Bethesda bo tudi za igri Starfield in The Elder Scrolls 6 uporabila ostareli pogon Creation Engine

Bethesda se počasi pripravlja na izid svoje prve večigralske igre Fallout 76, katera je ravno zaključila svojo beto fazo. Vtisi igralcev zaenkrat niso ravno preveč pozitivni, ogromno pritožb pa leti ravno na njihov ostareli pogon Creation Engine.

Ta je rahlo nadgrajena verzija tistega, ki ga je uporabil Fallout 4 in dandanes definitivno kaže svoja leta, njegove razpoke pa so se pokazale tudi v večigralstvu. Stvari kot so denimo fizika, ki je vezana na število sličic na sekundo ter nezmožnost nastavitve kota pogleda (FOV), definitivno ni so nekaj kar bi od pogona pričakovali v 2018.

A Todd Howard pravi, da bodo Creation Engine uporabljali tudi v bodočih igrah Starfield ter Elder Scrolls 6, bo pa bil ta nadgrajen:

“Za Fallout 76 smo ogromno spremenili. Igra uporablja nov nov način prikazovanja, nov sistem osvetlitve ter nov sistem za generiranje pokrajine. Za Starfield se bo še bolj spremenil. In za Elder Scrolls 6, ki je trenutno še daleč stran, še bolj. Radi imamo naš urejevalnik. Omogoča nam hitro ustvarjanje svetov in modderji ga dobro poznajo. Obstajajo posebni načini, s katerimi ustvarjamo naše igre in to se bo nadaljevalo, saj nas to dela efektivne in mislimo, da je tako najbolje.”

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

3 KOMENTARJI

  1. Nevem kaj vsi delate tak halo glede engine-a ko nimate pojma…

    Creation engine je zelo dober v stvareh, ki je beth dela, na žalost ima res veliko zastarelih funkcij, kot so te, da so FPS vezani na fiziko in animacijo ter da prav tako nima veliko podpore novejših sistemov ampak sčasoma bodo že to nagradili, če smo realni, že nagrajuje, kar v članku ni omejeno je to, da se že dela nov sistem animacij, ki bo že prvi korak, da ne bodo vezane na FPS, s tem pa bo verjetno vsekakor tudi prišel nov sistem fizike, še predvsem, če gledamo da je starfield space game, in njihova fizika trenutno vsekakor ni pripravljena na tak stil iger.

    Zraven vsega pa še to, da je Fallout 76 multiplayer game, ki ga bodo vsekakor posodabljali dolgo (igra bo služila tudi, če bo imela le 1k – 10k igralcev, kar pa je malo verjetno tudi za taki “fail” kot vsi pravijo). In s tem bodo morali tudi popraviti veliko bugov v engine-u, ker tokrat ne bo ne-uradnih patch modov 😛

    Prav tako pa če gledamo to, da R* tudi že od 2006 uporablja isti engine, in ga z leti posodablja in poglejte kako mojstrovino so z RDR2 naredili.

    Tudi CDPR posodablja svoj RED engine pa do zdaj videnega tudi ni nekaj vau. Witcher III držijo le njegovi RPG elementi ter story, ko je pa svet popolnoma dolgočasen, NPCji so le liki postavljeni tam, da delajo mesta bolj živa. Interakcija s samim svetom je zelo mala prav tako pa mod support je le minimum od minimuma. Cyberpunk izgleda prav enak le, da je postavljeno vse v Cyberpunk svet in ga že vsi hvalijo.

    Beth. s svojimi igrami vsaj poskušajo nadgraditi gameplay v kolikor pa je veliko in veliko iger enakih in samo dodelujejo grafiko, ker pač dan danes je grafika ter fizika vse v igrah.

  2. Nevem kako bodo te stvari nadgradili, ker bi morale te stvari biti standard že v Fallout 4, pa niso niti v Fallout 76 popravljene tako da sumim, da jih ni tako enostavno popraviti.

    Noben ne more niti mimo dejstva, da so vsi Bethesdini špili leglo hroščev, ki jih mora potem krpati skupnost. Hvala bogu da je zadeva prijazna modom, ker drugače, brez fixov skupnosti, bi bil špil polomljen še leta po izidu.

    Da bo Fallout 76 služil ni rečeno. Kot prvo, igre ne bo na Steamu kar ga bo zagotovo stalo nekaj prodaje. Kot drugo strežejo večigralski način igralcem, ki tradicionalno ljubijo enoigralske naslove in so se zaljubili v velike peskovnike, ki jih lahko ustvari samo Bethesda. S tem da pri F76 ne morejo računati na mode in pomoči oboževalske skupnosti.

    Bomo videli, Starfield in Elder Scrolls 6 sta še daleč stran in znajo presenetiti 🙂

    • Največ težav majo njihove igre vedno na PCju tako kot vsaka igra, pač PC ni prijazna platforma za razvijalce in zato je tudi glavna tarča dobiti igralce na konzolah in glej ga zlomka Fallout 76 dela na konzolah le z manjšimi težavami. Prodajne kopije na PCjih je le črešnja na vrhu tortice.

      Največja težava, ki jo ima engine je njegovo shranjevanje stanja sveta in itemov ter NPCjev v njem ter to, da animacije in fiziko locka na FPS, slednja bo pa tudi v starfieldu popravljena, saj je že potrjen nov animacijski sistem, ki zagotovo ne bo delal na tak način.

      Smeh pa mi je, ko ludje pravijo zakaj beth ne vzame UE4 za izdelavo iger in pol se pokaže realno znanje o enginu vsakega.

      R* je z RDR2 dosegel ogromno ampak, da bi naredil igro v stilu iger, ki jih dela Beth. bi celo njihov trenutno en izmed verjetno najboljših enginov mogel sprijeti masivni downgrade, da bi delalo toliko koliko normalno. Kaj šele, če bi se taka igra naredila npr. v UE4…

      Ampak najbolj pa je žalostno, da se vsak pizdi, da je gameplay novosti premalo (kar se predvsem strinjam) celo masivni naslovi od R* in CDPRa nimajo veliko ali sploh nimajo gameplay novosti v kolikor beth. vsakič doda nekaj novega in za to dobi sranje od communitya…

      Včasi dobivam občutek, da je gaming community postal tak, da vse spremembe vidi v slabi luči tako kot še starejši ludje danes na tehnologijo in npr. kot ste ravno danes pisal Esports…

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime