Domov Blog

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury – povprečna skakalna izkušnja z odličnim dodatkom

0
super mario

Sem velik pristaš Mario iger, pa čeprav to morda niti ni tako očitno, saj boste na naši strani našli bolj malo Nintendo Switch recenzij. A to se bo zdaj spremenilo, saj so moje grabežljive šape v času pomanjkanja konzol vendarle prišle do svoje lastne Switch napravice in prva stvar, ki sem jo gor naložil je bila novoizdana predelava Super Mario 3D World + Bowser’s Fury.


Razvojna ekipa: Nintendo
Založnik: Nintendo
Platforme: Nintendo Switch
Steam: Stran trgovine
Datum izida: 12.2.2021
Cena: 59.99 €

Zvrst: Platformska igra


VIDEO RECENZIJA


Franšizo Mario iger spremljam že leta in pri nadzoru brkatega vodovodarja sem že kar veteran. Prvič sem nad njim prevzel nadzor v igri Super Mario, nato pa sva se skupaj podala še skozi cel kup avantur. Če bi moj spomin moral izbirati bi za najboljšo igro označil Super Mario 64, najmanj pa me je navdušila izvedba za konzolo WiiU, ki smo jo leta 2013 igrali pod imenom Super Mario 3D World.

Stopnje so linearne in časovno omejene.

In ravno to igro se je Nintendo odločil vzeti pod roke in jo predelati za sodobno konzolo Nintendo Switch. Igra je ostala od izvirnika praktično nespremenjena, predelava je zgolj poskrbela za spremembo kontrol, zraven pa smo dobili pošten dodatek Bowser’s Fury, ki dejansko da celemu paketu veliko večjo vrednost, ki bi jo dodala samo gola predelava.

Moje nenavdušenje nad 3D World ni samevalo, saj je leta 2013 veliko Mario navdušencev sprejelo igro v objem z nekakšnim razočaranjem. Pri Nintendu velja zlato pravilo, da mora biti vsaka Mario igra nekaj posebnega in izgovorov pri tej franšizi ni. Vsak del je postal nekakšen prodajalec konzol in je preko predstavitve novih mehanik igralno formulo popeljal na nova, še nevidena območja. 3D World pa je bil v bistvu nekakšna predelava starega Super Mario Worlda. Igralci so bili takrat navajeni Mariov v ogromnem svetu, ki kar kliče po raziskovanju, Nintendo pa je ponudil premočrtno, linearno izkušnjo, ki nam ne pusti ravno odprtih rok.

Stopnje izbiramo na mapi, vsaka od njih pa omogoča pridobitev zvezdic in štampiljk.

Tudi v izvedbi za Switch so vse te stvari ostale nedotaknjene. Igranje izvajamo v 3D pogledu, ki pa je zaklenjen in ga redkokdaj lahko premaknemo. Nezmožnost premikanja kamere mi je hitro začela najedati in čeprav je Nintendo to omejitev vpeljal z razlogom, je končni rezultat še vedno vir frustracij. Igra nam vzame svobodo in v zameno ponudi več krajših stopenj, naša naloga pa je, da uspešno prestanemo vse ovire in se na koncu zavihtimo na vrh droga z zastavico.

Vendar pa to ni vse, kar nam je ponujeno v različnih stopnjah. Na vsaki od teh moramo pobrati še tri zelene zvezdice ter skrite štampiljke. Zvezde niso tu samo za okras, saj za napredovanje na naslednji del potrebujemo določeno število njih, a ravno tu nastopi problem smotane kamere. Zvezde namreč redkokdaj pridobite ob premaganju kakšnih res zakompliciranih preprek ali pa ob porazu šefa, ampak so največkrat skrite po stopnjah. To pomeni, da morate vsak delček mape dobro preiskati in tu bi res prav prišla bolj prosta kamera, da bi lahko videl zadevo, ne da bolj po naključju skačeš v prepade. Tu vam jo zagode še časovna omejitev, saj preveč turističnega razgledovanja ne pride v poštev, saj vam v zgornjem desnem kotu vseskozi grozi odštevalnik. Tega lahko podaljšate s pobiranjem redko posejanih štoparic, a na splošno velja pravilo hitrega igranja. 3D World želi od vas hitro razmišljanje in še hitrejšo reakcijo in če se preveč zatikate, potem se vam zna izteči čas, kar pomeni takojšnjo smrt. Na voljo imate življenja, ki ji podaljšujete s kovančki in ob smrti samo nadaljujete od zadnje nadzorne točke. Če pa pokurite vsa življenja morate stopnjo začeti od začetka.

Nekatere stopnje zahtevajo določeno število nabranih zvezd. Kriteriji niso preveč strogi, tako da lahko kakšno zvezdo tudi izpustite.

Same stopnje so zanimivo zasnovane in čeprav jih je veliko, vsebuje vsaka od njih svoje unikatne izzive, tako da vam nikoli ne bo postalo dolgčas. Nekaj časa skačete skozi travnato okolico, nato se preselite na hrbet ogromne a ljubke morske pošasti, s katero se zapodite v dolino, potem vas čaka selitev v sneg, kjer skočite v drsalko, na koncu pa boste švicali sredi lave, kjer vas padec vedno stane življenja. Stopnje izbirate na priročni karti, tam pa boste vsake toliko naleteli na kapitana Toada, ki ponuja svoje unikatne, bolj miselne izzive. Domišljije ustvarjalcem ni zmanjkalo vse do konca, vse to naše skakanje pa je pospremljeno z odlično glasbeno podlago, ki meša stare in nove skladbe.

Ena od posebnosti 3D Worlda so transformacije Mariota. Med igranjem lahko ob posebnih blokih pridobimo moč preobrazbe, ki nam nato podari moč streljanja ognjenih kugel, daljšega sprehajanja po zraku, lahko pa se tudi preobrazimo v mačko. Vse to nam hudo prav pride v stopnjah in nekatere zvezde lahko dobimo samo s temi posebnimi močmi. Mačji Mario lahko denimo pleza po stenah in tako doseže predele, ki bi nam brez te moči ostali nedosegljivi. To igralno formulo dobro razgiba, a brez problemov ne gre. Če denimo med poskusom dosega zvezde naletimo na sovražnika in nas ta udari, potem izgubimo svojo posebno moč. Te nazaj ne moremo pridobiti in če želimo poskusiti ponovno, potem nam ne ostane drugega kot da se nalašč ubijemo in poskusimo znova. To mi je skozi igranje začelo močno najedati in res mi je čudno, da se Nintendo ni spomnil kakšne bolj unikatne rešitve ponavljanja izzivov. Stopnje praviloma niso preveč težke, 3D World pa ponuja tudi sodelovalno igranje, tako da se lahko skozi kampanjo podate s prijatelji, ki lahko prevzamejo nadzor nad Luigijem, Toadom in Peach.

Med igranjem lahko izbiramo različne like, vsi od njih pa imajo ob transformacijah svoje oblike.

Omeniti moram tudi žalostno stanje glede šefov. Teh je precej malo in se hitro začnejo ponavljati. Na nekaterih stopnjah se boste spopadli z Bowserjem, pri enih pa vas čakajo njegovi pribočniki. Vse te srečate večkrat in vsakič so malo težji, a na splošno vedno zahtevajo en in isti trik, ki navadno želi samo to, da jim skočite na glavo. Sprememba se zgodi samo pri čisto zadnjem spopadu, ki je dejansko adrenalinski in dobrodošla sprememba v primerjavi z ostalimi.

Če bi opis zaključil tu, bi 3D World od mene prejel oceno 3,5 in to bi bilo to. A k sreči igra po novem vsebuje tudi nekaj za vse tiste veterane, ki ste 3D World preigrali večkrat. Govorim o dodatku Bowser’s Fury, ki odpravi praktično vse zamere originalne igre in vpelje povsem nove igralne mehanike.

Šefi so ponavljajoči. Z Bowserjem se spopadete nekajkrat, a vedno je trik za zmago enak, le da je stopnja vsakič malce težja.

V tem dodatku Bowserja napade črna sluz in ga spremeni v titansko Godzillo, ki pred sabo ruši vse kar mu pride na pot. Za pomoč nas poprosi njegov sin Bowser Jr., ki želi očeta spremeniti nazaj in to lahko uspete samo tako, da nabirate posebne kovančke, ki zopet zaženejo svetilnike, ti pa so edini, ki lahko preženejo črno sluz.

Razširitev je skorajda povsem drugačna igra kot pa 3D World. Kamero lahko odklenemo za 360 stopinj, nadležne ure ni več in igranje začne spominjati na Odyssey. Še vedno so tu različne stopnje, a med njimi ni nobenih nalagalnih zaslonov – Mario preprosto skoči na nov otok in pred nami se odprejo novi izzivi. Morda je ta dodatek dober vpogled v mehanike, ki nam jih bo predstavil naslednji polnopravni Mario naslov.

Dodatek predstavi zlobnejšega Bowserja, ki se je spremenil v pravo Godzillo.

Tako kot prej nas čaka cel kup različnih izzivov, ki ne bo vseboval samo skakanja, ampak tudi hitrega tekanja, plezanja, plavanja in jezdenja. Pri vsem tem nam pomaga Bowser Jr., ki lahko tudi sam napade kakšne sovrage in lahko mu tudi nastavimo, kakšno stopnjo pomoči nam ponudi.

Ogromni Bowser pa med našim igranjem ne počiva in vsake toliko se dvigne iz sluzastega morja in njegov trušč dodobra spremeni okolico. Prej prijateljska bitja postanejo sovražna, njegovi meteorni izstrelki pa odprejo poti, ki so med sijanjem sonca zaklenjene. Njegov srd se sproži naključno in traja določen čas, tako da je treba včasih te trenutke taktično izkoristiti. Ko naberemo dovolj kovančkov odklenemo poseben tempelj, ki nam omogoči transformacijo v mega Mariota. Ta se dejansko lahko spopade z Bowserjem in čaka vas več teh titanskih obračunov, vsak od njih pa bo težji.

Bowser’s Fury odklene kamero in nenadoma dobimo občutek, da igramo povsem novo Mario igro.

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury je tako precej zanimiv izdelek. Originalna igra me sicer ni preveč navdušila in leta tega niso spremenila, a dodatek je lepo pokazal, da ustvarjalcem vsekakor ni zmanjkalo domišljije in da smo lahko brez skrbi glede naslednjega Mario naslova. Škoda samo, da dodatek traja okoli 6-7 ur in da ni daljši, a celokupno nadgradi paket in ga naredi vrednega nakupa.

Tiger King naj bi kmalu dobil novo sezono

0
Tiger King

Slabo leto nazaj se je na pretočni platformi Netflix pojavila dokumentarna serija Tiger King: Murder, Mayhem and Madness, ki je glede gledanosti rušila rekorde. Ljudje so z zanimanjem in grozo spremljali avanture ekscentričnega Joe Exotica, ki je preko okoriščanja z nič krivimi tigri pošteno zaslužil ter na koncu dobil zasluženo kazen.

Seveda bi bilo logično, da bi Netflix po nenormalnem uspehu hitro začel delati novo sezono, a nekako vprašanje ostaja, o čem bi ta sploh govorila, saj je prva sezono “zgodbo” zaključila. Vendar pa se očitno na njej vendarle dela, na to pa je namignil John Reike, ki je bil v prvi sezoni eden redkih normalnih ljudi, ki jim ni bilo vseeno za čudovite tigre.

Reike je preko platforme Cameo nagovoril enega oboževalca, zraven pa se je tudi zahvalil vsem gledalcem Tiger Kinga ter zraven dodal, da se bo kmalu pojavila še ena sezona. Zase upa, da bo v njej zopet dobro izpadel ampak da bo novo sezono videl šele takrat, ko bo na voljo za vse. Enako je namignil James Garretson, ki je v prvi sezoni prav tako igral eno vidnejši vlog in v Cameo video je povedal, da lahko oboževalci pričakujemo nekaj marca ali pa aprila.

Če se bo nova sezona res zgodila v njej skoraj zagotovo ne bomo videli Carole Baskin. Ta je po izidu dokumentarca povedala, da se počuti izdano in da z ustvarjalci noče imeti več stika. Med dokumentarcem lahko najdemo poštene namige, da naj bi leta 1997 Carole ubila svojega moža, njegovega trupla pa niso nikoli našli.

Tiger King je spočel tudi druge projekte. Amazon dela na novi seriji, v kateri bo vlogo Exotica prevzel Nicholas Cage, NBC pa dela na novi seriji Over My Dead Body, ki bo sledila življenju Carole Baskin.

Tiger King: Murder, Mayhem and Madness vas za ogled čaka na Netflixu.

EA je BioWaru dovolil, da iz prihajajoče igre Dragon Age odstrani vse večigralske elemente

0
Dragon Age

Razvijalec BioWare je včeraj uradno najavil, da od pričakovane prenove njihove nekdaj paradne igre Anthem ne bo nič in da bodo vsi njihovi napori usmerjeni v prihajajoče projekte.

Nekdanji ljubljenec igričarjev se je v zadnjih letih zapletel v težave in izgubil svojo vizijo. Tako BioWare kot tudi EA sta želela iskati bolj dobičkonosne projekte kot pa enoigralske igre, zato je bila tudi rojena ideja o igri Anthem, saj bi tam lahko pošteno služili preko mikrotransakcij. A brez dobrega načrta in vizije ne gre in novinar Jason Schreier je že večkrat popisal njihove borbe pri razvoju iger Mass Effect Andromeda in Anthema.

Prav Jason je včeraj spočel nov članek v katerem so zapisane nekatere podrobnosti glede prihajajočega Dragon Age poglavja. Razvoj tega projekta se je začel že leta 2015, a v 2017 se je zgodil pošten zasuk glede razvoja in razvijalec je začel v igro vpletati večigralske elemente. Zato so nekateri člani razvojne ekipe igro označili za “Anthem z zmaji”, ravno zaradi tega pa naj bi studio istega leta zapustil kreativni direktor Mike Laidlaw.

Založnik EA pa naj bi se lani zopet premislil in razvijalec je dobil dovoljenje, da iz Dragon Aga odstrani vse večigralske elemente in igro spremeni v popolnoma enoigralsko izkušnjo. Razlog za spremembo je gromki neuspeh Anthema in po drugi strani uspeh igre Jedi: Fallen Order, ki je s svojo prodajo presenetil založnika. EA je tako končno ugotovil, da se splača vlagati tudi v enoigralske naslove in BioWare bo tako lahko očitno delal samotarske izkušnje – očitno so uslišali krike oboževalcev, ki to zahtevajo že od prve napovedi Anthema.

Novi Dragon Age zna tako vrniti zaupanje v razvijalca, a na igranje bo treba še pošteno čakati, saj igre ni pričakovati pred aprilom 2022.

System Shock predelava prihaja poleti – na voljo nov demo

0
System Shock

Razvijalec Nightdive Studios dela na predelavi igre System Shock že celo večnost. Sredstva za delo so nabrali preko uspešne Kickstarter kampanje, a to je bilo celih 5 let nazaj, predelave pa še vedno ni na spregled.

A strah je trenutno odveč. Razvijalec je sredi razvoja priznal, da so igri želeli dodati preveč nove vsebine in zaradi tega so cilji postali nerealni. Zato so razvoj za nekaj časa prekinili, ponovno začrtali smernice in zdaj delajo na čistokrvni predelavi, brez neke pretirane dodatne vsebine. Torej na tistem, kar so njihovi podporniki od njih tudi zahtevali.

To se je izkazalo za zmagovalno potezo in razvijalec je v rednem stiku z igralci in je v zadnjem letu ponosno kazal svoj napredek. Ta je končno napredoval do te mere, da so lahko začrtali tudi končen datum izida. Čisto točnega datuma nimamo, a vemo, da bomo igro v končni obliki lahko igrali enkrat poleti. V proslavitev tega dosežka je razvijalec v ponudbo postavil tudi igranje nove demo verzije, ki bo dala veliko boljši vpogled v njihovo igro. System Shock predelava je imela že prej na voljo demo, a ta je bil star že nekaj let in ni kazal prave oblike trenutne igre, saj je razvijalec v tem času spremenil marsikaj – med drugim tudi sam pogon.

Predelavo lahko prednaročite na GOGu, Steamu in Epic Games trgovinah, za njo pa boste odšteli 37,99 €. Kupci boste poleg predelave dobili tudi igro System Shock 2: Enhanced Edition, na kateri prav tako dela Nightdive Studios, a ta nadgradnja ne bo tako velika, bo pa v sebi vsebovala podporo za VR igranje.

Subnautica: Below Zero po dveh letih prihaja iz Zgodnjega dostopa

0
subnautica

Subnautica iz leta 2018 je bila nepričakovani hit. Očitno je med igralci veliko navdušencev nad morskimi globinami, ki imajo med svojim igranjem radi tudi nekaj preživetvenih mehanik in Subnauctica je obkljukala vse prave stvari.

Razvijalec Unknown Worlds se je tako hitro spravil delati nadaljevanje Below Zero, to pa je, tako kot predhodnik, svojo razvojno pot začela v načinu Zgodnjega dostopa. V njem zdaj prebiva že dve leti in igralci so s prikazanim zadovoljni, saj igra drži zelo pozitivno oceno na Steamu. Razvijalec se je odzval na želje glede sprememb igralnih mehanik, ki jih je zahtevala njihova baza oboževalcev in razvoj se je lepo premikal naprej.

Zgodba bo direktno nadaljevanje predhodnika, gledali pa bomo dogodke, ki so se zgodili eno leto po zaključku prve igre. Tudi tokrat bomo raziskovali globine morja planeta 4546B, le da bo tokrat temperatura pod vodo močno nižja.

Razvoj je napredoval do te mere, da se je razvijalec odločil uradno napovedati datum izida verzije 1.0. Ta se bo zgodil 14. maja, igro pa bo moč prevzeti na Steamu in Epic Games trgovini.

subnautica
Ta začetni zaslon smo videli v Zgodnjem dostopu in se še vedno ni spremenil.

Mimogrede, pred kratkim sem se spravil preigravati originalno igro in moram zapisati, da ima zadeva enega bolj nagnusnih začetnih menijev, ki ob prvem stiku dajo občutek, da gledaš neko poceni F2P zadevo in ne naslova, ki je igralce očaral leta 2018.

Čudovita igra Kena: Bridge of Spirits dobila datum izida in nov napovednik

0
kena

Ko je razvijalec Ember Labs lani junija predstavil svojo igro Kena: Bridge of Spirits me je zadeva takoj spomnila na nekakšno mešanico med Fabel in Zelda igrami in je včerajšnji novi napovednik na Sonyjevi konferenci State of Play vnovič potrdil.

Zgodba pravi, da bomo igrali mlado žensko, ki se odpravi iskati zapuščen oltar. Tega nato odkrije v eni vasici, a na svojo grozo spozna, da je oltar prerasla neka zlobna stvar z imenom The Rot. Ne ostane ji drugega, kot pa da se poda globoko v gozd, tam reši ujete duhove in zopet obnovi deželo na prejšnje stanje. Seveda bo ob tem naletela na kup sovražnih bitij, tako da nas čaka veliko pretepanja, čaranja in proženja posebnih sposobnosti, vse to pa bo zavito v naravnost čudovito grafično tuniko.

Kena je bila res najavljena na PlayStation konferenci, a igra bo prišla tudi na PC preko Epic Games trgovine. Žal se razvijalec ubada s težavami glede koronavirusa, saj bi igra morala iziti že lani, a je septembra bila prestavljena na enkrat v 2021. Včerajšnji novi napovednik je končno razodel bolj točen datum izida, ki se bo zgodil 24. avgusta.

Za prednaročilo se obrnite na Epic Games trgovino, dobra novica pa je tudi nižja cena 39,99 €.

RTX 3060 stopi danes v prodajo – v Sloveniji cene od 800 € dalje

0
RTX 3060

Končno je napočil dan, ko bo NVIDIA na široko odprla vrata in ven spustila svojo novo serijo grafičnih kartic RTX 3060. Gre za trenutno najšibkejši del 3k serije, a podjetje je nanjo naneslo zajetno količino pomnilnika, ki znaša 12 GB.

nvidia

Uradnih testov še ni, a spletna stran videocardz je predčasno izdala prve rezultate v programih 3D Mark in Superposition in rezultati… Niso preveč dobri. Kot lahko vidite v zgornji tabeli je razkorak med RTX 3060Ti in RTX 3060 ogromen in nova kartica celo pade pod kartico prejšnje generacije RTX 2060 Super in je za nekako 10 % hitrejša od navadne RTX 2060. Zdi se, da morda NVIDIA na tem mestu v bodoče pripravlja osvežite 3k serije s Super različicami, ki bi premagal ta razkorak med karticami.

*Posodobitev: prišli so prvi uradni testi, ki narišejo lepšo sliko. Razlika med RTX 3060Ti in RTX 3060 je še vedno velika, a nova kartica vsaj uspešno premaga prejšnjo generacijo kartic.

A NVIDIA se ne obremenjuje preveč, saj ve, da bo prodala vse zaloge v samo nekaj sekundah. Podjetje je za veleprodajno ceno postavilo na 329 $, ampak to je v času kripta in korone samo pravljica za lahko noč.

Po naših informacijah je nabavna cena RTX 3060 v Sloveniji okoli 600 €, ta številka pa je še višja za OC izvedenke. To v praksi pomeni, da bo kartica v Sloveniji stala okoli 800 € in seveda tudi več, če si boste želeli poganjati OC verzije kartic. Situacija je podobna tudi čez mejo. Hrvaška trgovina Mikronis prodaja Gigabyte RTX 3060 GAMING OC 12GB GDDR za 870 €, kar je nekako v skladu z našimi informacijami.

Uradna prodaja se bo začela nocoj ob 18.00. Pa srečno.

CDPR zamaknil izid posodobitve 1.2 za igro Cyberpunk 2077

0
Cyberpunk 2077

Poljski razvijalec CD Projekt RED se trenutno nahaja v škripcih. Njegova težko pričakovana igra Cyberpunk 2077 je namreč po osmih letih resda prodala rekordno število izvodov, a razvijalec je zaradi slabe optimizacije na konzolah in PC-ju ter poplave hroščev pri igralcih izgubil veliko zaupanja.

Ravno ko so se spravljali v reševalno akcijo ugonabljanja hroščev pa jih je po prstih usekal še hekerski napad. Napadalci so iz strežnikov izmaknili izvorne kode za igre The Witcher 3, Gwent in Cyberpunk 2077 ter na strežniku pustili manjše razdejanje. Kot vsaki pravi razvijalec je imel CDPR seveda varnostne kopije, a obnova podatkov zahteva svoj čas, poleg tega pa je treba tudi pregledati kam vse so napadalci stegnili svoje kremplje.

Končni rezultat je dejstvo, da prihajajoča posodobitev 1.2 preprosto ne bo mogla iziti ob predvidenem času. Razvijalec je novico sporočil preko Twitterja in zraven zapisal, da tako obsežna posodobitev kot je 1.2 preprosto zahteva več časa, tega pa je podaljšal ravno hekerski napad.

Novi datum je zdaj postavljen na drugo polovico marca. Res upamo, da bo popravek dovolj obsežen, da bo končno vrnil igro v PlayStation trgovino, kjer igre zaradi neoptimizacije ni že več mesecev.

Igralec Henry Cavill namiguje na nov Mass Effect projekt

0

Bo BioWarova serija iger Mass Effect končno skočila tudi med filme ali pa serije? Ravno na to namiguje slavni igralec Henry Cavill, ki je vse od svoje vloge Geralta v Netflixovi seriji The Witcher postal ljubljenec igričarjev. Tem se je še bolj priljubil s svojo izjavo, da je strasten igralec iger, nihče pa ne more niti pozabiti njegovega seksualno obarvanega sestavljanja računalnika.

