Domov Blog

Bivši vodja Blizzarda meni, da bi igre morale dopuščati možnost napitnin

Mike Ybarra je po sorazmerno kratkem predsedovanju razvijalca Blizzarda tega v začetku leta zapustil, te dni pa rad preigrava enoigralske igre in nato svoja mnenja deli preko X-a. Nekaj dni nazaj je prišel na idejo, ki je internetno publiko močno razkurila, tiče pa se ameriške kulture napitnin.

Mike je mnenja, da bi nekatere posebne igre izpod večjih založnikov igralcem morale ponujati možnost dodatne napitnine. To bi veljalo za tiste res posebne naslove kot so Horizon: Zero Dawn, God of War, Red Dead Redemption 2, Baldur’s Gate 3 in Elden Ring, saj je sam po finiširanju teh kampanj dobil željo, da bi lahko razvijalcem podaril naknadnih 10 ali 20 dolarjev in jih s tem še dodatno nagradil za ves njihov trud pri snovanju teh iger.

V svoji izjavi je hitro priznal, da njegova ideja verjetno ne bo popularna, saj so te dni AAA igre že same po sebi drage, vendar pa je še vedno zagovornik ideje, da si ti posebni naslovi in njihovi studii zaslužijo dodatne finančne nagrade.

In imel je prav, saj njegova ideja ni naletela na odobravanje. Igralci so hitro izpostavili, da manjši indie naslovi že zdaj ponujajo možnost napitnin preko raznoraznih servisov, poleg tega pa so večji naslovi dvignili cene na vseh platformah, tako da je treba za sodobni naslov večje produkcije odšteti od 70 do 80 evrov, s tem pa dobimo samo dostop do osnovne verzije igre. Potem so tu sezonske prepustnice in posebne edicije igre, ki omogočajo zgodnji dostop do igranja: Ubisoftova Star Wars igra Outlaws za Gold verzijo zahteva kar 110 €.

Nekateri so še izpostavili, da založniki nato še dodatno zaračunavajo mikrotransakcije in tudi tule fascinantnih primerov ne manjka: Call of Duty Warzone je denimo pred kratkim ponudil možnost nakupa posebne rokavice, ki stane nič manj kot 80 €, kar je cena, za katero lahko dobimo povsem novo visokoproračunsko igro. Da sploh ne omenjamo vseh drugih težav, ki trenutno pestijo igričarsko industrijo: od slabo optimiziranih izdelkov, masovnih odpuščanj pa vse do primerov, ko založnik enostavno ukine podporo za strežnike, zaradi česar igralci izgubijo dostop do kupljenih izdelkov.

Skratka, Ybarrova izjava ni prejela kakšnega vsesplošnega odobravanja, a je obenem dober vpogled v razmišljanja tistih, ki so in morda še bodo držali finančne vajeti AAA iger. Kdo ve, morda bodo kinodvorane začele kopirati cerkev in bomo po koncu filma morali v košaro prispevati ekstra evrske kovance.

TCL najavil prvi film, ki je bil spočet s pomočjo umetne inteligence

0

Kitajsko podjetje TCL, ki se v glavnem bavi s proizvodnjo televizorjev, se je vrglo tudi v svet filmov, saj je lani spočelo svoj lastni in brezplačni pretočni servis TCLtv+. Teh imamo dandanes več kot pa jih potrebujemo, vsak od njih pa se za našo pozornost bori preko ponudbe originalnih filmov in serij, ki jih ni možno gledati na konkurenčnih platformah.

Proizvodnja takšne vsebine ni poceni, zato se je TCL vrgel v objem umetne inteligence, ki je igrala pomembno vlogo za ustvarjanje kratkega romantičnega filma Next Stop Paris.

Dobili smo prvi napovednik in treba je pohvaliti ustvarjalce, saj je stvar nekako izpadla slabše kot pa sem si ob omembi besed “AI film” najprej zamislil v glavi. Pri snovanju filma naj bi sodelovali talentirani ustvarjalci iz ZDA, Kanade, Združenega kraljestva in Poljske, a minuto dolg video je videti kot nekaj, kar je umetna inteligenca spočela povsem na svojo roko, to pa je s sabo prineslo tudi cel kup napak, ki algoritme umetne inteligence težijo od samih začetkov.

Umetna pamet ima denimo ogromne težave z ustvarjanjem bolj kompliciranih vzorcev, ki bi nosili neko kohezijo. Ravno zaradi tega je v napovedniku Eifflov stolp videti kot da bi nekdo čez njega napel mrežo, vizualni kaos pa se nadaljuje tudi druge, saj glavna nastopajoča migetata kot da želita na vsak način pobegniti iz naše dimenzije, umetna inteligenca pa kaže ogromne napake na praktično vsakem drugem kadru. Pri 38 sekundah lahko vidimo, da je glavna igralka očitno opravljala poklic mizarja, ki jo je stal prsta, pri 44 sekundah ji oči utripajo kot da jo je obsedel demon, morda najbolj smešen pa je zvonik z ogromno uro, kjer številke na njej nimajo nobenega smisla.

Next Stop Paris, ki izide enkrat poleti letos, je tako videti kot ne velik zmazek, ki ga je morda vredno pogledati zgolj zaradi tega, da se lahko delaš norca iz vseh izrisanih bedarij umetne inteligence. Hollywoodu se tako te tehnologije še nekaj časa ni treba bati in res bo zanimivo videti, če bom čez kakšno leto ob pisanju sorodnega članka, zaradi hitrega razvoja umetne pameti, te besede primoran požreti.

Kako Fallout 3 in New Vegas spremeniti v bolj moderni igralni izkušnji?

0

Norija okoli televizijske serije Fallout je privedla zanimivih rezultatov tudi na igričarskem področju, saj igri Fallout 4 in Fallout 76 beležita rekordne številke igralcev, Microsoft pa te dni verjetno preklinja, da evforije ni izkoristil bolje in že leta nazaj začel delati na uradnem petem delu franšize ali pa bi vsaj odobril kakšno predelavo preteklih delov.

Veliko igralcev se je namreč poskušalo te dni vrniti tudi v starejše igre in čeprav je Fallout 4 še danes povsem igralen, se težave pojavijo v primeru iger Fallout 3 in New Vegas, čeprav sta ti štorijalno boljši od četrtega dela. K sreči pa imamo vedno na razpolago pridno moddersko skupnost, ki tudi za takšni starejši igri delata novo vsebino, odpravljajo hrošče, nekateri pa skupaj sestavljajo celo seznam kupa stotin modov, ki jih nato preko mukotrpnega razreševanja konfliktov naredijo kompatibilne med sabo, te skupke pa nato delijo z drugimi.

Oglejmo si torej, kako bi igri Fallout 3 in New Vegas na najbolj preprost a hkrati globok način naredili bolj privlačna sodobnim igričarskim zahtevam.

Za začetek seveda potrebujemo obe igri in za naše namene je najbolje poiskati kompletni ediciji obeh naslovov, ki hkrati vsebujeta vse do sedaj izdane DLC-je. Bethesda te dni oba naslova prodaja močno znižana: Fallout 3: Game of the Year Edition na Steamu stane vsega 4,99 €, enako pa velja za Fallout New Vegas: Ultimate. No, če smo že tule si lahko privoščite še Fallout 4: Game of the Year Edition za 9,99 € in tako boste pripravljeni tudi na ogromni mod Fallout: London, ki bo slednjo igro potreboval za svoje delovanje.

Za moddanje lahko izkoristite tudi Fallout 3, ki ste ga morda v preteklosti brezplačno prevzeli v trgovini Epic Games. Nato seveda namestimo obe igri, ob tem pa je treba opozoriti, da morebitni prej shranjeni položaji tule ne bodo delovali več, zato bo treba začeti igranje na sveže.

Naslednji korak je poiskati skupek modov, ki jih bomo uporabili pri našem moddanju. Načeloma lahko skočimo na spletno stran Nexus Mods in tam poiščemo najbolj popularne izdaje modov, a veliko lažje je vse skupaj spraviti v samo en ličen in bolj optimiziran paket. Tule bomo izkoristili titansko modifikacijo Tales of Two Wastelands, ki Fallout 3 in New Vegas spravi v eno skupno igro, med katerima nato lahko prosto prehajamo. Na ta način si lahko ustvarimo res ogromno kampanjo, s tem bonusom, da Fallout 3 deluje na nadgrajenem in načeloma bolj stabilnem pogonu igre New Vegas.

Tales of Two Wastelands pa lahko še bolj začinimo. Za te namene bomo skočili na poseben program Wabbajack, ki ponuja ogromne sezname modov iz strani skupnosti, vsi ti pa so med sabo že vnaprej kompatibilni. Tako samo snamemo program, ga prekopiramo na neko dobro lokacijo na disku, ga sprožimo in nato levo spodaj izberemo možnost Browse Modlists. Pred tem se je pametno prijaviti še v spletno stran Nexus Mods, saj bomo lahko samo tako prenašali modifikacije, to pa naredimo tako, da kliknemo kolesce na zgornji desni strani in opravimo prijavo oziroma registracijo.

Pod seznamom iger nato izberemo Fallout New Vegas, izberemo seznam imenovan “Begin Again” in nato kliknemo ikono “Play”, nato izberemo dve lokaciji za namestitev modov in njihovih datotek. Pod “Modlist Installation Location” izberemo mesto, od koder bomo mode dejansko poganjali, zato je tule pametno izbrati lokacijo na hitrejšem, SSD disku. “Resource Download Location” pa je namenjen samo prenosu datotek, tako da lahko izberemo tudi počasnejši, trdi disk. Ko je vse to pripravljeno pritisnemo na ikono “Play”, nakar se začne postopek prenašanja več kot 400 modifikacij.

Postopek je poenostavljen, saj morate samo klikniti na gumb za prenos datotek, stvar pa si lahko še olajšate tako, da se naročite na storitev Nexus Mods Premium. To vas bo stalo nekaj evrov, dodatno pa se vam bo s tem odklenila polna hitrost prenosov, storitev pa lahko nato izkoristite tudi za druge naslove, ki jih podpira Wabbajack, kot sta denimo Fallout 4 in The Elder Scrolls: Skyrim.

To je v bistvu to in na tem mestu nam ne ostane drugega kot pa da počakamo, da se prenosi zaključijo in si vmes čestitamo, saj je najtežji del za nami, a še ni povsem dokončan.

Nadaljnja navodila ni smiselno prevajati, saj so podrobno razložena na Nexus Mods strani. Potrebno je prenesti še ločeni mod Tales of Two Wastelands, ki vse skupaj poveže med sabo, za prenos datotek pa bo potrebna brezplačna registracija. Nakar naredimo še nekaj manjših korakov znotraj programa Mod Organizer 2 in na koncu vas pričaka zaključena inštalacija, ki samo še zahteva pritisk gumba in že se lahko pozabavate v bolj oiptimizirani igralni izkušnji obeh naslovov. Wabbajack sicer vsebuje tudi alternativni seznam modov imenovan Capital Punishment, a ta po mojem mnenju vnese preveč sprememb, medtem ko je Begin Again samo bolj zloščena izkušnja originalnih iger, ki se jih splača preizkusiti tudi danes. Kompilacija modov naredi streljanje bolj moderno, omogočeno je šprintanje, kampanji pa sta malce težji od tistih, ki smo ju doživeli v originalih.

Če se vam je pri tem vodiču kje zapletlo ali pa imate še kakšno vprašanje, vam rade volje pomagamo: samo oglasite se v komentarju in če bo le možno bomo za vas pripravili hiter odgovor.

Kingdom Come: Deliverance 2 bo dvakrat večji od predhodnika in bo vseboval tudi puške

0

Razvijalec Warhorse Studios je držal obljubo in včeraj zvečer res pokazal premiero svojega naslednjega naslova, za katerega se je že prej, predvsem po neljubi napaki spletne strani IGN, vedelo, da bo to Kingdom Come: Deliverance 2.

To bo direktno nadaljevanje prvega dela iz leta 2018, ki pa bo tokrat vsebovalo veliko večji proračun kot pa prvi del, kar je potrdil tudi Daniel Vávra, ustanovitelj studia Warhorse Studios. Ko je ta začel delo na prvi igri, se je v pisarnah mudilo samo 11 ljudi, drugi del pa je ekipo razširil na kar 250 člansko ekipo, ki je leta delala na izdelavi naslednika, ta pa bo zopet v glavno vlogo postavil Henryja – nerodnega kmeta, ki pa je sčasoma postal rešitelj srednjeveške Češke.

Drugi del bo sledil njegovi zgodbi, ki ga bo preselila v svet, ta pa bo nekje dvakrat večji od tiste mape, ki smo jo spoznali v originalu. Omenjeno je mesto Kuttengerg, ki pa bo naravnost titansko in že se vidim, kako se bom v njem velikokrat izgubil, a mi za to ne bo preveč mar, saj bo vsaka vinska klet skrivala neko svojo skrivnost. Warhorse pravi, da bo svet razdeljen na dva večja dela, kar mi diši po temu, da bomo iz mesta skočili v raziskovanje vaške okolice, vmes pa nas zna pričakati nalagalni zaslon, čeprav to ni bilo potrjeno.

Vemo pa, da se vrača prvoosebni boj, ki je v prvem delu imel svoje privržence in nasprotnike, saj je bilo sabljanje včasih nerodno, a po drugi strani hudo realistično in zanesli ste se lahko samo na svoje sposobnosti vihtenja orožij in lokov, saj kakšne magije Kingdom Come ne pozna in to bo držalo tudi za drugi del. Boj bo zdaj še bolj razširjen in dodatek bodo po novem samostreli in zgodnje različice pušk, ki znajo biti uničujoče, a zagotovo bo njihovo proženje zamudno, zato se bo treba še vedno velikokrat zanašati na vihtenje mečev, sekir in buzdovanov.

Henryjeva zgodba bo tokrat bolj epska, saj bomo moči merili s kraljem Madžarske, tako da bo naš junak igral zelo pomembno vlogo pri razpletih zgodovinskih spopadov. Upamo samo, da vsa ta epskost ne bo okvarila tiste prvotne in bolj skromne izkušnje, ki smo jo vzljubili v originalu. Saj je nošnja svetlečega viteškega oklepa vzburljiva in ter sodelovanje v obleganju mest adrenalinsko, vendar pa je original bil priljubljen ravno zaradi tega, ker smo bili na začetku preprost kmet, ki je s prijatelji metal kravji drek v fasado vaškega tečneža in se nato zvečer opijal z lokalnim duhovnikom.

Glede na napovednik je Kingdom Come: Deliverance 2 zaenkrat v dobrih rokah in Warhorse Studios očitno ve kaj dela. Datum izida še ni čisto razjasnjen, a bomo stvar v roke dobili še enkrat letos, na Steamu pa si igro že lahko dodate v košaro želja.

Eden najbolj slavnih HBO-jevih dokumentarcev že čez nekaj dni dobiva nadaljevanje

0

Če na raznih forumih in Redditu ljudi povprašate po seznamu najbolj priljubljenih dokumentarcev, ki v sebi vsebujejo tudi nekaj raziskovanja okoli umorov, potem se bo na prvem mestu skoraj zagotovo pojavila omemba dokumentarca Prekletnik: Življenje in zločini Roberta Dursta.

Gre za neverjetno zgodbo, ki se začne z režiserjem Andrewjem Jareckijem, ta pa je sprva posnel film Skrivnosti in laži popolnega zločina, ki je bil zasnovan po resničnih dogodkih milijonarja Roberta Dursta, ta pa je bil leta 1982 eden od glavnih osumljencev za izginotje svoje žene Kathleen McCormack. Film si je ogledal tudi resnični Robert Durst, ki je nato kontaktiral Andrewja, saj je želel povedati svojo plat zgodbe, iz tega pa je nastal dokumentarec, ki se je v zgodovino zapisal predvsem na račun neverjetnega konca. Tega vam na tem mestu ne bom kvaril, saj si ga preprosto morate ogledati sami, stvar pa si lahko ogledate na pretočnem servisu HBO Max.

Dokumentarec je zdaj star že 9 let, Andrew pa je vmes delal na drugih projektih in tudi nadaljevanju. Drugi del zgodbe življenja Roberta Dursta se bo osredotočil tudi na njegove druge umore, saj je bila Kathleen zgolj prva na tapeti zločinov, ki se jim je pretkani Robert dolgo izogibal tudi na račun neusahljivega dotoka denarja iz strani svoje družine. Dolgo se je namreč sumilo, da teh umorov Robert ni mogel izvesti sam, hkrati pa bomo dobili vpogled v Durstove prijatelje in znance, ki naj bi mu velikokrat pomagali pri lažeh, v zameno pa so dobili lepo izplačilo.

Drugi del srhljivega dokumentarca bomo lahko gledali že 21. aprila, na voljo pa bo zgolj preko pretočnega servisa HBO Max.

Dying Light 2 dobil novo posodobitev, ki doda “Nightmare” težavnost

Igra Dying Light 2 gre po podobni razvojni osi kot je pred njo šel naslov Cyberpunk 2077, saj smo ob izidu dobili bolj mlačno izkušnjo, ki pa jo razvijalec tudi po izidu neprestano popravlja in ji dodaja novo vsebino. Očitno Poljaki preprosto morajo svoje igre dodelati do te mere, da jim igralci sčasoma odpustijo za začetne napake in so zopet navdušeni nad njihovimi prihajajočimi projekti.

Razvijalec Techland je v igro Dying Light 2 v dveh letih prinesel takšno količino sprememb, da je dandanašnja izkušnja igranja povsem drugačna kot pa tista izpred dveh let, pred kratkim pa smo dobili še eno novo večjo posodobitev, ki nosi ime “Nightmare Mode”, njena glavna lastnost pa je povsem nova in hkrati zaenkrat najvišja težavnost “Nightmare”.

Stvar je namenjena vsem tistim, ki se jim je zdela osnovna kampanja prelahka in med sprehajanjem skozi mesto Viledor niso imeli niti najmanjših težav pri mlatenju zombijev in skakanju med strehami. Vseh teh lepih časov je zdaj konec, saj je s to težavnostjo svet Dying Lighta 2 postal bolj nevaren kot kadarkoli prej. Nasprotniki so zdaj bolj pretkani in nevarni, vzdržljivost našega junaka pa je zdaj manjša, tako da se bo ob skakanju in prevažanju z jadralnim zmajem hitreje utrudil. Noči so zdaj še bolj strašne, saj vam bodo nasprotniki vedno za petami in tudi sama svetilka ni več tako sijoča, saj bo skozi čas začela utripati in izgubljati moč.

Spremembe so se zgodile tudi pri igralni formuli. Skok v meni dogajanja naokoli ne ustavi, tako da lahko pozabite, da boste sredi nekega spopada skočili v inventorij in tam v miru spreminjali orožja. Proženje funkcije “Survival Sense”, ki je prej osvetlila vse interaktabilne predmete in sovražnike v bližnji okolici, bo zdaj obarvalo samo tiste stvari, ki so nujno potrebne za nadaljevanje zgodbe in posamična orožja, zmanjšana pa je bila tudi odpornost našega junaka in njegovega oklepa.

Skratka, nova težavnost je rezervirana samo za tiste najbolj pogumne, a prinaša tudi svoje dobrote, saj bodo igralci lahko v tem nevarnem svetu imeli večje možnosti odkritja legendarnih predmetov, hkrati pa si bodo ob koncu igre prislužili posebno preobleko.

Dying Light 2 bo še naprej dobival posodobitve: razvijalec Techland še vedno dela na večjem DLC-ju, ki pa zaenkrat nima datuma izida.

Kingdom Come Deliverance 2 izide že letos, na splet ušel prvi dražilnik

0

Oboževalci igre Kingdom Come Deliverance so z zadržanim dihom čakali na današnji datum, saj je razvijalec Warhorse Studios za tega prejšnji teden najavil premiero svojega naslednjega naslova in čeprav Kingdom Come Deliverance 2 ni bil uradno potrjen, je bilo že iz same slike ob najavi in govoricah jasno, da kaj drugega ne more biti.

Uradna najava se bo zgodila nocoj ob 20.00, vendar pa si je spletna stran IGN privoščila neljubo napako in je po pomoti predčasno objavila kratki dražilnik, ki je v bistvu videti bolj kot kakšna kratka reklama, kot pa kakšen pravi napovednik in tega bomo verjetno ugledali šele nocoj.

Vendar je tudi ta kratka reklama videti dovolj zgovorna, saj lahko vidimo nekaj kratkih izsečkov, ki so bili ustvarjeni preko pogona igre. Spet bomo nastopali v vlogi Henryja, nekdanjega kovaškega vajenca, ki pa je bil primoran svoje mirno življenje zapustiti, si nadeti oklep in v roke poprijeti meč, nakar se je odpravil skozi raziskovanje srednjeveške Češke, s končnim ciljem maščevanja smrti svojega očeta. Tudi v Kingdom Come Deliverance 2 njegova pot očitno ne bo lahka: v enem kadru ga vidimo privezanega in nared za mučenje, manjkalo pa ne bo niti sabljanja in jahanja konja v bitko.

Iz dražilnika, ki je bil posnet na telefonu težko izluščimo kakšne druge bistvene informacije, je pa grafično igra videti dokaj podobna originalu, a zagotovo bo polni napovednik pokazal bolj konkretne razlike.

Nam pa dražilnik postreže z eno hudo uporabno informacijo: igra bo izšla že enkrat letos in bo na voljo tako za PC kot tudi konzole PlayStation 5 in Xbox Series X.

Prijave za testiranje igre Hades 2 zdaj odprte – razvijalec pokazal kar 3 ure igranja

Razvijalec Supergiant Games je zdaj že veteran igričarske industrije in čeprav so njihovi naslovi vedno dosegali visoke ocene kritikov, je šele njihova igra Hades dosegla globalno prepoznavnost in bila tako uspešna, da se je studio izneveril svoji tradiciji izdajanja naslovov in prvič najavil nadaljevanje enega od svojih preteklih projektov.

Hades 2 je bil najavljen že nekaj časa nazaj in Supergiant Games je že takrat povedal, da bo šel tudi drugi del po korakih predhodnika, tako da bodo najprej izvedli tehnični test igre, nakar bo ta skočila v program Early Access, šele nato pa nas bo pričakal polni izid. Razvoj je bil zdaj pripeljan do te mere, da je razvijalec že omogočil prijavo na tehnično testiranje in nekateri srečneži so že dobili dostope: za svoj izvod igre preprosto skočite na Steam stran in tam kliknite gumb “Request Access” in nato upajte na najboljše.

Poleg zagona tehničnega testa je Supergiant Games včeraj spočel daljši prenos v živo, ki je bil dolg kar tri ure, gledalci pa so si prvič lahko ogledali igranje tega roguelike naslova v njegovi surovi obliki.

Kljub temu, da je to še zgodnja verzija igre, se praktično vsi strinjajo, da je že zdaj videti odlično. Kakšne revolucije na igralnem področju ni za pričakovati, saj bomo tudi Hades 2 nadzorovali iz izometričnega pogleda, izbirali med vrsto orožij, kjer bo vsako od teh vsebovalo svoje vzorce napadanja, se hitro izmikali napadom sovražnikov in se poskušali v kampanji prebiti čimbolj daleč, preden nas ne doleti smrt, ki nas nato vrne zopet na začetek igre.

Največja videna sprememba je sam glavni junak, saj si je Zagreus privoščil nekaj počitka, nadomestila pa ga bo njegova mlajša sestra Melinoë, ki zasleduje Chronosa, pri tem pa bo morala poraziti cel kup manjših in večjih grdavžev. Igranje je videti podobno kot v prvem delu, le da bo imela Melinoë dostop tudi do magije, za kar bo skrbel nov merilnik mane.

Vračajo se tudi bogovi in manjša božanstva, ki bodo z nami pridno klepetala in občasno komentirala naše smrti, oboževalci originala pa so že zdaj navdušeni nad nekaterimi novimi obrazi, tisti stari pa so še vedno prepoznavni, a nosijo nove čudovite dizajne.

Skratka, Hades 2 je že zdaj videti slastno, a končni izdelek bo zahteval še nekaj potrpežljivosti. Supergiant Games je namignil, da bo tehnični test trajal manj kot mesec, nakar naj bi igra skočila v Early Access. Original je v takšnem stanju prebil skoraj dve leti, preden je dosegel poln izid, a za Hades 2 predvidevamo, da se bo to okno skrajšalo in najverjetneje nas inačica 1.0 čaka enkrat v pomladi 2025.

PlayStation bo svoje trofeje preselil tudi na PC

0

Sony je že dolgo nazaj začel selitev svojih ekskluziv na PC-je in čeprav tisti prvi naslovi niso bili popolni, se je zlagoma začela oblikovati strategija, ki iz konzole ne bi preselil samo igre, ampak bi pri računalničarjih ustvaril čistokrvno izkušnjo PlayStationa.

Najprej se odprla podpora za napredno tresenje igralnih ploščkov DualSense, nakar je Sony v celoti kup razvijalca Nixxes, ki je specializiran ravno za takšne predelave iger na PC platformo. Rezultat tega so čedalje bolj optimizirane predelave in čeprav se je pri igri The Last of Us Part 1 malce zataknilo, je bil najbolj frišni naslov Horizon Forbidden West že na prvi dan praktično brez napak, Sony pa želi uspeh nadaljevati tudi z naslednjo selitvijo, ki bo na računalnike pripeljala dolgo zahtevano igro Ghost of Tsushima.

Sony je na uradnem PlayStation blogu najavil, da bo ta igra s sabo prvič pripeljala tudi PlayStation dosežke oziroma trofeje, ki so igralcem konzol dobro znani in jih poznamo tudi na PC-ju. So pa PlayStation vseeno drugačne kot pa so jih vajeni računalničarji: delijo se na bronaste, srebrne in zlate, najbolj dragocena pa je platinasti pokal, ki se pojavi samo takrat, ko igralec odigra čisto vso vsebino znotraj igre.

Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima bo poleg trofej tudi prvič pokazal nov PlayStation uporabniški vmesnik, ki ga bomo med igranjem priklicali kadarkoli preko kombinacije tipk Shift + F1. Za popolni izkoristek vmesnika se bo treba najprej vpisati v PlayStation račun, ki je lahko že obstoječ ali pa ga ustvarite na novo, nakar boste lahko pregledovali svoje trofeje, ki bodo v primeru te igre enake kot tiste na PlayStation 5, kramljali s prijatelji in sodelovali v navzkrižnem igranju z igralci na PlayStation 5 strežnikih. Ghost of Tsushima je sicer enoigralska igra, a vsebuje ločen večigralski del Legends, izzive tega pa boste lahko zdaj opravljali v navezi z igralci na konzolah.

Razvijalec Sucker Punch je PC-jašem predstavil tudi uradne strojne zahteve, ki so lepo popredalčkane glede na zmogljivost sistemov in niso prehude. Za poganjanje v ločljivosti 1440p pri 60 sličicah na sekundo bo dovolj že grafična kartica RTX 3070 ali pa Radeon RX 6800 in pa nek spodoben procesor prejšnje generacije. Tisti z bolj naprednimi konfiguracijami pa boste lahko preklopili na 4K ločljivost in še vedno uživali 60 sličicah na sekundo, Nixxes pa je poskrbel tudi za podporo ločljivost razmerij 32:9 in 48:9, pozabavate pa se lahko tudi v uradni podpori treh monitorjev.

Ghost of Tsushima Director’s Cut in vse njegove dobrote bo moč preizkusiti od 16. maja dalje.

Quentin Tarantino preklical razvoj svojega zadnjega filma The Movie Critic

0

Legendarni režiser Quentin Tarantino se je znašel v stiski in ogromnim pritiskom, za katerega si je v bistvu sam kriv. Že leta nazaj je namreč najavil, da bo v svoji karieri spočel vse skupaj 10 filmov in po Bilo je nekoč… v Hollywoodu iz leta 2019 je prišel čas, da začne razmišljati o svojem zaključnem, desetem filmu.

Tehnično gledano je Quentin v svoji karieri že ustvaril toliko filmov, a sam pravi, da dvojec filmov Ubila bom Billa šteje kot en izdelek, zato desetega poglavja kariere še ni posnel. Za epilog naj bi služil film The Movie Critic, ki je bil najprej samo predmet govoric, te pa je nato režiser tudi sam uradno potrdil. Že dolgo nazaj se je tako lotil pisanja zanimivega in res unikatnega scenarija, kjer bi sledili zgodbi filmskega kritika, ki je leta 1970 zares obstajal nekje v Kaliforniji, svoje recenzije pa je objavljal na zadnji strani neke pornografske revije. Bil je to res poseben možakar, ki ga je Quentin označil za nekakšno mešanico Howarda Sterna in Travisa Bickla iz filma Taksist.

Ideja o filmu je vsekakor bila slišati unikatna in bi jo bilo vredno pogledati, a žal se zdaj zdi, da je ne bomo nikoli ugledali na velikem platnu. Spletna stran Deadline namreč poroča, da se je Quentin Tarantino premislil in projekt enostavno preklical tako da zdaj išče naslednjo idejo, ki bo služila kot njegov zaključni, 10. film.

Tarantino naj ne bi bil zadovoljen z začetnim scenarijem, zato ga je lani večkrat spremenil in dopolnil, sčasoma pa naj bi se vse skupaj spremenilo v nekakšen preddel oziroma naslednika filma Bilo je nekoč… v Hollywoodu, zato je vse skupaj zavrgel in začel delo na novo. Naveza na njegov prejšnji film je zanimiva, saj naj bi v The Movie Critic glavno vlogo prevzel Brad Pitt, ta pa je v Tarantinovem prejšnjem filmu nastopil v vlogi filmskega kaskaderja Cliffa Bootha.

Skratka, novega Tarantinovega filma še nekaj časa ne bo na spregled in morda bo za svoj sloves izbral eno od preteklih idej, ki jih je ravno tako opustil leta nazaj. Javno je priznal, da je enkrat načrtoval izdelavo filma v vesolju Zvezdne steze, le da bi njegov izdelek prinesel veliko krvi in bi si ga lahko ogledali samo tisti s starostjo 18+, oboževalci pa so bili tudi vedno polni upanja, da bo kdaj ustvaril tretje poglavje franšize Ubila bom Billa.

Assassin’s Creed Mirage lahko brezplačno igrate do konca meseca, a z eno veliko omejitvijo

Od izida igre Assassin’s Creed Mirage je zdaj preteklo dobrega pol leta in vprašanje ostaja, kako dobro se je prodala najbolj sveža izdaja franšize Assassin’s Creed, ki je bila sprva zamišljena kot večji dodatek za prejšnje poglavje Valhalla, nakar je postala samostojna igra. Za nas je bil Mirage zgolj povprečen in čeprav drži, da je Ubisoft preko te igre serijo malce približati začetkom, kjer je bil poudarek predvsem na prikritih umorih in skrivanju, je bilo še vedno boleče očitno, da pod površjem deluje igralna formula Valhalle, ki skrivalnih mehanik ni imela dovolj izpopolnjenih.

Ubisoft se je zdaj odločil Mirage ponuditi v brezplačen preizkus in ta je na voljo že danes, trajal pa bo vse do 30. aprila. Dva tedna brezplačnega igranja bi morala načeloma biti dovolj, da bi z rednim igranjem preiskali čisto vse kotičke starodavnega Bagdada in se dodobra seznanili z zgodbo protagonista Basima, ki je svoje življenje začel kot navaden tat, sčasoma pa se je prelevil v mojstrskega morilca in ga srečamo tudi v igri Assassin’s Creed Valhalla.

Tega se zaveda tudi Ubisoft zato je brezplačno testiranje omejil na samo 2 uri. Tako da je sicer res, da lahko Mirage igrate dva tedna, vendar pa v samo dveh urah ne boste naredili kakšnega resnega napredka v igri, saj boste takrat šele zaključili uvod, nakar bo za nadaljnje igranje treba plačati polno ceno, ki znaša 50 €. Dobra novica je vsaj to, da je brezplačni preizkus na voljo tako na PC-ju, kot tudi na konzolah trenutne in prejšnje generacije, ves storjeni napredek pa se bo nato preselil v polno igro.

Skladno z zastonjskim dostopom je Mirage dobil tudi zajetno posodobitev, ki odpravi še tistih nekaj zadnjih hroščev, Basim pa si lahko po novem nadene novo preobleko, ki jo je prej nosil Eivor v vikinškem poglavju Assassin’s Creed Valhalla.

Ubisoft bo seveda še naprej razvijal nova poglavja te franšize. Večjo predstavitev bodo spočeli 10. junija na svojem dogodku Ubisoft Forward, tam pa bomo zagotovo prvič dobili vpogled v kodno imenovan projekt Assassin’s Creed Red, ki nas bo preselil na Japonsko in naj bi izšel še enkrat v 2024.

Netflixov “true crime” dokumentarec obtožen kazanja slik, ki jih je ustvarila umetna inteligenca

Gledanje dokumentarcev, ki imajo za vodilno štorijalno nit raznorazne umore, je pri nekaterih že dolgo navada in stvar je sčasoma postala tako popularna, da smo na televizorjih lahko ugledali prav poseben kanal Investigation Discovery, ki je nato po cel dan vrtel zaigrane dokumentarce, ki so se napajali iz resničnega življenja.

Žanr “true crime” pa se je zares rodil šele takrat, ko so za takšno vsebino poprijeli pretočni servisi in iz tega se je rodilo nekaj res impresivnih izdelkov, kot so Dear Zachary, The Staircase, The Imposter, The Evil Genius in The Jinx, nakar smo dobili tudi mini serije, ki so se lotile najbolj slavnih serijskih morilcev iz ameriške zgodovine.

Pri tej vsebini prednjači predvsem Netflix, ki kar ne more zadostiti potrebam gledalcev, odvisnih od tega žanra, saj ti neprestano zahtevajo nove zanimive primere. Netflix tem ljudem rad ustreže, saj produkcija teh stvari ni draga in nase privleče ogromno gledalcev in s tem tudi naročnin, a problem je, da včasih preprosto ne obstaja dovolj zanimivih kriminalnih podvigov, ki bi imeli tudi dovolj veliko zalogo arhivskih posnetkov.

Zdaj so se pojavile informacije, da naj bi ta pretočni servis začel sekati ovinke in je za pridobitev dodatnih slik novega dokumentarca What Jennifer Did uporabil algoritme umetne inteligence, ki je nato generirala povsem nove slike, te pa v resničnem življenju niso nikoli obstajale.

netflix

Spletna stran Futurism je opazila, da dokumentarec v vsaj dveh kadrih vsebuje sliko, ki jo je zagotovo ustvarila umetna inteligenca. Zgodba se vrti okoli ženske Jennifer Pan, obtožena najema morilcev, ki so nato ubili njena starša, zaradi tega pa je bila kasneje obsojena na doživljenjsko bivanje znotraj zapora. Pozorne oči Futurisma so opazile, da ima Jennifer v enem kadru čudna ušesa, luknjo v obrazu in zelo dolg sprednji zob, kar so tipične pomanjkljivosti slik, ki jih spočne umetna inteligenca. V enem od drugih kadrov lahko zopet vidimo Jennifer, ta pa ima tokrat povsem zmaličeni dlani, v ozadju pa se predmeti spajajo med sabo, kar je zopet dober znak, da je bila tule vpletena umetna pamet.

netflix

Ustvarjanje takšnih slik v dokumentarcev, ki se bavijo s primeri iz resničnega življenja je vsekakor kontroverzno početje, saj zna hitro pripeljati do spremembe mnenja splošne javnosti in njihove percepcije obsojenega. To je še posebej nevarno v tem primeru: Jennifer trenutno čaka na ponovno sojenje, saj naj originalni sodnik poroti ni predstavil dovolj širokega nabora opcij glede tega kaj točno se je zgodilo tistega usodnega večera leta 2010 v Kanadi, ki je mesto Ontario pretresel do kosti.

The Witcher 3 po 10 letih dobiva uradna modderska orodja

0

Sposobnost igre, da igralcem omogoča ustvarjanje samosvoje igralne vsebine, lahko močno podaljša življenjski vek določenega naslova. Samo poglejte si izdelke razvijalca Bethesda, čigar serija The Elder Scrolls še danes drži zvesto bazo igralcev, pa čeprav je od zadnjega naslova te serije preteklo že več kot desetletje, do naslednjega dela pa bo preteklo še kar nekaj vode. Enako velja za Fallout in čeprav je Bethesda imena obeh franšiz podprla še z MMO-jema Fallout 76 in The Elder Scrolls Online, je popularnost obeh hkrati obdržala tudi sama igralna skupnost, ki vsake toliko izda kakšen res impresiven projekt.

Tudi CD Projekt RED je upal, da bi se kaj takšnega lahko primerilo za njihovo franšizo iger The Witcher, a žal njihova uradna modderska orodja enostavno niso bila tako zmogljiva in popularna za ustvarjanje novih avantur. Sicer se o igri The Witcher 3: Wild Hunt govori še danes, a stvar bi bila zagotovo še bolj popularna, če bi že od začetka vsebovala namenska orodja za ustvarjanje novih avantur in zagotovo bi se sčasoma našla skupina prostovoljcev, ki bi skozi leta truda ustvarila večjo neuradno razširitev v slogu Blood and Wine.

The Witcher 3 je sicer leta 2015 prejel manjše uradno orodje za moddanje, imenovano MODKit, a to je bilo pri svoji uporabnosti omejeno, saj so lahko igralci zgolj spreminjali določene vidike že obstoječe vsebine. Zdaj pa je poljski razvijalec najavil izid veliko močnejšega orodja REDkit, ki je bil že na voljo za igro The Witcher 2, za tretji del pa CDPR ni imel načrtov izdati česa podobnega.

9 let kasneje so se stvari korenito spremenile in tako so Poljaki na Steamu najavili, da bo tudi The Witcher 3 prejel svoj REDkit, ta pa bo igralcem omogočal ne samo spreminjanje že obstoječe vsebine, ampak tudi dodajanje povsem novih orožij, oklepov, dialogov in celo lokacij, iz vsega tega pa lahko sčasoma nastanejo resnično impresivni projekti.

Orodje je zdaj na voljo za testiranje in vsi ustvarjalci lahko dostop dobijo tako, da obiščejo uradno stran na Steamu in tam kliknejo gumb “Request Access”. CDPR opozarja, da je REDkit trenutno še v beta fazi in da bodo tako uporabniki zagotovo naleteli na nekaj hroščev, ki jih nato lahko prijavijo na njihovi strani.

REDkit bo v polni verziji izšel še enkrat letos in bo brezplačno na voljo vsem tistim, ki si lastijo legitimno kopijo igre The Witcher 3 na Steamu.

Tekmovalka zapustila Yu-Gi-Oh turnir zaradi neprijetnega vonja ostalih udeležencev

0

Očitno se je na turnirjih Yu-Gi-Oh rodila nova taktika, kjer lahko ostale tekmovalce izločiš preko neprijetnega telesnega vonja in pri ignoriranju osebne higiene vztrajaš toliko časa, dokler iz sobe ne izločiš še zadnjega tekmovalca.

Zanimiva zgodba tokrat prihaja iz japonske, kjer se je v manjši trgovini odvil turnir iz igre s kartami Yu-Gi-Oh. Eden ot tekmovalcev je namreč na X-u zapisal, da se je turnirja udeležila tudi predstavnica nežnejšega spola, a je nato dogodek zapustila na račun agresivnosti in negostoljubnosti ostali igralcev.

Objava je dobila nekaj pozornosti in je prišla tudi na uho te tekmovalke, ki je pod objavo zapisala, da turnirja ni zapustila zaradi nesramnosti drugih ali pa zaradi tega, ker bi bili ti pri izmenjavanju kart boljši od nje. Krivdo je namreč zvalila na telesni vonj drugih tekmovalcev, ki naj bi bil tako nagnusen, da enostavno ni več zdržala znotraj prostorov trgovine, zato se je raje odpovedala nadaljnjemu tekmovanju.

Njen odgovor je postal viralen in čeprav so ga nekateri označili za smešnega, je tem odgovorila, da je bil smrad tako neznosen, da v njej ne vidi humorja. Nekdo je nato pridodal, da je morda ravno ta vonj glavni krivec, da igra Yu-Gi-Oh ne dobiva ženskih tekmovalk, a ženska je pojasnila, da je naletela tudi na smrdeče predstavnice te skupnosti, le da so moški glede smradu v povsem svoji kategoriji.

Okoli tekmovalcev na takšnih turnirjih in tudi anime konvencijah se je razvil določen stereotip, vendar pa je ta zasnovan v realnosti in težava se je razpasla do te mere, da morajo nekateri udeležence dogodkov uradno opomniti, da naj pred prihodom poskrbijo za vsaj osnovno osebno higieno.

Založnik Konami, ki stoji za igro Yu-Gi-Oh, je v uradnem pravilniku posebno poglavje namenil osebni higieni, temu zgledu pa je sledila tudi anime konvencija Otakon, ki ravno tako v svojem pravilniku omenja vonj udeležencev, spomnimo pa se tudi slavnega primera od lani, ko je glasovna igralka animeja pred svojim koncertom oboževalce zaprosila, da se pred udeležbo najprej stuširajo in jim za te namene tudi izrisala navodila za umivanje.

PlayStation 5 Pro naj bi se osredotočil na optimizacijo ray tracinga

0

Sony naj bi še za letos pripravljal osvežitev konzole PlayStation 5, kar je pri igralcih in razvijalcih sprožilo mešane odzive. Govorice pravijo, da razvijalci nad možnostjo konzole PlayStation 5 Pro niso ravno navdušeni, saj naj po njej ne bi bilo potrebe in da trenutno še niso izkoristili vseh mišic navadne konzole. Vendar pa po drugi strani igralci sami igralci novinca pozdravljajo, saj je kar nekaj novodobnih naslovov ob izidu trpelo zaradi slabe optimizacije, ki bi jo morda lahko premagala večja strojna zmogljivost konzole: Final Fantasy XVI in Final Fantasy 7 Rebirth sta dober primer tega, da bi bila igralna izkušnja drugačna in boljša, če bi lahko igri poganjali pri večjih sličicah na sekundo, ki bi bile sparjene tudi z večjo ločljivostjo.

Govorico o PlayStation 5 Pro je prejšnji mesec potrdil YouTube kanal Moore’s Law in stvar je očitno nosila nekaj vode, saj je Sony dosegel odstranitev posnetka na YouTubu, a je vest nato potrdila tudi spletna stran Insider Gaming. Novo poročilo iz strani The Verge zdaj pravi, da naj bi prejšnje poročilo iz strani Moore’s Law resnično, spletna stran pa se je dokopala tudi strojnih specifikacij konzole.

PS5 Pro znotraj Sonyja nosi kodno ime Trinity, vseboval pa naj bi za 10 % zmogljivejši procesor, največ dela pa naj bi bilo narejenega na grafičnem čipu, ki naj bi bil za 45 % hitrejši in je še posebej osredotočen na optimizacijo osvetljevanja preko ray tracinga. Ta tehnologija je hudo zahtevna tako na konzolah, kot tudi na PC-ju, a na računalnikih nekaj bremena prevzamejo tehnologije DLSS in FSR, ki so zdaj že tako napredne, da lahko ustvarjajo sličice na sekundo vnaprej, zaradi česar se te ob vklopu opcije “Frame Generation” kar podvojijo.

