Prvi uradni Fortnite turnir je bil katastrofa

Spletna stran PCGamer je pripravila obsežno poročilo o prvem uradnem Fortnite turnirju, ki ga je pripravil sam razvijalec Epic Games.

Tekmovanje se dogaja v sklopu dogodka imenovanega Summer Skirmish, tega pa naj bi se udeležili največja imena Fortnite scene kot so popularni streamerji, profesionalci ter celo moderatorji Fortnite subreddita.

Epic je zaštartal prvo tekmovanje v obliki “duos” spopadov, kjer je bila nagrada kar 250.000 dolarjev. A kljub ogromnim količinam denarcev in velikim imenom, je bila celotna zadeva bolj ali manj katastrofa.

Najprej je grde zobe pokazal vedno prisotni lag, ki lahko ubije še tako zanimive spopade. Zaradi nestabilne povezave so podlegli tudi večji profesionalci in čeprav bi gledalcu bilo nemara to dejstvo smešno, so verjetno tudi oni zazehali ob neprofesionalnih komentatorjih.

Ti so sredi prenosa na zaslonih celo prikazali zasebno razpredelnico razporeda, poleg tega pa njihovo komentiranje preprosto ni bilo zanimivo. Krivda ne leži samo na njih saj se je ravno na temu turnirju pokazala velika pomanjkljivost trenutno najbolj popularne večigralske igre.

Fortnite namreč ne vsebuje nobene verzije “spectate” načina, kjer bi lahko streamer oz. komentator mirno preklapljal med igralci in prikazal zanimive obračune. Tako se je bilo potrebno zanašati med preklapljanji Twitch prenosov samih tekmovalcev, kar je prava nočna mora za kvalitetno obliko streama.

Samo tekmovanje je bilo prav tako precej dolgočasno. Na mizi je bila ogromna količina denarja zato seveda igralci niso bili ravno pripravljeni na tveganja. Na sporedu je bila velika količina kampiranja in grajenja bunkerjev in splošni vtis je bilo počasno premikanja želv, ki so se zmigale samo, ko se je krog začel krčiti. Za primerjavo: tipično se pri normalnem Fortnite na zadnji točki spopada nahaja 5 ali 15 igralcev, medtem ko se je na temu turnirju gužvalo med 30 do 50 preživelih.

Poleg tega takšna velika količina igralcev na majhnem delu mape terja veliko napora od strežnika, ki je že tako doživljal veliko prekinitev in laga. Tako je nekatere igralce teleportiralo nazaj v Nevihto ali pa jih je strežnik zaznal na odprtem, čeprav so se skrivali v zaklonu.

Nagrade so še vedno podelili a stavimo, da tekmovalci in gledalci z organizacijo celotnega dogodka niso bili zadovoljni. Summer Skirmish se nadaljuje naslednji teden a Epic bo moral dodobra pregledati zadevo in imajo pred sabo veliko dela, saj je bo potrebno eliminirati lag, vpeljati nek način “spectator” načina ter najeti boljše komentatorje kar je za tako kratek čas praktično nemogoča naloga.

Je pa bil ta turnir lep dokaz, zakaj Fortnite še ni povsem pripravljen za večja E-sport tekmovanja, kjer bi se kosal z veterani kot so League of Legends ter DOTA 2.


Mimogrede, se zavedate, da Gamingsi organizira svoj prvi Fortnite turnir? Le brž na prijavo, kjer si lahko ogledate tudi pravila, čakajo pa vas tudi lepe nagrade.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

Microsoft še ni končal s kupovanjem perspektivnih založnikov in razvijalcev

Igričarski svet še še zdaj ni pomiril od potresa, ki ga je pred nekaj dnevi sprožil Microsoft, ko je javno naznanil, da...

Primerjava Crysis Remastered z brezplačno grafično modifikacijo za originalno igro

Nekaj dni nazaj je izšla težko pričakovana predelava Crysis Remastered, ki pa je skupnost precej razočarala. Sicer igra ni popolna katastrofa in...

Prve tri Metal Gear igre naj bi se kmalu pojavile na PC-ju

Serija Metal Gear Solid se je začela že davnega leta 1987. Prvi del se je imenoval preprosto Metal Gear in se je...

1 KOMENTAR

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!