Če še niste prebrali zadnjih člankov vam svetujem, da to storite sedaj, preden nadaljujemo.
SCUM
Torej – pred kratkim je v zgodnji dostop prišla igra SCUM izpod rok hrvaških razvijalcev Croteam. Na širnem svetovnem spletu pa se kar kopiči njenih primerjav s PUBG, Escape from Tarkov in DayZ. Glede PUBG raje ne bom komentiral, saj nimam dovolj izkušenj z igro, da bi lahko neko primerjavo sploh naredil. DayZ je isti šmorn, igral sem jo kako uro in še to je delovalo za en drek, tako da tudi to ni moje področje.
Druga zgodba pa je, ko se omeni igro Escape from Tarkov. Koliko ur sem zapravil v tej igri, niti ne upam pomisliti. Definitivno manj kot v CS:GO, a to je štorija za kdaj drugič.
Kot sem torej omenil, ogromno število ljudi primerja igri SCUM in Tarkov ter se krega, katera je boljša, katera je bolj realistična, katera ima boljše preživetvene mehanike…
NEUMNOST!
Igri sta popolnoma drugačnih žanrov, apelirata popolnoma drugačnim publikam, se ju niti ne da primerjati.
Bom poizkusil ubesediti glavne razlike ter zakaj se igri sploh ne more primerjati, oziroma so primerjave isto, kot da bi primerjali jabolko in kokos.
- Tarkov se fokusira na prvoosebno igranje s poudarkom na plenjenju ter posledično bogatenju. Tako je vsaj zaenkrat.
- SCUM pa je na kratko preživetvena igra, kjer je logično, da spada zraven tudi plenjenje, kreftanje in podobno.
- Tarkov ima tudi poudarek na “atmosferi” med samim igranjem, kjer se počasi v ozadju razkriva zgodba. Bolj kot ne se vse skupaj odvija v nekem lokalnem območju mesta Tarkov.
- SCUM se odvija na privatnem otoku, kjer so zaporniki prisiljeni v boj – če to želijo. S sodelovanjem in zabavanjem “publike” nabiramo točke zvestobe – pa ne za v trgovino – a kot sem v kratkem času igranja spoznal, jih zaenkrat lahko koristiš le ob smrti.
Kot sem povedal – igri sta neprimerljivi, saj sodita vsaka v svoj žanr. Če že, bi lahko SCUM bil nadaljevanje DayZ ali pa DayZ, če bi ga razvili, kot je treba. V času igranja tudi nisem nikoli bil tako napet, kot sem pri igranju Tarkova, to sem tudi mislil, ko sem omenjal atmosfero igre. Torej Tarkov je bolj napet – tisti, ki ste jo igrali, boste vedeli, kaj mislim. Po drugi strani pa ima SCUM neverjetno zapleten in sijajen sistem zdravja, torej spremljanje zaužite hrane glede na kalorije, vitamine in podobno.
Če ješ preveč se zrediš, itd… Res impresivno. Vsaj kar sem do sedaj videl v tej smeri.
Priznati pa gre, da je v Tarkov nekako uporaba orožja resnično nekaj posebnega, vsak izstreljen naboj ima neko težo ter sunek puške bi se skorajda lahko čutilo. Modificiranje orožja pa sploh ne bom omenjal, kajti če so pri SCUM skorajda pretiravali z detajli glede zdravja in metabolizma, niti ne vem, kaj naj rečem za Tarkov.
Sicer pa v SCUM še ni vse implementirano, igra je v začetku zgodnjega dostopa in komaj čakam, da vidim, do kam bodo zmožni pripeljat zadevščino.
Pa se vidimo na otoku…