preko res dobre marketinške poteze ustvaril fenomen “Barbenheimer”, saj sta se na isti vikend v kinih pojavila filma Barbie in Oppenheimer, nakar so ljudje rinili v kinodvorane in si na isti dan pogledali oba filma, čeprav sta si ta dva po vsebini povsem nasprotna. Marketingarji bodo na podobno vižo poskušali letos speljati filma Gladiator 2 in Wicked, a nekako dvomimo v primerljiv uspeh, saj je pač Wicked bolj ameriška zadeva in ni taka globalna ikona kot pa Barbie.

Dobro leto po izidu filma se boste lahko zopet spomnili na rožnate avanture Barbie in Kena, saj bo podjetje HMD oziroma Human Mobile Devices izdalo starošolski preklopni telefon, ki bo vizualno ravno takšen kot ga je barbika kazala v filmu in bo tako rožnat, da bo instantno postal predmet pogovora, ko ga boste odložili na mizo naključne kavarne.

HMD ni kar eno podjetje, saj je to v bistvu predelana finska Nokia, ki lahko svoje izdelke tudi ožigosa s tem logotipom. Barbie Phone bo resničen telefon stare šole, saj bo vseboval pravo fizično T9 tipkovnico, ki je verjetno mlajšim videti kot povsem arhaična tehnologija in verjetno je nekateri sploh ne bi znali uporabljati. A starejši znamo povedati, da smo tudi na te fizične tipke včasih prav lepo pošiljali SMSe – razlika je samo v temu, da je vsaka tipka vsebovala tri črke in si za črko H moral dvakrat pritisniti številko 4.

Na telefonu ne boste našli nobenih aplikacij za družabna omrežja, saj bo telefon namenjen bolj klicanju in pošiljanju tekstovnih sporočil, a bo vseboval igro Kača, ki se je zagotovo spomni vsak bivši uporabnik teh telefonov.

Ne bo pa Barbie Phone povsem brez modernih funkcij. Telefon bo vseboval kamero, ločljivosti 0,3 MP, tako da boste lahko zajemali resnične retro fotografije. Na sprednji strani vas bo čakal zunanji zaslon, ki bo kazal uro in čas, hkrati pa bo opravljal funkcijo ogledala. Za shranjevanje podatkov bo dovolj 4 GB prostora, za polnjenje pa vam ne bo treba iskati kakšnega antičnega polnilca, saj Barbie Phone podpira vhod USB-C. Paket s telefonom vsebuje tudi druge prisrčne nalepke, ogrlico in škatlo za vaš nakit.

Barbie Phone je v nekaterih državah že na voljo za naročilo. Uradna stran sicer vsebuje slovenski prevod, a nakup zaenkrat ni mogoč, se pa v nekaterih evropskih državah prodaja po ceni 129 €.

Age of Mythology: Retold – Obuditev epske sage

Že od mladih nog sem oboževal strateške igre. In kot nalašč, Age of Mythology je bil eden od tistih naslovov, ki so zaznamovali moje otroštvo. Ko sem prvič zagnal to prenovo, so se spomini na preprostejše čase zlili name kot poplava – časi, ko sem šolsko torbo nežno (ali pa tudi ne) in urno položil v kot in se posvetil pomembnejšim stvarem: globalni dominaciji na računalniku. Ampak, ah, časi se spreminjajo, tehnologija pa še hitreje. Ko sem po desetletjih pavze zagnal Age of Mythology: Extended Edition, sem ob pogledu na zastarelo tehnologijo in igralne mehanike skoraj potreboval kozarec sode bikarbone s kisom. Oprosti, ampak enostavno nisem več tisti, ki bi prostovoljno poganjal igre, ki štejejo več let kot kuhinja staršev. Kar je včasih veljalo za vrhunec igralne izkušnje, danes brez sodobnih trikov deluje kot VHS kaseta v dobi prenašanja vsebin preko interneta.

Age of Mythology: Retold skuša narediti isto, kar je Age of Empires II uspelo leta 2019 – ponovno oživiti klasiko. To ni ravno predelava, še manj pa preobrazba, ampak bolj “ponovno zamišljena” različica originala. Grafika, ob kateri te pritisne na WC? Ne, vsaka malenkost je bila prenovljena, da bi igri dala nov zagon po več kot dvajsetih letih. Poleg tega so dodali še precej nove vsebine, funkcij in popravkov, tako da je ravnovesje med mitološkimi bitji in smrtniki zdaj bolj pravično. In ja, igra izgleda neprimerljivo bolje kot original, ki naj si v miru privošči zaslužen pokoj.


