Home Gaming 10 prihajajočih Battle Royale iger v 2018

10 prihajajočih Battle Royale iger v 2018

0
10 prihajajočih Battle Royale iger v 2018

Sanje vsakega razvijalca so, da “izumi” lasten žanr, saj se bo tako njegov projekt zagotovo zapisal v anale igričarske zgodovine. Z lanskim uspehom PUBG in Fortnite je bilo le vprašanje časa, preden pride do nasičenja s takšnimi ali drugačnimi kopijami, in čeprav so večina enostavni poizkusi jahanja na uspehu drugih, so druge dejansko dobro izdelane. Za vas smo sestavili listo prihajajočih naslovov v “battle royale” žanru, ki jih pričakujemo v letošnjem letu. Nekateri izmed njih so že na voljo v zgodnjem dostopu in jih lahko preizkusite takoj po koncu branja tega članka, a na druge bo treba še malo počakati. Seveda lestvica ne pokriva vseh takšnih iger, saj nekatere niso še niti oznanjene. Med drugim so se po tem igralnem načinu začeli ozirati tudi v Call of Duty in Battlefield franšizah in le čas bo pokazal, če bo iz te moke kaj kruha.

Ali ste oboževalec tega žanra ali pa zanj ne morete niti slišati brez glasnega javkanja, tukaj je 10 naslovov v razvoju, ki vas bodo v tem letu zaposlili.


Europa (PC)

  • Razvojni studio: TENCENT
  • Datum izida: Neznan
  • Povezave: Steam

Tencent, internetni gigant z eno največjih igričarskih divizij vzhodnega sveta, je pred kratkim pridobil na prepoznavnosti tudi na zahodnem trgu z mobilno verzijo igre PUBG. A očitno to ni zadnje, kar smo o njih slišali, saj izdelujejo tudi tretjeosebno streljačino, ki sliši na ime Europa.

Glede na napovednik in videne izjave razvijalcev je ena izmed njenih najbolj očitnih funkcij možnost uničenja vsega okoli sebe. Igralci bodo lahko s puško v roki razstrelili vse od barikad do steklenih zidov, z džipi rušili stavbe in celo pretrgali vrv, ki na mestu drži kup cevi, da le-te padejo na nesrečneža pod njimi. Iz napovednika lahko vidimo tudi precej solidno grafično plat ter bojevanje tako v zraku kot v vodi in seveda pretežno na tleh. Čeprav zaradi pretežno kitajskega promocijskega materiala še ni povsem jasno, ali bo šlo za “battle royale” in na to namigujejo bolj kot ne le prejšnje izkušnje tega založnika in videna igranost, bi igra znala pritegniti precejšno publiko, če seveda sploh izide drugje kot na Kitajskem.


Darwin Project (PC, Xbox One)

  • Razvojni studio: Scavengers Studio
  • Datum izida: Neznan (Trenutno v zgodnjem dostopu)
  • Povezave: SteamXbox Store

Namesto zelenih planjav in rumenih puščav se raje odpravimo na avanturo v zasneženo in mrzlo Kanado, v kateri je Darwin Project začela svojo pot. Igro razvija majhno neodvisno podjetje Scavengers Studios in ravno ta mesec je doživela zastonjski izid na Steam platformi, je pa zadeva šele v beta fazi.

Vseeno je že sedaj odlično optimizirana, seveda pa ji manjka še vsebine, a moramo vedeti, da je še v zgodnjem dostopu in tudi razvijalci nimajo na razpolago toliko denarja kot konkurenca. Lepo je videti, da imajo svojo vizijo, kako narediti zadevo bolj privlačno, sploh za oboževalce filmov in knjig Igre Lakote. Prvič, ko sem odigral partijo, sem takoj dobil povezavo na ta film, mogoče nisem edini, kaj pa vem. Vsekakor Darwin Project izstopa od vseh iger iz tega žanra, kar sem jih preigral, in že se veselim novih posodobitev, ki nas čakajo v prihodnosti.


Islands of Nyne (PC, morda konzole)

  • Razvojni studio: Define Human Studios
  • Datum izida: Neznan (28. aprila se začne zaprta alfa)
  • Povezave:Uradna stran

Island of Nyne je prihajajoča (le) prvoosebna “battle royale” streljačina s hitro približujočo se alfo in fokusom na hiter tempo v znanstveno fantastični univerzi, kjer je možno vse. V razvoju je že od leta 2015 in z letošnjim letom bo končno na voljo tudi za širše množice.

Na prvi pogled izgleda podobno kot Crysis, saj lahko v napovedniku vidimo značilen oklep z izraziti mišicami in bogato džungelsko mapo. A igranost je precej drugačna kot v prej omenjeni streljačini, saj gre po besedah razvijalcev za hitrejšo in bolj polirano verzijo standardnega “battle royale” osnutka, z balističnim modelom in občutkom orožij, ki ga lahko zasledimo v CS: GO. V opisu je možno videti tudi pripravljenost razvijalcev za vključitev med ešport naslove, a le čas bo pokazal, ali se bo ta optimistična želja uresničila.


Dying Light: Bad Blood (PC)

  • Razvojni studio: Techland
  • Datum izida: Enkrat v 2018
  • Povezave: Uradna stran

Seveda je bilo pričakovano, da se bodo nekatere obstoječe igre poskusile pridružiti popularnost in vključiti nov igralni način, ki spominja na “battle royale”. Zraven prej omenjenih Call of Duty in Battlefield franšiz je tudi Dying Light zavohala uspeh in kot ena izmed prvih dejansko imela nekaj za pokazati.

Dying Light: Bad Blood sicer ni povsem 100 % igra v stilu “battle royale”, a vsebuje par podobnosti, zaradi katerih se je znašla na tem seznamu. Naenkrat igra po šest igralcev, cilj pa je zbrati dovolj zombi-izločkov, da ti šefe dovoli priti nazaj na helikopter. A kot v standardnem Dying Light je potrebno paziti še na standardne in posebne zombake (ki jih je v videnih igralnih posnetkih sicer dosti manj kot v klasični igri) in ostale PvE nevarnosti, zaradi katerih Bad Blood definitivno zna osvežiti celoten koncept. Bojevanje je prav tako popestreno z raznimi akrobacijami in pretežno bližnjim spopadom, ampak ali takšen način sploh sodi v Dying Light? To bomo pa ugotovili ob izidu.


Paladins: Realm Royale (PC, morda konzole)

  • Razvojni studio: Hi-Rez Studios
  • Datum izida: Neznan
  • Povezave: Uradna stran

Paladins: Realm Royale sicer ni ravno prihajajoč naslov, saj je dejansko že bil povsem igralen v osnovni igri Paladins, a so ga razvijalci Hi-Rez po par dneh preizkušanja iztrgali ven in oznanili, da ga bodo namesto tega razvijali kot ločeno igro zaradi težjega uravnoteževanja herojev skozi obe igri. Realm Royale je trenutno v zaprti alfa fazi brez znanega datuma izida.

Kaj ga naredi še posebej zanimivega, je, da gre za prvi Battle Royale s sistemoma klas in herojev, prav tako pa vsebuje unikaten in še posebno izstopajoč sistem plenjenja, ki bi vključeval predvsem pasivne bonuse. Potrjena so tudi razna legendarna orožja in sposobnosti, ki jih je treba ustvariti preko vnaprej določenih kovačij in zaradi zanimivosti bodo te seveda predstavljale ena najbolj nevarnih mest v igri. Glede na dosedanje izkušnje igralcev gre za zelo zabavno stran, ki bi se po zaslugi zastonjskosti (ta sicer še ni potrjena) znala postaviti ob bok trenutno najbolj popularnih predstavnic PUBG in Fortnite.


Stand Out: VR Battle Royale (PC)

  • Razvojni studio: Raptor Lab
  • Datum izida: Neznano (Trenutno v zgodnjem dostopu)
  • Povezave: Steam

Stand Out: VR Battle Royale zase trdi, da je najbolj pristna virtualna “battle royale” izkušnja, kar ni težko verjeti. Kot je vidno že v imenu, je največja razlika med njo in med ostalimi “battle royale” streljačinami ravno to, da virtualna resničnost preko uporabe lastnega nadzora nad orožji omogoča bolj natančen nadzor.

Kljub precej enostavni grafični podobi gre za zelo zanimivo in drugačno “battle royale” izkušnjo, ki žanr ponese stran od tipkovnice in miške. Ne vem za vas, a osebno se mi zdi dosti bolj zabavno igralce premagati z uporabo celotnega telesa, namesto le rok, skrbi me le za razne buške in modrice zaradi metanja po tleh. Večina ljudi se očitno strinja s tem, saj je Stand Out v zgodnjem dostopu kljub precej visoki ceni nabrala precejšno količino pretežno pozitivnih ocen in tako jo lahko za 23 € preizkusite tudi sami, v kolikor si lastite kateri koli komplet za obisk virtualne resničnosti.