Henry je včeraj želel biti na Instagramu malce zvit in na Instagramu je objavil sliko, v tej pa ga lahko vidimo, kako sedi pred ogledalom, medtem ko mu urejajo dolgolaso frizuro. Vendar pa oči pritegne kup papirja, ki ga igralec drži pod roko, besedilo tega pa je zamegljeno. Henry je igro podpisal z namigom, da morda dela na novem projektu, a da bomo na razodetje tega morali počakati.

A Henry bi moral vedeti, da so igričarji slavno nepotrpežljivi. Spletna stran Gamepressure je namreč odkrila, da lahko sliko spravimo skozi filtre na spletni strani Focus Magic in tam dokaj enostavno odpravimo zamegljeno sliko in tako se da razbrati besedilo. In čeprav tega ni veliko, se v njem pojavijo imena Cerberus, Tali’Zorah in Shepard, kar so seveda znani liki iz iger Mass Effect.

Besedilo ni scenarij ampak je kopirano iz Wikipedije, kjer je zapisan povzetek zapleta igre Mass Effect 3. Kaj nam torej želi Henry namigniti?

Možnosti je več. Mass Effect serija ali pa film na Netflixu se zdi logična izpeljanka, a morda je to tudi namig, da bo Henry posodil svoj glas pri prihajajoči igri.

Karkoli že je, uradna najava najbrž ni preveč daleč.

BioWare preklical nadaljnji razvoj igre Anthem

0
Anthem

Ah, ta ubogi Anthem. Projekt razvijalca BioWare naj bi leta 2019 uničil Destiny in zavladal večigralskim vodam. BioWare naj bi v eni igri združil prvine večigralstva s svojim mojstrskim pripovedovanjem zgodbe in tako ustvaril sago, ki bi igralce držala prilepljene pred zaslone.

Če vsaj malo spremljate igričarsko industrijo, potem že veste, da so vsi ti načrti neslavno propadli in to skoraj takoj na začetku igre. BioWare pri izdelavi takšnega projekta ni imel izkušenj, igra pa je ob izidu posedovala komaj kaj vsebine in kar lepo količino hroščev. Igralci so začeli masovno zapuščati potapljajočo barko, BioWare pa se je leto nazaj zavezal, da bo igro popolnoma prenovil in se odkupil za vse zamere.

Začelo se je delo na ogromni predelavi za katero je skrbela manjša ekipa BioWare Austin, ta pa je štela okoli 30 članov. Njihova naloga je bila predelati sisteme igre in te narediti dejansko zabavne, ogromna posodobitev z imenom Anthem NEXT pa naj bi se v slogu No Man Skyja ponovno dvignila kot Feniks iz pepela.

Dva tedna nazaj je razvojna ekipa pokazala svoj napredek založniku EA-ju, ta pa naj bi se nato odločil, ali bo razvojno ekipo močno razširil ter s polnim tempom začel na predelavi ali pa bo projekt preprosto ukinil.

Zgodilo se je tisto, kar smo vsi pričakovali in BioWare je včeraj na svojem blogu zapisal, da je bil razvoj Anthema prekinjen. Za razlog so podali koronavirus, ki je močno otežil delo in razvijalec namerava vse svoje moči usmeriti v franšizi Dragon Age in Mass Effect. Anthem strežniki bodo še naprej obratovali v obstoječem stanju, a večjih posodobitev igra ne bo prejela. Med vrsticami brano to pomeni, da bo EA igri kmalu ugasnil strežnike, saj je že zdaj igralna baza majhna, zaradi manjka vsebine pa bo še bolj zdrsnila navzdol.

Odločitev EA-ja niti ne preseneča. Anthem je star zdaj že 2 leti in igra je postala že pozabljena, tako da neko vlaganje milijonov v razvoj niti nima smisla. Po drugi strani pa je to že druga BioWarova igra nad katero je razvijalec hitro dvignil roke. Spomnimo se, da je bil Mass Effect Andromeda hitro zapuščen zaradi negativnega odziva igralcev in BioWare igri ni podaril niti enega DLC-ja, da bi nekako poskušal odpraviti tiste večje napake in zdaj se je enako zgodilo pri Anthemu. Upamo, da bosta Mass Effect in Dragon Age franšizi v bodoče imeli več sreče in podpore.

Valheim zdaj prodal že 4 milijone kopij

0
valheim

Meteorski vzpon igre Valheim je nekaj res posebnega. Res je, da smo v zadnjem času videli več nepričakovanih hitov iz indie rok, ki so hitro osvojili Steamove lestvice igranosti in prodaje. A Valheim je vseeno poseben, saj je to bolj počasna, preživetvena igra, ki pa se prodaja kot tople žemljice.

Valheim je še vedno v sistemu Zgodnjega dostopa, od izida pa so pretekli šele 3 tedni. A igra je v tem času prodala kar 4 milijone izvodov, istočasno pa jo je igralo kar 500k igralcev. To je ogromen dosežek in za kratek čas je bila to druga najbolj igrana igra na Steamu. Zaostala je samo Counter-Strikom, ki pa ima na Steamu ogromno, še enkrat večjo igralno bazo, ki jo je nabiral leta in leta, poleg tega pa je CS:GO moč igrati brezplačno, enako velja za igro Dota 2, ki je nato Valheimu izmaknila srebrno medaljo.

valheim

Majhni razvijalec Iron Gate Studio se je ob tem mejniku znova zahvalil oboževalcem, director studia Richard Svensson pa je zapisal, da sploh ni imel časa, da bi ga zadela realnost prodajnih številk. Izjavil je še, da lahko vidi, da je igra igralcem res všeč, a da jo zagotovo še lahko izboljšajo. Do konca leta nameravajo izdati nov podnebni tip, a ne želi priganjati razvoja, saj se to nikoli ne konča dobro.

Valheim si lahko privoščite na Steamu po ceni 16,79 €.