Razvojna ekipa: World’s Edge, Forgotten Empires, Tantalus Media, CaptureAge, Virtuos Games
Založnik: Xbox Game Studios
Platforme: PC, XBox Series X/S
Steam: Povezava
Datum izida: 4. september 2024
Cena: 29,99 €

Zvrst: Realno-časovna strategija


Age of Mythology: Retold tako ni zgolj nova preobleka. Ne, bil je deležna resne nadgradnje. In presenečenje, arzenal je bogatejši za nekaj novih obrazov. Vsi, ki so uživali v originalu, bodo navdušeni nad tem, koliko podrobnosti so dodali v teh dveh desetletjih. In kot da to ni dovolj, sta napovedani že dve razširitvi. Kot da bi originalna igra dobila super-paket s presenečenji!

Zame je vedno šlo za kampanjo. In ko sem se ponovno podal vanjo, bi moj mlajši jaz verjetno skočil od veselja. Uspešno sem preigral prvo originalno kampanjo, a zdaj z dodano noto: Age of Mythology: Retold spodbuja igralce, da misije ponavljajo in iščejo različne poti do zmage. Da, igraj spet in spet, saj je vsakokrat nekoliko drugače. Po preizkusu lahko rečem, da so v kampanje vrinjene marsikatere spremembe, ki niso omejena zgolj na močnejšega in bolj goljufivega nasprotnika.

Kljub vsem spremembam se igra še vedno počuti kot tisti stari, dobri Age of Mythology, ki smo ga vsi imeli radi. Kljub prenovi srce ostaja isto. Glasba, umetniški slog – vse je na mestu, in povem ti, da vizualni elementi res osupljivo izpadejo. Glasba? Ostaja zvesta originalu, še vedno tako epska kot nekoč, enote pa še vedno z istimi ikoničnimi zvočnimi odzivi, ko jih pošlješ v klavnico – ker, seveda, brez tega ne gre.

Novi bonusi in tehnologije so lep napredek od originala, igro pa približajo standardom Age of Empires II. Še vedno velja sistem pehota-lokostrelci-konjenica-oblegovalne enote, s starim dobrim kamen-škarje-papir pristopom. Seveda pa so tu še mitološke enote, ki ravnovesje krepko zamajejo. Tako zelo, da sem se na trenutke spraševal, zakaj bi sploh še uporabljal običajne vojake, če pa lahko samo kopičim vero in pošljem mitološko pošast, da opravi vse namesto hitre hrane… hočem reči pehote. Ampak imam občutek, da bo kmalu kakšen popravek, ki bo tem božanskim pošastim malce pristrigel krila.

Ena stvar, ki me je resnično navdušila, je zmožnost večkratne uporabe božjih moči. Aja, in še to: nekateri bogovi so se novemu sistemu prilagodili bolje kot drugi. Vikingi, recimo, se zdijo malce prikrajšani – potrebuješ precej bojevanja, preden zbereš dovolj vere za božjo pomoč. Očitno je vikingom krvoločnost v krvi, vera pa je zgolj postranskega pomena.

Popravki kvalitete življenja, ki izboljšujejo kakovost igranja, so nepogrešljivi. Všeč mi je, da je igra bolj dostopna, ko govorimo o hitrosti klikov na minuto (APM). Konec koncev, kdo še potrebuje nenehno obiskovanje mestnega centra za novačenje novih delavcev enega za drugim? Zdaj se lahko osredotočimo na bolj pomembne stvari – kot je na primer klanje sovražnikov! In ne pozabimo na zmožnost “Attack-Move”, ki je danes že standard, a v tej igri naredi čudeže ob premikanju skozi neodkrit teritorij.

Da ne bom preveč pihal na dušo. Še vedno obstaja nekaj problemov. Na primer, enote se včasih radi zataknejo na vogalih zgradb in tam ostanejo, kot da so na neplačanem dopustu. Če gre za delavca, ki je tehnično zaposlen, ga igra ne zazna kot brezdelneža in tako lahko lenari po mili volji. Zbiranje virov? Če zbiralnico postaviš preblizu, delavci raje skačejo drug po drugem kot pa zbirajo. To ni orgija, temveč bojno polje, prekleti nesposobneži!

Boji so sicer izboljšani, a še vedno ne povsem optimalni. Premikanje enot je veliko boljše kot v originalu, a boj najbolje opišem tako, da ga primerjam z jezdeci iz AoE4. Vsakdo, ki je uporabljal osnovno jezdece v AoE4, ve, o čem govorim. Enote se zaletavajo ena v drugo in namesto taktičnega premikanja se vse skupaj spremeni v kroglo kaosa. Še ena stvar, ki sem jo pogrešal, je zmožnost formiranja z vlečenjem miškinega kazalca, saj izbira smeri za formacije ne obstaja, zato lahko ob nepazljivosti oblegovalni stroji hitro pristanejo v prvi bojni črti.

