Kako bi izgledal Max Payne v sodobni grafični podobi

Težko je verjeti, da Max Payne šteje že 18 let in čeprav je igra dandanes še povsem igralna in vzdušna, ne moremo mimo dejstva, da je njeno ostarelo podobo že močno začel zob časa.

Zadnjo Max Payne avanturo smo prejeli leta 2012 in od takrat dalje razvijalec Rockstar sedi na pravicah kar naredi uresničene želje po štirici vsako leto bolj blede.

Vseeno pa nam je dovoljeno sanjati in to počne tudi oblikovalec stopenj, ki si trenutno služi kruh pri razvijalcu Bulkhead Interactive.

Tipček, ki sliši na ime Wojciech Chalinski je tako zagrabil za pogon Unreal Engine 4 in v moderno preobleko prenesel prvo stopnjo igre Max Payne, podzemnico Roscoe Street Station.

Žal mapa ni povsem igralna in je v bistvu samo koncept. Chalinski svojega izdelka ni ponudil širši javnosti za preizkus zato se lahko sami slinimo nad slikami ter posnetki, ki si jih lahko ogledate spodaj.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime