E-šport obnorel avtomobilske znamke

Da igričarstvo navdušuje po celem svetu je sedaj znano že nekaj časa, saj se je vrednost te panoge od leta 2007 že več kot dvakrat podvojila. Po zadnjih podatkih je igričarska industrija vredna kar 4.85 bilijona ameriških dolarjev, kar je še vedno več kakor glasbena in video industrija skupaj.

Rast igričarstva so bržkone zasledili tudi v avtomobilizmu, kjer so kot eni izmed prvih pri podjetju Audi podpisali pogodbo z eno najboljših, če ne celo najboljšo organizacijo na svetu, Astralis, kjer so se kot prva večja e-šport ekipa predstavili z avtomobilsko znamko na svojih ekipnih uniformah, in takoj privabili cel kup pohval in hvalospevov na njihov račun. Nekateri viri pravijo, da so pri franšizi Audi, v dansko organizacijo investirali že preko 750.000 $, kar je za e-šport organizacijo seveda ogromen kapital.

Astralis je kot prva ekipa v zgodovini osvojila Major dogodek pod sponzorsko znamko Audi

Omenjene dogodke so bržkone hitro opazili tudi pri drugih avtomobilskih znamkah kot so Renault, ki je v letu 2018 kot drugi v začetku leta 2018 sledil Audiju. Podpisali so namreč pogodbo z ekipo Vitality, in ustvarili ekipo Renault Sport Team Vitality, katero so v tekmovanju Rocket League Championship Series Europe zastopali trije njihovi igralci.

ESPORT BAR Cannes, Vitality predstavi Renault Sport Team Vitality

Pred letošnjim začetkom evropskega tekmovanja v igri League of Legends se je Riot odločil uvesti kar nekaj sprememb. Nekaj ekip je tekmovanje zapustilo, prišlo je nekaj novih, nekaj pa jih je bilo tudi odkupljenih s strani drugih organizacij. Ena izmed tistih je ekipa Origen, ki jo je odkupila prej omenjena danska organizacija Astralis. Ker je Audi podpiral samo CS:GO ekipo, so z ekipo Origen podpisali novo triletno pogodbo v kateri so del dogovora sedaj tudi League of Legends igralci.

Dogovor so sklenili tudi pri ekipi SK Gaming, v katero vstopata tako znamka Mercedes-Benz kot nogometna ekipa FC Köln. Podatkov o zneskih investicije sicer ni, znano pa je, da bo logotip Mercedes-Benza pristal na prednji strani dresov ekipe SK Gaming, FC Köln pa se bo moral zadovoljiti z logotipom na rokavu. Omenjena nogometna ekipa je sicer organizaciji pomagala že v preteklem koledarskem letu, kjer so ekipi omogočili nekaj prostorov za treniranje.

Predstavitev sponzorstva Mercedes-Benz v ekipi SK Gaming.

Pred dnevi pa je kot sponzorja za vse “najboljše trenutke igre” oziroma t.i. play of the game trenutke, Riot naznanil KIA Motors, ki bo tudi edini uradni avtomobilski sponzor novoimenovane lige LEC, ki se prične 18. januarja. Prvič v zgodovini bomo tudi v Sloveniji imeli kar 3 predstavnike, ki bodo zastopali vsak svojo ekipo. Novico o Mikyx-u in Nemesisu si preberite tukaj, o Crownshotu pa tukaj. Nedvomno nas čaka ena izmed boljših sezon igre League of Legends, pa če prav je igralnost igre v precejšnjem upadu.

Vaša reakcija na članek?

Arharhttps://hop.si/
Organizator e-športnih dogodkov, pisec e-športnih novic, oboževalec streljačin in igre World of Warcraft.

Sveže objave

RollerCoaster Tycoon 3: Complete Edition je brezplačen na Epic Games trgovini

Pisali smo že o tem, da je upraviteljska strategija zabaviščnih parkov RollerCoaster Tycoon 3 nenadoma skrivnostno poniknila iz prodajnih polic Steama. Kasneje...

RuneScape po skoraj dvajsetih letih prihaja na Steam

Ko se kak MMO igralec bobna po prsih in okoliškim igralcem razlaga, da je veteran tega žanra, saj je svojo kariero začel...

Amazon najavil svoj pretočni servis iger Luna

Zdi se, da se bo igranje v naslednji generaciji korenito spremenilo in ostareli igričarji, ki se še spomnimo nameščanja iger iz spraskanih...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!