Naj vam bo všeč ali ne, mobilno igranje je ogromno in se bo le še povečevalo, saj ima v lasti kar eno tretjino $74.2 miljard velikega trga. Sestavil sem seznam petih najbolj profitabilnih razvijalcev mobilnih iger, ki temelji na zaslužkih lanskega leta.
SuperCell Games
Znani po: Clash of Clans
SuperCell Games 2014 zaslužek: $1,8 milijard
Verjetno ni nobeno presenečenje, da je SuperCell Games zasedel prvo mesto. Clash of Clans je njihova največja in najbolj profitabilna igra, ki ima povprečno kar štiri milijone igralcev prijavljenih istočasno.
Zaradi takšne uspešnosti pri SuperCell zaslužijo kar 5,5 milijonov zelencev na dan in so s tem najbolj profitabilen razvijalec mobilnih iger. Kar je mogoče še bolj zanimivo, je to, da ima SuperCell zaposlenih le okoli 150 oseb, medtem, ko jih imgajo njihovi največji konkurenti vsaj 1000.
Gungho Online Entertainment
Znani po: Puzzle and Dragons
Gungho 2014 zaslužek: $1,5 milijard
Igra Puzzle and Dragon razvijalcev Gungho Online Entertainment je bila prva mobilna igra, ki je podjetju prinesla 1 bilijon dolarjev. Sodeč po SuperData raziskavi Gungho zaslužijo s Puzzle and Dragons povprečno odličnih 11,89 dolarjev na igralca, kar je mnogo več od Clash of Clans, kateri zaslužijo 1,31 dolarja na igralca. Od izida Puzzle and Dragons je igro preneslo 50 milijonov igralcev, kar je vodilo v sodelovanje z Nintendom za igro Puzzle & Dragons Z na Nintendo 3DS.
King Digital Entertainment
Znani po: Candy Crush Saga
King 2014 zaslužek: $1,3 milijard
Candy Crush je igra, kateri se nobena ženska s pametno napravo, kar jih poznam ne mora upreti. Prvotno je izšla leta 2012 za Facebook, iOS, Android, Fire OS, Windows Phone in Tizen. V letu 2014 so igralci za in-game nakupe zapravili kar 1.3 milijone dolarjev.
Machine Zone
Znani po: Game of War
Machine Zone 2015 zaslužek: $600 milijonov
Kjub veliko neprijetnostim na sodišču, Machine Zone še vedno spada med najbolj profitabilne razvijalce. Njihova najbolj uspešna igra Game of War je izšla leta 2013 a je popularnost pridobila šele čez eno leto, ko so razvijalci v marketing vložili 40 miljonov dolarjev in na pomoč poklicali ameriško igralko in manekenko Kate Upton.
Kabam
Znani po: Marvel: Contest of Champions
Kabam 2014 zaslužek: $400 milijonov
Vstavite “Marvel” v naslov igre in zagotovo boste vzbudili interes. Marvel: Contest of Champions je od izida preneslo okoli 40 milijonov igralcev, podjetju pa je generiral približno 100 milijonov zelencev. Te številko se bodo le še povečevale, saj se bo Kabam po $120 milijonski investiciji kitajskega podjetja Alibaba širil tudi na kitajskem.