Porsche, Mazda in zvrhan koš izboljšav v novi posodobitvi za Assetto Corsa

Včeraj je luč sveta uzrla nova različica priljubljenega dirkaškega simulatorja Assetto Corsa. Nova verzija nosi naziv v1.13 in prinaša kar precej novosti. Najbolj opazna je seveda nova vsebina, ki je brezplačna, dodana je možnost obratnega startnega vrstnega reda za drugo dirko ter možnost obveznih postankov.

LeMans dirkalnik iz devetdesetih let prejšnjega stoletja Mazda 787B je dobil sedaj še uradno digitalno različico, pridružuje pa se mu malo šibkejša Mazda MX-5. Najbolj prodajani roadster vseh časov bo tako lepo dopolnil ponudbo ne-dirkaških vozil v simulaciji. Vsi lastniki Porsche Pack #3 pa so sedaj dobili dolgo pričakovanega Porsche 911 RSR, ki v simulacijo prihaja z zamudo, saj ob izidu paketa še ni bil nared.

Podpora za virtualno resničnost je na voljo že dalj časa, a le za Oculus Rift. Tokrat so dodali podporo še za HTC Vive, s čimer se bo lahko še več uporabnikov počutilo, kot da so res v pravem dirkalniku sredi dnevne sobe.

Ureditev obratnega vrstnega reda za drugo dirko je bil do sedaj mučen proces, saj je bilo potrebno voznike razporediti ročno. To funkcionalnost so sedaj dodali, nastavimo pa jo zelo preprosto z nekaj kliki. Prav tako smo pridobili možnost nastavitve obveznih postankov. Nastavimo lahko tudi kdaj se boksi odprejo oz. kdaj je obvezen postanek veljaven.

Ne smemo pozabiti omeniti zametka ti. “drivers swap” funkcionalnosti, ki je temelj vseh vzdržljivostnih dirk. Daljše dirke se vozijo ekipno z menjavo voznikov, saj je zelo težko ostati zbran dalj časa na dirki. Sedaj je ta možnost omogočena, vendar ima še nekaj pomankljivosti. Oba voznika v isti ekipi, imata ločene nastavitve dirkalnika, ki si ga delita. To je sicer mogoče nastaviti s fiksnimi nastavitvami dirkalnikov na strežniku, vendar je proces mukotrpen. Razvijalec Kunos Simulazioni obljublja, da bodo tudi to popravili z naslednjimi posodobitvami. Prav tako se poškodbe ne prenašajo, saj ob menjavi dobi nov voznik popolnoma nov dirkalnik, v primeru menjave voznikov pa ne deluje funkcionalnost obveznih postankov.

Vsi izboljšave so še kako dobrodošle in z vsako posodobitvijo je simulacija Assetto Corsa bolj izpopolnjena. Italijanski razvijalci so naleteli že na mnogo kritik, vendar je iz meseca v mesec razvidno, da se zelo trudijo, posodobitvam pa kar ni in ni konca.

Vaša reakcija na članek?

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!