Razen če domujete pod kamnom, ste zagotovo slišali za spodrsljaj, ki si ga je privoščil razvijalec Blizzard na svojem sejmu Blizzcon, ko je najavil Diablo Immortal, ekskluzivno za mobilne telefone. Njihovi oboževalci, ki primarno prebivajo na PC platformi, so storili širni vik in krik preko interneta in zadeva se še vedno ni povsem pomirila.
A Blizzard se ne da in soustanovitelj studia, Allen Adham je za korejski Youtube kanal 리뷰빌런 하텍 izjavil, da je bila najava naslova Diablo Immortal samo začetek.
“Veliko od nas je iz igranja na PC-ju preklopilo na igranje na mobilnih telefonih in sedaj veliko naših najboljših razvijalcev dela na mobilnih naslovih, ki bodo izvirali iz večine naših franšiz. Nekateri od njih sodelujejo z zunanjimi parterji kot v primeru Diablo Immortal, nekaj naslovov pa razvijamo povsem interno in kmalu bomo lahko glede teh delili več informacij. Danes imamo v razvoju več produktov kot smo jih imeli kadarkoli in naša prihodnost je zelo svetla.”
Adham je razložil, da so se posvetili mobilnim napravam predvsem zato, ker se te končno približujejo moči PC-jem ter konzolam, kar jim bo omogočalo, da svoje igre približajo mlajši publiki v ZDA, ki primarno preigrava naslove na mobilnikih.
Na koncu je Allen še potrdil, da niso pozabili na svojo zvesto PC publiko in da več ekip razvija različne Diablo projekte, ki jih bodo razodeli v prihodnosti.