Sodelovalna igra It Takes Two dobila nov igralni napovednik

0
It Takes Two

Razvijalec Hazelight ima na čelu izjemno karizmatično vodjo Josepha Faresa, ki je morda res malce preveč glasen pri promociji svojih iger, a pri njemu res vidiš strast do izdelkov, ki jih ustvarja.

Joseph je skoraj počil na odru, ko je napovedal prejšnjo igro A Way Out, igralci pa smo kasneje spoznali, da je igra zanimiva, a kakšnih presežkov notri ne boste našli. A razvijalcu Hazelight je treba čestitati na pogumu, saj je A Way Out moč preigrati samo v navezi s še enim igralcem, umetne pameti pa ni.

Enako se bo zgodilo pri njihovi prihajajoči igri It Takes Two, ki v glavni vlogi postavi očeta in mati, dvojec pa si je neprestano v laseh. Zato ju njuna hčerka pomanjša in pošlje skozi serijo avantur, kar naj bi ju na koncu zbližalo. Vmes se pojavi še neka ljubezenska knjiga, ki paru daje nasvete za obnovitev njunega zakona.

Treba je reči, da A Way Out že od začetka izgleda močno bolj zabaven kot pa A Way Out. Fantazijsko okolje je dalo razvijalcem možnost, da dajo svoji domišljiji prosto pot. Tako nas čakajo unikatni izzivi, ki jih bomo lahko opravili samo sodelovalno in It Takes Two je res videti kot naslov, ki ne bi mogel delovati v nobenem drugem formatu.

Joseph tako verjame v igro, daje v izjavi zaprisegel, da bo vsakemu, ki mu igra ni všeč, plačal 1000 $. Ali bodo njegove trditve o zabavnosti držale, bomo izvedeli 26. marca.

Profesionalno Call of Duty igralko umoril njen moški soigralec

0
call of duty

Iz Brazilije prihaja tragična novica o nagnusnem umoru komaj 19-letne profesionalne Call of Duty Mobile igralke, ki jo je v past zvabil en drug igralec in ji z nožem vzel življenje.

Igralka Ingrid Oliveira “Sol” Bueno da Silva, ki je igrala za ešportno ekipo Jaguares Esports, se je preko interneta spoznala s še enim Call of Duty igralcem Guilhermom Alvesom “Flashlight” Costatom, ki je igral za ekipo FBI Esports, par pa se je preko pogovora domenil, da se sreča tudi v živo. Sol je nato obiskala Flashligta na njegovem domu v São Paulu, tam pa naj bi jo on večkrat zabodel z nožem.

Flashlight naj bi umor načrtoval več tednov, svoje nagnusno dejanje pa naj bi tudi posnel in slike ter posnetke delil z drugimi preko aplikacije WhatsApp. Video svojega dejanja je nato poslal eni profesorici in noter zapisal, da bo temu sledilo še več napadov. Brazilska spletna stran PortaldoTacarias na svoji strani drži posnetek nagnusnega dejanja, a pozor: ko zadevo enkrat vidiš, je ne pozabiš zlahka.

Umor igralke naj bi bila posledica porasta umora ženk v celi Južni Ameriki. Leta 2018 je raziskava pokazala, da so v Braziliji vsak dan bile ubite 4 ženske, kar je v enem letu naneslo 4519 ženskih smrtnih žrtev.

Flashlight je bil že aretiran, ob aretaciji pa je izjavil, da ni nor in da jo je načrtno ubil, svojega dejanja pa očitno sploh ne obžaluje.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 izgubil razvijalca – izid zamaknjen na neznani datum

0
bloodlines

Res ne vem, če se v igričarski industriji nahaja bolj zakleta franšiza, kot pa Vampire: The Masquerade – Bloodlines. Prvi del še danes dobiva posodobitve, saj je bil ob izidu tako hroščat izdelek, da igre praktično nisi mogel preigrati. Nesrečno izbrani datum izida je povsem uničil prodajo, to pa je nato vodilo tudi zaprtja talentiranega razvijalca Troika Games.

Ko je razvijalec Hardsuit Labs po vseh teh letih napovedal nadaljevanje so vampirska srca vseh oboževalcev franšize zopet dobila utrip. Ne samo, da bomo dobili nov del, založniku Paradoxu je celo uspelo nazaj dobiti nekatere veterane, ki so iz originala naredili tako kultno uspešnico. Za pisanje scenarija so dobili Briana Mitsodo, temu pa se je kot ustvarjalni direktor pridružil Ka’ai Cluney. Dobili smo tudi igralne napovednike, nato pa se je kepa začela kotaliti po hribu navzdol.

Najprej nas je presenetila najava, da sta bila Brian in Ka’ai odpuščena, razvijalec in založnik pa za njun odpust ni navedel nobenega konkretnega razloga. Nato so se začele vrstiti prestavitve izida, a igra bi še vedno morala iziti v 2021.

Včeraj pa so navdušenci nad vampirji zabeležili nov udarec. Založnik Paradox je v finančnem poročilu povedal, da bo zaradi koronavirus krize več iger bilo prestavljenih. Posebna pozornost je pri tem namenil igri Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, ki je bila prestavljena na neznani datum, saj se je založnik odločil, da razvijalcu Hardsuit Labs vzame projekt in ga ponudi nekomu drugemu.

Bloodlines 2 bi moral iziti ekskluzivno za Epic Games trgovino, a prednaročila so bila tam zdaj ukinjena.

Kdo bo nadaljeval razvoj ni znano, a več kot očitno je, da se je Bloodlines 2 znašel v ogromnih težavah. Menjava razvijalca sredi razvoja praktično nikoli ni na koncu dala dobrih rezultatov, skoraj stavimo pa lahko, da igre na prodajnih policah ne bomo videli vsaj do 2023.

Days Gone prihaja na PC – razkrite strojne zahteve

0
days gone

Horizon Zero Dawn očitno ne bo edina igra, ki bo naredila preskok iz konzol PlayStation na PC. Enako bo namreč storila igra PlayStation 4 ekskluziva Days Gone, ki bo tako postala druga večja PlayStation igra, ki bo svoje življenje našla tudi na PC platformi.

Novico je v intervjuju za GQ Magazine sporočil Jim Ryan, ki je povedal, da želijo svoj nabor iger predstaviti tudi širši množici. Dodal je, da so igralci Horizon Zero Dawn dobro sprejeli, kar je peljalo do odločitve, da ta preskok naredijo tudi druge igre. Prva od teh bo zombijaščina Days Gone, a Ryan pravi, da bo tej igri sledilo še kup drugih naslovov.

Novico je nato na Twitterju potrdil tudi razvijalec Bend Studio, ki je še napovedal datum izida. Ta ni povsem točen, saj vemo samo, da se bo zgodil enkrat spomladi. To pomeni, da nas čaka maksimalno tri mesece čakanja, preden se odpravimo v raziskovanje postapokaliptične okolice na motorju.

Days Gone se je že pojavil na Steamu, razvijalec pa je tam zapisal tudi strojne zahteve, ki so skoraj identične tistim za Horizon Zero Dawn. Upamo samo, da bo tokratna predelava malce bolje optimizirana.

MINIMALNE ZAHTEVE:

  • OS: Windows 10 64-bitni
  • Procesor: Intel Core [email protected] ali AMD FX [email protected]
  • Pomnilnik: 8 GB RAM
  • Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 780 (3 GB) ali AMD Radeon R9 290 (4 GB)
  • DirectX: verzija 11
  • Disk: 70 GB prostora

PRIPOROČENE ZAHTEVE:

  • OS: Windows 10 64-bitni
  • Procesor: Intel Core [email protected] ali Ryzen 5 [email protected]
  • Pomnilnik: 16 GB RAM
  • Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 1060 (6 GB) ali AMD Radeon RX 580 (8 GB)
  • DirectX: verzija 11
  • Disk: 70 GB prostora

PC verzija bo vsebovala boljšo grafično podobo, saj bodo teksture bolj podrobne, meja izrisovanja pa daljša. Bend Studio bo poskrbel tudi za podporo ultra širokih monitorjev, sličice na sekundo pa bodo odklenjene. Dodana bo tudi vsa vsebina, ki so jo konzolne inačice dobile naknadno, kar pomeni da bosta vključena načina Survival in Challenge ter novo in težje igranje New Game+.

Novo poročilo pravi, da naj bi bil razvoj igre Dying Light 2 v popolnem razsulu

0
Dying Light 2

Zombijaška igra Dying Light je bila dobra igra, a ji je manjkalo še tisto malo, da bi bila izkušnja res odlična. Vsi smo zato leta 2018 veselo vzklikali, ko smo slišali iz ust razvijalca Techland novice o razvoju drugega dela.

A od takrat so se nad poljskega razvijalca zgrnili temni oblaki. Izid je bil najprej postavljen za pomlad 2020, nato pa je bil prestavljen na neznani datum. Nato so se pojavile govorice, da se studio kopa v velikih težavah glede razvoja in čeprav je Techland te govorice zanikal, kakšnih dokazov o nasprotnem ni ponudil. Datuma izida še vedno nimamo, zdi pa se cela večnost, odkar smo dobili kakšno sliko ali pa napovednik.

Spletna stran TheGamer je nedavno izdala novo poročilo, ki se bolj globoko potopi v razvojno kulturo studia. Vir informacij je bilo več bivših zaposlenih, ki so razvoj igre označili za popolno katastrofo.

Največ težav naj bi povzročal vodja studia Pawel Marchewka, ki naj bi se vtikal v prav vsak vidik razvoja in konstantno vpeljeval spremembe. Problem v temu je, da so delavci neprestano imeli občutek, da jim nekdo gleda pod prste, kar je slabo vplivalo na atmosfero v pisarni. Prav tako odločitve tistih, ki so bili na delavnem mestu ravno za določene funkcije igre, niso nosile veliko pomena. Direktor igre se je denimo odločil za eno, a nato sta kreativni direktor Adrian ‘Pyza’ Ciszewski in Pawel Marchewka njegovo odločitev enostavno prepisala. Delavcem je bilo specifično naročeno, da delajo na enem vidiku igre, a potem se je nekdo čez noč premislil in ves razvoj tega dela je šel v nič.

Potem so tu težave pri najemanju delavcev. Techland naj bi v pisarno pripeljal veliko zunanje pomoči a potem njihovih mnenj sploh niso upoštevali. To je veljalo za vse, tudi za Marca Albineta – Ubisoftovega veterana z več kot 30 let izkušenj pod pasom, ki bi moral nadgraditi delavno kulturo v Techlandu, a tudi on ni mogel spremeniti mnenja vodilnih. Pawel Marchewka je najel tudi svojo ženo in sestro in obe igrata vidnejši vlogi v studiu. Aleksandra Marchewka je februarja lani prevzela nadzor nad kadrovskim oddelkom, čeprav na tem področju nima nobenih delavnih izkušenj. A viri pravijo, da se da Aleksandro izkoristiti tudi drugje, saj zna vplivati na svojega moža. Če Aleksandro prepričaš v spremembo določene igralne mehanike obstaja velika možnost, da se bo to potem res zgodilo, saj bo tvoja ideja posredovana šefu.

Težave naj bi povzročal tudi pogon Chrome Engine 6, ki preprosto ne vsebuje tako enostavnega razvoja kot recimo Unreal Engine. Pawel Zawodny, ki je ustvaril Chrome Engine za Dying Light je za nadaljevanje predlagal prehod na drug pogon, a Marchewko je vztrajal na Chrome Enginu 6. Zawodny zdaj ne dela več pri Techlandu.

Seveda ni nič uradno potrjenega, a vseh teh govoric preprosto ni možno spregledati. Zanimivo bo videti, kaj bo izšlo prej: Dying Light 2 ali Dead Island 2? Namreč smešno je, da je na obeh delal Techland in trenutno sta oba ujeta v razvojnem peklu glede nadaljevanja.

Gran Turismo 7 zamaknjen v 2022

0
gran turismo 7

Na pravo nadaljevanje Gran Tursimo serije se čaka že vse od leta 2013, ko je za PlayStation 3 izšel Gran Turismo 6. Sony nas je lani končno razveselil z napovednikom za Gran Turismo 7, a dobili smo samo kratki dražilnik, veliko govoric pa je namigovalo, da bomo izid prejeli še enkrat letos.

Žal od tega ne bo nič, saj je Sony uradno potrdil, da je bila igra sicer zamišljena za 2021, a je bila zamaknjena v 2022. Razlog je seveda koronavirus, ki je produkcijo igre v zadnjih mesecih upočasnil, tako da razvojna ekipa preprosto ne bo imela dovolj časa, da bi igro izdala v letošnjem letu.

To niti ni tako presenetljivo, saj razvijalec Polyphony Digital razen kratkega prvotnega videa ni izdal nobenih novih informacij. Škoda niti ni tako velika, saj zaloge konzol PlayStation 5 še vedno ni nikjer, Gran Turismo 7 pa bo izšel samo za petico in bo preskočil PlayStation 4. Morda se do 2022 situacija končno popravi in bomo ob izidu igre dejansko imeli strojno opremo, na kateri bo moč pognati igro.

Simpsonovi zamenjali belopoltega igralca, ki je posodil glasilke Dr. Hibbertu

0
simpsonovi

Hollywood pravi, da po novem ni prav, da belopolti zvočni igralci posojajo svoje glasilke temnopoltim karakterjem. Eden vidnejših takšnih situacij se je zgodila v risani seriji Simpsonovi, saj je zaradi pritiskov javnosti igralec Hank Azaria prenehal dajati glas simpatičnemu Indijcu Apuju.

Hank je svoj glas posodil večim likom in nato se je odločil umakniti svoje glasilke iz temnopoltega Carl Carlsona, njegovemu zgledu pa so nato začeli slediti tudi ostali. V risani seriji Family Guy je enako odpoved dal igralec Mike Henry, ki je že od začetka serija upodabljal lik Clevelanda Browna, enaka potezo pa je naredila belopolta igralka Jenny Slate, ki je v Netflixovi seriji Big Mouth posodila glasilke temnopolti Židinji Missy.

Pri Simpsonovih pa se bo zgodila še ena sprememba, saj glas temnopoltega lika Dr. Hibberta ne bo več nikoli enak. Igralec Harry Shearer, ki pri Simpsonovih igra več likov in to počne že 30 let, se bo od Hibberta poslovil, njegovo vlogo pa bo nasledil igralec Kevin Michael Richardson. Menjava igralcev se bo zgodila 28. februarja, epizoda Diary Queen pa bo zadnja, ki bo vsebovala stari glas Hibberta.

Watch Dogs Legion marca končno dobiva svoj večigralski del

0
Watch Dogs

Igra Watch Dogs Legion je imela kar nekaj problemov in eden večjih je bilo dejstvo, da je večigralski del preprosto manjkal. Če ste igrali prejšnja dva dela Watch Dogs serije potem veste, kako velik minus je to bil pri podelitvi končne ocene.

Ubisoft je decembra izjavil, da večigralstvo preprosto ni bilo pripravljeno zato je izid prestavil na marec. S tem ni seveda nič narobe, saj ob izidu raje dobimo funkcionalno robo, kot pa nekaj, kar bi potrebovalo ogromno naknadnih popravkov. A po drugi strani je cena igre še vedno 60 €, kar pomeni, da kupec ob nakupu opravičeno tudi pričakuje cel izdelek.

Večigralstvo zdaj končno prihaja in založnik je izdal tudi uraden datum izida: 9. marec. Med igranjem kampanje boste lahko na pomoč poklicali še tri prijatelje in se skupaj podali skozi misije. Čakajo vas unikatne sodelovalne naloge in prav posebne akcije Leader of the Pack, ki so težke misije, te pa potrebujejo predhodno načrtovanje in dobro koordinacijo med igralci. Na voljo bo tudi PvP način Spiderbot Arena v katerem se bomo pretepali z mehaničnimi pajki.

Tisti, ki si lastite sezonsko prepustnico, boste na isti datum dobili dve novi enoigralski nalogi Guardian Protocol in Not in Our Name, večigralska posodobitev pa bo brezplačna za vse.

Serija Mythic Quest dobiva maja 2. sezono

0
Mythic Quest

Dobro leto nazaj se je na Applovem pretočnem servisu pojavila prva epizoda nove serije Mythic Quest, ki nas je precej presenetila. Končno smo namreč dobili televizijski izdelek, ki je bil namenjen specifično igralcem. Prva sezona je imela nekaj dobrih idej, a tudi nekaj mimosunkov. Spremljali smo potovanje bizarnega kreativnega direktorja Iana Grimma, ki je prišel do svetovne slave preko svoje MMO igre Mythic Quest, to pa je nato nameraval razširiti preko dodatka Raven’s Banquet, seveda pa se je ob tem srečal s kupom ovir, pri katerih mu je pomagala peščica zabavnih stranskih likov.

Apple je pred kratkim prikazal dražilnik za 2. sezono in kot lahko vidimo, so se zadeve malce spremenile. Razvojna ekipa se je po karanteni vrnila v pisarne, na čelu studia pa si Grimm svojo ustvarjalno žilico sedaj deli s Poppy Li. Dvojec želi Mythic Quest popeljati v novo smer, a zatakne se že takoj na začetku, saj se vodilna ne moreta niti domeniti, ali se bo nov dodatek odvijal na zemlji ali vodi.

Vračajo se tudi drugi liki, vsak od njih pa bo imel svoje težave. Upamo, da bodo vsi zapleti prinesli nekaj dobre komedije in da bomo videli kaj več dejanskih iger. Prva sezona je sicer imela nekaj igralnih izsečkov iz Ubisoftovih naslovov, a ti niso imeli ravno stika z realnimi MMO igrami tipa Mythic Quest.

2. sezona bo na voljo ekskluzivno na Applovem pretočnem servisu, čaka pa nas 10. epizod, ki jih bomo lahko gledali od 7. maja dalje.