Maelstrom (PC)

  • Razvojni studio: Gunpowder Games, LLC
  • Datum izida: Neznano (Trenutno v zgodnjem dostopu)
  • Povezave: Steam

Maelstrom si je ob izidu v zgodnji dostop hitro nabrala slovo kot ena najbolj čudnih “battle royale” izkušenj, kar jih je svet kadar koli videl. Gre namreč za fantazijsko pomorsko bojevanje, postavljeno na odprto morje.

Podobnosti z “battle royale” žanrom se končajo že pri osnovah, saj se z več igralci borite za čast zadnje plujoče ladje. Vsebuje napredovanje izven posameznih iger in precej zanimiv sistem plenjenja, prav tako pa tudi PvE mehanike. Med igranjem ne rabite skrbeti le za druge igralce, temveč tudi za računalniško vodene ladje in razne pošasti. Nasploh gre za dobrodošel predah od modernega realizma, h kateremu navadno stremi ta žanr. Tudi grafična podlaga je več kot dobra in tako si Malestrom vsekakor zasluži mesto na seznamu “battle royale” iger, ki jih je vredno spremljati oziroma igrati.


SOS (PC)

  • Razvojni studio: Outpost Games, Inc.
  • Datum izida: Neznano (Trenutno v zgodnjem dostopu)
  • Povezave: Steam

SOS je še ena zanimiva igra, a za razliko od preostalih tu so izkušnje kupcev bolj mešane kot pozitivne. V neke vrste realistični TV oddaji se znajde 16 igralcev in za razliko od ostalih takšnih iger veliko vlogo igra socialna stran oziroma gledalci.

Na začetku vsak igralec začne zase, cilj vsakega je najti enega izmed artefaktov in nato pobegniti z otoka. Med tem lahko sodelujete z drugimi igralci in se skupaj soočate z različnimi pošastmi otoka, gledalci pa lahko glasujejo na različnih možnostih, ki tako ali drugače vplivajo na igro. SOS je že na voljo, a s pretežno mešanimi ocenami, katerih večina kritizira toksično skupnost in slabe odločitve razvijalcev. Če lahko preživite skozi to dvoje, je morda to prava igra za vas.  


Egress (PC, PS4, Xbox One)

  • Razvojni studio: Fazan
  • Datum izida: Enkrat v 2018
  • Povezave: Steam

Da pa ne bo govora le o streljačinah, smo sem uvrstili tudi kombinacijo dveh zelo popularnih stilov. Predstavljajte si tretjeoseben PUBG, postavljen v znanstvenofantastičen viktorijanski svet z bojnim sistemom in nadzorom iz Dark Souls.

Trenutno so o igri znane le osnovne informacije. Unikatne sposobnosti in različne prednosti in slabosti karakterjev bi se lahko izkazale za uspešno odtujitev od RPG žanra in glede na to, da gre za precej unikaten princip, se Egress vsekakor splača postaviti na radar. Sicer sam originalni napovednik ni bil ravno dobro sprejet, saj ni prikazal skoraj nič in prav tako ni bil najbolje sestavljen. A upajmo, da je večina financ namesto tega šla v samo igralnost, saj bi tu lahko vsekakor našli zanimivo “battle royale” izkušnjo, mešano s težavnostjo in atmosfero Dark Souls naslovov.


Mavericks: Proving Ground (PC)

  • Razvojni studio: Automaton
  • Datum izida: Neznan
  • Povezave: Uradna stran

Za konec smo prihranili najbolj ambiciozen projekt, ki je prej slišal na ime Project X. Mavericks obljublja “battle royale” izkušnjo s preko 400 igralci, vrženimi na dosti večji svet kot kjerkoli drugje, saj bo meril kar 12 km x 12 km.

Battle royale način, imenovan Proving Grounds, bo sredi 2018 prišel v zaprto beto, a predstavlja le majhen del vsega, kar si razvijalci skušajo izdelati. Primarno bo šlo za peskovniško spletno streljačino s prelepim vizualnim stilom in raznolikim svetom, poseljen z živalmi in dinamičnimi elementi. Vse bo gnala SpartialOS tehnologija in vsekakor vsi nestrpno čakamo, ali bo ambicioznim razvijalcem uspelo vse privesti do konca ali se bo izkazalo, da so si zadali preveč. Zaenkrat kaj več kot to še ni znano in na voljo ni niti enega igralnega posnetka, zato zna do polnega izida miniti še precej časa.

 

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime