Hearthstone osnove #2.5: Kako nasprotniku zagreniti igro

V prejšnji številki Hearthstone osnov smo se spopadli z konceptom branja nasprotnikovih kart, ali bolje rečeno, branja njihovih napak. V tokratni številki pa bomo to strategijo razširili še na primer, ko nasprotnik teh napak ne stori. Lahko njegove karte v tem primeru vseeno preberemo? Seveda! No, mogoče jih ne ravno preberemo, lahko pa jih predvidimo. Ta tehnika lahko nasprotniku še posebej zagreni dan. Poglejmo si naslednji primer:

Kadar imaš izbiro med igranjem ene ali drugi karte, se vprašaj: »Kaj je najhujša stvar, ki jo lahko nasprotnik naredi naslednji turn?«. Če ima nasprotnik 7-mane in je Mage, je to lahko [Flamestrike]. Če je Renolock in ima 4-mane, je to [Twillight Drake]. Vedno predpostavljaj, da ima nasprotnik v roki najboljši možni odgovor na karto, ki si jo igral. Če ima to karto v roki, katero pot je najbolje ubrati?

Recimo, da igraš kot Renomage proti Renolock. Kot prikazano na sliki imaš v roki karto [Doomsayer]. Lahko bi ga igral naslednji turn, ko imaš 2-mani. A to nasprotniku ne pomeni ovire. Njegov najboljši možni turn je, da uporabi Lifetap. [Doomsayer] mu tega ne prepreči. Kaj pa turn 3? Najboljša nasprotnikova poteza, neupoštevanje tvoje, je [The Coin]+ [Twillight Drake]. [Doomsayer] to potezo prepreči in nasprotnik je postavljen v nelagodno situacijo, saj je njegova optimalna poteza onemogočena.

[Doomsayer] je torej v tej situaciji boljši, če ga igramo turn 3 in ne turn 2. Tega brez predvidevanja nasprotnikovih kart in potez ne bi ugotovili. “Katera od mojih potez prepreči nasprotnikov najboljši možni turn?” je vprašanje, ki si ga moraš vedno zastaviti, sploh, če imaš na voljo več opcij. Zdaj pa nazaj trenirat Hearthstone. Se vidimo v naslednji številki Hearthstone osnov.

Vaša reakcija na članek?

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!