Ob prvem igranju vsake izmed štirih glavnih nacij je na voljo tudi hiter vodič, ki prikaže njihove prednosti in slabosti, na novo dodani bonusi za vsako glavno božanstvo pa privedejo dodatno mero taktiziranja. Age of Mythology: Retold je prvi podoben naslov, ki bo ob izidu na voljo na konzolah in PC-ju. Kot nekdo, ki večinoma igra na računalniku, mi konzole za strategije nikoli niso bile najbolj privlačne. Ne razumem privlačnosti strategij na teh sistemih, saj je hitro premikanje, ki ga nudi miška, nenadomestljivo. Ampak, hej, večja dostopnost je vedno dobrodošla!

Razsodba

(+) Odlična grafična prenova prinaša svežino
(+) Nova vsebina in funkcije izboljšajo igralno izkušnjo
(+) Spodobno uvajanje novih igralcev
(+) Oboževalci originala bodo navdušeni nad podrobnostmi
(+) Na voljo za konzole in PC
(+/-) Mitološke enote se mi zdijo nekoliko premočne
(-) Občasne tehnične težave
(-) Bojevanje se navadno prelevi v kaos

Razvijalec RGG nam bo 20. septembra predstavil prihodnost franšize Like a Dragon

0

Japonski studio Ryu Ga Gotoku oziroma RGG praktično ne pozna počitka, saj ta razvijalec, za razliko od zahodnih kovačev iger, vsako leto ne izda samo ene, ampak več iger, praktično vse od teh pa uživajo dobre ocene kritikov in igralcev. Res je, da se vmes najde veliko predelav, a tudi te so narejene z dovolj velikim spoštovanjem, da jim tega ne moremo zameriti, skladno z njimi pa skoraj vedno dobimo tudi nov naslov znotraj serije Like a Dragon, ki smo jo včasih poznali pod imenom Yakuza.

RGG je lani izdal igri Like a Dragon: Ishin! ter Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name, letos pa smo zaenkrat dobili polnopravno nadaljevanje serije Like a Dragon: Infinite Wealth. Za tega razvijalca je tako malce nenavadno, da v bistvu ne vemo ničesar konkretnega glede njegovih planov za serijo Like a Dragon, a vse to se bo spremenilo 20. septembra, saj je razvijalec za takrat napovedal stream RGG Summit 2024.

Kaj nam bo na njem za videti zaenkrat ostaja skrivnost, a več kot očitno nas čaka napoved novih projektov iz franšize Like a Dragon, ki je te dni bolj popularna kot kadarkoli prej v zgodovini. Oboževalci pričakujejo napoved novih predelav in morda dobimo prvo potrditev novega Kiwami projekta. RGG pod Kiwami označuje večje predelave originalnih iger in zaenkrat smo dobili dva takšna projekta, na tretjega pa igralci čakajo že zelo dolgo. Še večja so pričakovanja za nov del serije Judgment, ki se odvija v istem svetu, le da tokrat spremljamo zgodbo detektiva Yagamija, čigar avanture smo nazadnje ugledali leta 2021 v igri Lost Judgment.

Morda pa nas čaka nekaj povsem nepričakovanega. RGG je sicer že prej napovedal, da bo naslednji Like a Dragon projekt oboževalce presenetil in bo uradno razkrit na sejmu Tokyo Game Show, ki se bo odvil med 26. in 29. septembrom. Zna se tako zgoditi, da na RGG Summit 2024 dobimo samo dražilnik, polno razkritje pa nekaj dni kasneje.

Založnik SEGA je nedavno prijavil registriral znamko Yakuza Wars, kar zna biti potencialni novi projekt tega razvijalca. Amazon medtem dela na seriji Like a Dragon: Yakuza, ki jo bomo preko pretočnega servisa Prime Video spremljali od 31. oktobra dalje.

V Citypark Ljubljana prihaja novi igričarski dogodek Gaming POP-UP #3!

0

Mesec september je za šolarje navadno grozen, saj je konec poletnih počitnic in brezskrbno poležavanje na plaži in bedenje do nečloveških jutranjih ur postaneta stvari preteklosti. Tudi starejši začnejo ob tem bentiti, saj konec poletja na naše avtoceste naseli horde tujcev, ki se umikajo iz hrvaške obale proti oddaljenemu domu, hkrati pa se vsi vračajo v službe, tako da nam začne živce parati prometni kaos.