PlayStation 5 česa takšnega ne vsebuje, zato se moramo ob vklopu ray tracinga navadno zadovoljiti z nizko ločljivostjo in sličicami na sekundo, ki so zaklenjene na številko 30. Sony naj bi ravno zaradi tega razvil svojo lastno tehnologijo PlayStation Spectral Super Resolution oziroma PSSR, pri preračunavanju slike iz ločljivosti 1080p v 4K pa naj bi uporabnik utrpel samo 2 ms zamika, ta pa naj bi se skozi bodoče posodobitve še zmanjšal.

Sony naj bi razvijalcem že naročil, da svoje prihajajoče in že izdane naslove optimizirajo za novo konzolo in pričakuje, da bo večina njih do avgusta dovolj izpopolnila svoje izdelke. Vsi tisti, ki bodo svoje igre optimizirali za PlayStation 5 Pro si bodo prislužili oznako Trinity Enhanced, ta značka pa naj bi bila nato jasno vidna na fizičnih škatlah iger, kot tudi znotraj PlayStation digitalne trgovine.

PlayStation 5 Pro naj bi v prodajo stopil enkrat decembra, morebitna cena pa zaenkrat ostaja neznanka.

Nintendo bo preskočil letošnji Gamescom

0

Največji evropski igričarski dogodek Gamescom bo na sporedu tudi letos, a manjkalo bo podjetje Nintendo, ki se je na tem nekajdnevnem festivalu pojavljalo redno, razen enega izostanka v letu 2022.

Novica je za nemško spletno stran GamesWirtschaft potrdil predstavnik Nintenda Europe, ki je v intervjuju povedal, da sicer Gamescom smatrajo za enega od glavnih dogodkov, ki se jih skozi leto udeleži japonsko podjetje, a da so se letos, po dolgem premisleku, odločili preskočiti udeležbo.

Kakšnega dodatnega pojasnila Nintendo ni podal, vendar pa analitiki pravijo, da poteza ni tako presenetljiva, saj se podjetje pripravlja na lansiranje konzole Switch 2 in zelo verjetno načrtujejo svojo lastno predstavitev, ki bo držala tako najavo same konzole, kot tudi vseh iger, ki bodo na voljo skladno z izidom ene najbolj popularnih konzol v zgodovini.

Nintendo za leto 2024 prav tako nima kakšnih večjih najav, saj ima sicer v razvoju nekaj naslovov, a to so v glavnem predelave in so tam pač zato, da imajo lastniki aktualne in zdaj že hudo ostarane konzole Switch na voljo nekaj za nakup. Udeležba na dogodku, kjer bi moral pokazati nove izdelke in naslove, a te hraniš za naslednje leto, tako niti ni smiselna, a vseeno bi znal to biti boleč udarec za največji igričarski festival v Evropi.

Nintendov izostanek bi znal biti prej izjema kot pravilo, a spomnimo se, da je tudi nekdaj največji igričarski sejem E3 najprej začel kazati znake propadanja, ko se ga ni udeležila sveta trojica igričarske industrije: Nintendo, Sony in Microsoft. Slednja za letos še nista bila potrjena: Microsoft je sicer lani držal 60 minut dolg prenos v živo, Sony pa je dogodek preskočil tako v 2022 kot tudi v 2023, zato za njegovo letošnjo udeležbo upanja niso ravno visoka.

Gamescom se bo letos, tako kot vsakič do sedaj, odvil v mestu Köln in to med 21. in 25. avgustom.

Adobe bo umetno pamet vnesel tudi v urejevalnik videov Premier Pro

0

Podjetje Adobe je bilo eno prvih, ki je ob porajanju umetne inteligence na vseh področjih našega življenja hitro naznanilo, da bo tudi njihov seznam programov podprt z dobro merico umetne pameti. Ni trajalo dolgo preden so najavili svoj lastni model SenseiAI, preko njega pa so zgradili tehnologijo za generiranje slik Firefly, ki so zapakirali v svoj najbolj popularni izdelek Photoshop.

Firefly je bil sprva na voljo samo preko beta testiranja, zdaj pa je sestavni del Photoshopa, Adobe pa namerava vse učne lekcije od tam preseliti tudi na svoje druge izdelke. Včeraj so tako najavili, da bo tudi njihov urejevalnik videov Premier Pro kmalu dobil nova umetnopametna orodja, ki nam bodo poenostavila urejanje videoposnetkov in čeprav lahko vse te stvari že zdaj naredimo ročno, so bili ti opravki močno zamudni in so zahtevali kar nekaj znanja.

V predstavitvenem videu smo dobili vpogled v kar nekaj novosti. Funkcija “Object Addition & Removal” nam denimo omogoči, da se znebimo odvečnih predmetov v kakšni sceni in to preprosto tako, da stvar označimo in jo izbrišemo, nakar umetna pamet ta predmet sledi skozi vse sličice in ga tudi samodejno odstrani. Na takšen preprost način lahko v sceno tudi dodamo razne predmete ali pa spremenimo oblačila na igralcu – preprosto vtipkamo ukaz in pred nami se zgodi magija.

Opcija “Generative Extend” nam omogoča lajšanje še enega glavobola: daljšanje kakšnega kadra, ki je bil prekratek, s tem pa nam je omogočena tudi lažja sinhronizacija z ozadnim zvokom, kar lahko pride hudo prav za ustvarjanje napovednikov ali predstavitvenih posnetkov raznih izdelkov.

Umetnopametni model Pika nam po drugi strani omogoča ustvarjanje povsem novih kadrov, tako da samo vtipkamo, kaj želimo imeti v sceni in nato izberemo med ustvarjenimi rezultati. Stvar zna priti prav za ustvarjanje prehodov med različnimi scenami, ki trajajo nekaj sekund, Adobe pa pravi, da je Pika še v fazi razvoja, zato lahko pričakujemo boljše in bolj podrobne rezultate, ki vsebujejo manj napak pri kreiranju scen.

Vse te funkcije bodo vključene v naročnino na Adobe izdelke, ki za vse aplikacije mesečno zahteva 36,59 €, a če si želite samo programa Premier Pro potem mesečna položnica znaša 26,64 € in bodo na voljo enkrat kasneje v 2024.

Nekdo je poustvaril GTA 6 napovednik v resničnem življenju

Minuto in pol dolg napovednik za igro GTA 6 bi bil morda še bolj popularen, če bi se premiera zgodila takrat, ko jo je načrtoval Rockstar, a žal je nek brihtnež napovednik predčasno razkril na YouTubu, zaradi česar je moral razvijalec stvar izdati predčasno. Vendar pa so te neprilike bile samo manjša težava, ki blišča videu niso vzele: v samo 24 urah je stvar zabeležila 60 milijonov ogledov, od takrat pa je ta številka narasla na 183 milijonov. Ni slabo za igro, ki ima napovedan izid šele za enkrat v 2025.

Koliko teh ogledov gre pripisati YouTuberju Andrewju Levittu ni znano, a verjetno je tip stvar gledal kot obseden, saj se je odločil natančno rekreirati vse kadre in te poustvariti v resničnem življenju. Naloga je bila velika, vendar pa ne spet nemogoča, saj si napovednik sam sposodi veliko scen, ki so postale viralne in so se odvile znotraj Floride. Andrew se tako ni zapodil v lov za krokodili, niti mu ni bilo treba nag tekati po cesti in z ritjo opletati po strehi avta, saj so ta material priskrbeli nori prebivalci Floride.

Vseeno pa je bilo pred njim veliko dela, zato sta s prijateljem za en teden odpravila na Florido, tam pa sta uspešno poiskala vse tiste lokacije, ki jih vidimo znotraj napovednika in so bile narejene znotraj grafičnega pogona igre. Preko drona sta tako posnela tisti začetni prelet plaže in nočnih ulic Miamija in predstavila tudi svoje verzijo protagonistke Lucie, ki jo internet besno išče vse odkar je izšel originalni napovednik.

Čisto vseh scen pa nista bila zmožna zajeti. Andrew je naknadno izdal tudi video, ki pokaže zaledje snemanja in v enem trenutku se dotakne slavne scene na strehi nekega apartmaja, kjer vidimo prelestno žensko v bikiniju. Žal dostopa do bazena ni dobil, saj je nočitev stala skoraj 5k evrov, kar je bilo preprosto preveč za njegovo produkcijo, zaradi česar tega kadra ni bil zmožen rekreirati.

A celokupno gledano je tole lepa rekreacija napovednika in je veliko boljša od tiste, ki jo je na začetku leta poskušal ustvariti francoski YouTuber CyrilMP4, ki pa je v svoje delo vložil manj truda kot pa Andrew. Ta nas na koncu videa celo nagradi s smešnim kadrom, kjer slavni dvojec protagonistov v rokah držita banane namesto pištol, kar je pametna poteza, drugače bi kakšen mimoidoči stvar vzel zares in bi hitro izza šanka potegnil šibrovko. Nenazadnje je to Florida in Rockstar si je z namenom izbral to lokacijo za svoj navdih.

Apple bo naslednji mesec predstavil novo znanstvenofantastično serijo Dark Matter

0

Ne vemo sicer kdaj točno sta Apple in njegov pretočni servis Apple TV+ postala nov dom za vse znanstvenofantastične serije in filme a smo mu hvaležni, da se je preusmeril ravno v ta žanr, ki se mu drugi pretočni servisi, zaradi vsega proračuna posebnih učinkov, navadno izogibajo.

Poleg ustvarjanja novih sezon aktualnih serij pridno dodajajo tudi povsem nov izdelke in naslednji naslov, ki vsebuje ogromno potenciala, sliši na ime Dark Matter.

Serija bo posneta po fantastični knjigi, ki jo je leta 2016 pod istim imenom izdal avtor Blake Crouch, gre pa za napet znanstvenofantastični triler, ki se začne dokaj nedolžno. V uvodnih straneh spremljamo življenje Jasona Dessena (Joel Edgerton), ki si je nekdaj služil kruh kot fizik kvantne mehanike, a je te dni srečen kot navaden profesor fizike, dom pa si deli z ženo Danielo (Jennifer Connelly) in sinom Charlijem (Oakes Fegley). Nekega večera se vrača iz gostilne domov, nakar ga nenadoma začne zasledovati neznanec v maski, ki ga ugrabi, odpelje na odročno lokacijo in naš Jason se nenadoma znajde v alternativni dimenziji, ki sicer vsebuje njegovo življenje, a je to drugačno, kot pa ga je vajen. Jason se odloči vrniti nazaj domov, iz česar sledi skakanje med različnimi dimenzijami, ki pa ga skoraj vedno stanejo življenja.

To je eden tistih primerkov knjige, kjer liste obračaš tudi ob dveh zjutraj in nato mastno kolneš, ker se moraš spraviti v spanje, čeprav bi najraje stvar prebiral še celo noč. Zanimivo bo videti, če bo ustvarjalcem uspelo vso to napetost preseliti tudi v televizijsko serijo, ki bo skupno štela 9 epizod, celotno produkcijo pa bo nadzoroval kar originalni avtor Blake Crouch. Ta je sicer že prej doživel ekranizacijo svojih preteklih del: najbolj znana predelava je bila serija Wayward Pines, ki pa je imela samo obetaven začetek, nakar so se nadaljnje epizode nekam sfižile.

Serija Dark Matter bo na Apple TV+ premiero doživela 8. maja, na ta dan pa bomo prejeli prvi dve epizodi.

Ubisoft ni samo ugasnil igre The Crew, ampak jo je začel tudi brisati iz računov igralcev

Živimo v dobi digitalnih iger, ki so zdaj postale med nami že tako uveljavljenje, da proizvajalci konzol proizvajajo takšne, ki sploh več ne vsebujejo optičnih enot za branje fizičnih ploščkov, govorice pa pravijo, da bosta morda PlayStation 6 in naslednik konzole Xbox Series X povsem digitalna in ne bosta sploh vsebovala možnosti igranja preko fizičnih ploščkov.

Digitalna knjižnica ima svoje prednosti, saj lahko samo prižgemo konzolo ali PC, označimo želeni izdelek in tega kupimo, nakar stvar lahko zaženemo kadarkoli hočemo. Nič več obiskovanja fizičnih poslovalnic in odveč so skrbi, da se plošček z igro kje izgubil ali pa morda popraskal.

Ima pa digitalna era tudi svojo temno plat, saj si teh izdelkov ne lastimo čisto zares in založnik se lahko kadarkoli odloči, da igranje določenega izdelka ukine in nam celo odvzame pravico, da kupljeni izdelek sploh še kdaj igramo.

Dober primer tega je dirkaška igra The Crew, ki jo je Ubisoft spočel leta 2014, po desetih letih vzdrževanja pa se je odločil ukiniti podporo, zaradi česar je igra postala nedelujoča. The Crew je namreč delovala samo preko aktivne povezave na strežnike, zdaj pa so ti ukinjeni, zaradi česar je tudi igra postala neigralna. To sicer ni prvi takšen primer nedelujočega naslova, vendar pa je igralce pogrelo dejstvo, da je šel Ubisoft še korak naprej in je začel igro brisati iz računov vseh tistih, ki so si jo že lastili na zaganjalniku Ubisoft Connect. Igra je bila preseljena na zavihek neaktivnih naslovov in če uporabnik na njo klikne, dobi obvestilo, da nima več dostopa do nje, zaradi česar je ni več sploh možno namestiti.

S tem je šlo po vodi tudi upanje, da bi morda kdo sčasoma za ta naslov ustvaril nek zaseben strežnik, ki bi zopet omogočil delovanje igre in takšne stvari so se v preteklosti že zgodile, saj je veliko že umrlih MMO-jev zopet zaživelo ravno na račun skupnosti. Ubisoftu takšne stvari očitno ne dišijo preveč, zato je raje igralcem povsem onemogočil nameščanje datotek igre.

Zaradi vseh teh pripetij je YouTuber Ross Scott zagnal iniciativo “Stop Killing Games”, ki bi pri regulatorjih sprožil razmišljanje o morebitnih pravilih glede ohranjanja digitalnih iger, kjer bi vsak razvijalec ob takšni ukinitvi strežnikov moral zakonsko omogočiti alternativne načine nadaljnjega delovanja iger.