A letošnji september ne bo tako depresiven, saj bomo sredi njega organizirali naš dogodek Gaming POP-UP, ki bo nasledil že dva podobna sejma, tako da mu lahko ponosno nataknemo številko #3.

Če ste naše dogodke v preteklosti že obiskali, potem veste kaj vas čaka in kako lahko hitro popestrimo središče nakupovalnega središča. Naš cilj je samo en: na enem mestu postaviti igričarsko oazo, ki se je lahko udeleži čisto vsak in to povsem brezplačno.

V primerjavi z lanskim letom kakšnih večjih sprememb ne načrtujemo. Obiskovalci se boste lahko usedli za nadgrajene igričarske PC-je, ki za razliko od lani tokrat v sebi čuvajo grafične kartice RTX 4070, na njih pa se boste lahko pozabavali v večigralskih zabavah tipa Fortnite, League of Legends, Valorant in Counter-Strike 2. Vsa oprema bo pripravljena za vaše takojšnje igranje, tako da se obiskovalec samo usede in prične svojo zabavo, še boljše pa je, če ima s sabo kakšnega prijatelja, ki se nato lahko pridruži njegovi večigralski partiji.

Po prostoru bomo posejali tudi nekaj konzol PlayStation 5, kjer boste lahko igrali nogometavščino FC 24 in druge zadeve, ki podpirajo za enim zaslonom dva igralca, nemara pa gor namestimo tudi kakšno povsem enoigralsko, a vseeno hudo popularno zadevščino tipa Black Myth: Wukong.

Potem je seveda tu vedno zabavni VR, ki letos nameravamo namestiti na dve verziji: stoječo, kjer boste lahko poplesavali v ritmih igre Beat Saber in takšno sedečo, kjer si boste na glavo posedli očala PS VR2 in se v dirkalnem simulatorju UVI Racing zapeljali skozi piste igre Gran Turismo 7. Brez skrbi: za tiste bolj zagrete dirkače bo na voljo močnejši volan znotraj igre Assetto Corsa Competizione, ki na PC-ju vedno zna pričarati pošteno globoko igralno izkušnjo.

Dodatno vas bo navdušil še popularni YouTuber Wortex, ki se bo z zagretimi oboževalci slikal in malce pokramljal.

Gaming POP-UP #2 se bo letos, tako kot lani, odvil znotraj Cityparka in sicer nas najdete pred trgovino HUMANIC. Zabavala bo trajala kar dva dni, zato si na koledarju obkrožite in rezervirajte 13. in 14. september!

Več informacij najdete na naši uradni strani.

Remedy bo franšizi Control in Alan Wake pripeljal tudi na televizijo

0

Razvijalec Remedy se že dolgo spogleduje s prehodom svoje ustvarjalnosti v svet televizijskih serij in filmov. Praktično vse njihove igre od Max Payna naprej so po raznih sobanah naokoli namestile televizije, kjer so se predvajale bizarne oddaje ali serije, ki so sicer lepo dopolnile živost njihovih svetov. Korak naprej so šli z igro Quantum Break, ki je v vmesnih sekvencah kazala čisto prave igralce, nakar smo v njihovi zadnji igri Alan Wake 2 obiskali igralne segmente pogovornih oddaj.

Skratka, Remedy Entertainment že dolgo kaže željo po širjenju ustvarjalnosti izven iger in zdaj bodo to tudi uresničili. Finski razvijalec je stopil v partnerstvo z dokaj spoštovanim založnikom Annapurna, s tem pa so si zagotovili dodatno finančno pomoč pri razvoju igre Control 2, hkrati pa bodo lahko pripovedi svojih franšiz prenesli na filme in televizijske serije.

Razvijalec je že nekaj časa nazaj napovedal, da se vse njihove franšize dogajajo v skupnem vesolju, ki so mu nadeli ime Remedy Connected Universe. Ravno zato sta se igri Control in Alan Wake tako prepletali in elemente Controla smo nato videli tudi v Alan Wake 2. To se bo zdaj očitno nadaljevalo, a kakšnih trdno zakoličenih datumov za filmske ali televizijske priredbe teh projektov za zdaj še nismo dobili.

Remedy je sicer že dolgo nazaj napovedal partnerstvo s televizijsko hišo AMC, ki naj bi ustvarila serijo po igri Alan Wake. Iz tega zdaj ne bo nič, saj so se pravice iz pogodbe iztekle, zato Remedy išče drugo smer razvoja svojih franšiz.

Žal se Max Payne ne bo preselil na televizijo, saj si pravice do te franšize zdaj lasti Rockstar, Remedy pa medtem dela na polnopravni predelavi prvih dveh delov.