Pillars of Eternity 2 dobiva potezni način

Pillars of Eternity 2 dobiva potezni način

Razvijalec Obsidian je že nekaj časa nazaj po pomoti izdal popravek, ki je nič hudega sluteče igralce ujel povsem nepripravljene.

Njihova RPG igra Pillars of Eternity 2 je namreč kar naenkrat igralcem ponudila možnost izbire poteznega načina igranja, ki je bil dejansko tudi funkcionalen. Špil namreč od enke dalje poseduje tradicionalen, realnočasovni boj, kateri izvira še od starih Infinity Engine iger tipa Baldur’s Gate.

Po osmih mesecih od izida Pillar of Eternity 2 pa bomo končno dobili možnost polnopravnega poteznega igranja in to v obliki povsem brezplačne posodobitve!

Josh Sawyer pravi, da nas čaka povsem drugačna izkušnja.

V poteznem načinu bomo imeli veliko več časa za razmislek, opazili pa bomo tudi stvari, ki smo jih prej, med hitro akcijo spregledali.

Vsaka veščina bo po novem igrala veliko večji pomen in bodo prišle močno bolj do izraza, hkrati pa bomo lahko sedaj v miru občudovali nasprotnikova orožja ter oklepe.

Novi način naj bi se močno zgledoval po superiorni igri Divinity: Original Sin, ki je s svojim poteznim načinom v blagajne prinesla veliko več izkupička kot pa serija Pillars of Eternity.

Posodobitve se lahko veselimo že jutri, torej 24. januarja, za začetek novega igralnega načina pa bo potreben frišen štart kampanje.

Deli novico

Razvijalec Obsidian je že nekaj časa nazaj po pomoti izdal popravek, ki je nič hudega sluteče igralce ujel povsem nepripravljene.

Njihova RPG igra Pillars of Eternity 2 je namreč kar naenkrat igralcem ponudila možnost izbire poteznega načina igranja, ki je bil dejansko tudi funkcionalen. Špil namreč od enke dalje poseduje tradicionalen, realnočasovni boj, kateri izvira še od starih Infinity Engine iger tipa Baldur’s Gate.

Po osmih mesecih od izida Pillar of Eternity 2 pa bomo končno dobili možnost polnopravnega poteznega igranja in to v obliki povsem brezplačne posodobitve!

Josh Sawyer pravi, da nas čaka povsem drugačna izkušnja.

V poteznem načinu bomo imeli veliko več časa za razmislek, opazili pa bomo tudi stvari, ki smo jih prej, med hitro akcijo spregledali.

Vsaka veščina bo po novem igrala veliko večji pomen in bodo prišle močno bolj do izraza, hkrati pa bomo lahko sedaj v miru občudovali nasprotnikova orožja ter oklepe.

Novi način naj bi se močno zgledoval po superiorni igri Divinity: Original Sin, ki je s svojim poteznim načinom v blagajne prinesla veliko več izkupička kot pa serija Pillars of Eternity.

Posodobitve se lahko veselimo že jutri, torej 24. januarja, za začetek novega igralnega načina pa bo potreben frišen štart kampanje.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Razvijalec Obsidian je že nekaj časa nazaj po pomoti izdal popravek, ki je nič hudega sluteče igralce ujel povsem nepripravljene.

Njihova RPG igra Pillars of Eternity 2 je namreč kar naenkrat igralcem ponudila možnost izbire poteznega načina igranja, ki je bil dejansko tudi funkcionalen. Špil namreč od enke dalje poseduje tradicionalen, realnočasovni boj, kateri izvira še od starih Infinity Engine iger tipa Baldur’s Gate.

Po osmih mesecih od izida Pillar of Eternity 2 pa bomo končno dobili možnost polnopravnega poteznega igranja in to v obliki povsem brezplačne posodobitve!

Josh Sawyer pravi, da nas čaka povsem drugačna izkušnja.

V poteznem načinu bomo imeli veliko več časa za razmislek, opazili pa bomo tudi stvari, ki smo jih prej, med hitro akcijo spregledali.

Vsaka veščina bo po novem igrala veliko večji pomen in bodo prišle močno bolj do izraza, hkrati pa bomo lahko sedaj v miru občudovali nasprotnikova orožja ter oklepe.

Novi način naj bi se močno zgledoval po superiorni igri Divinity: Original Sin, ki je s svojim poteznim načinom v blagajne prinesla veliko več izkupička kot pa serija Pillars of Eternity.

  Najbolj pričakovane igre - September 2019 | PC, XOne, PS4, Switch

Posodobitve se lahko veselimo že jutri, torej 24. januarja, za začetek novega igralnega načina pa bo potreben frišen štart kampanje.

Razvijalec Obsidian je že nekaj časa nazaj po pomoti izdal popravek, ki je nič hudega sluteče igralce ujel povsem nepripravljene.

Njihova RPG igra Pillars of Eternity 2 je namreč kar naenkrat igralcem ponudila možnost izbire poteznega načina igranja, ki je bil dejansko tudi funkcionalen. Špil namreč od enke dalje poseduje tradicionalen, realnočasovni boj, kateri izvira še od starih Infinity Engine iger tipa Baldur’s Gate.

Po osmih mesecih od izida Pillar of Eternity 2 pa bomo končno dobili možnost polnopravnega poteznega igranja in to v obliki povsem brezplačne posodobitve!

Josh Sawyer pravi, da nas čaka povsem drugačna izkušnja.

V poteznem načinu bomo imeli veliko več časa za razmislek, opazili pa bomo tudi stvari, ki smo jih prej, med hitro akcijo spregledali.

Vsaka veščina bo po novem igrala veliko večji pomen in bodo prišle močno bolj do izraza, hkrati pa bomo lahko sedaj v miru občudovali nasprotnikova orožja ter oklepe.

Novi način naj bi se močno zgledoval po superiorni igri Divinity: Original Sin, ki je s svojim poteznim načinom v blagajne prinesla veliko več izkupička kot pa serija Pillars of Eternity.

Posodobitve se lahko veselimo že jutri, torej 24. januarja, za začetek novega igralnega načina pa bo potreben frišen štart kampanje.

Razvijalec Obsidian je že nekaj časa nazaj po pomoti izdal popravek, ki je nič hudega sluteče igralce ujel povsem nepripravljene.

Njihova RPG igra Pillars of Eternity 2 je namreč kar naenkrat igralcem ponudila možnost izbire poteznega načina igranja, ki je bil dejansko tudi funkcionalen. Špil namreč od enke dalje poseduje tradicionalen, realnočasovni boj, kateri izvira še od starih Infinity Engine iger tipa Baldur’s Gate.

Po osmih mesecih od izida Pillar of Eternity 2 pa bomo končno dobili možnost polnopravnega poteznega igranja in to v obliki povsem brezplačne posodobitve!

Josh Sawyer pravi, da nas čaka povsem drugačna izkušnja.

V poteznem načinu bomo imeli veliko več časa za razmislek, opazili pa bomo tudi stvari, ki smo jih prej, med hitro akcijo spregledali.

Vsaka veščina bo po novem igrala veliko večji pomen in bodo prišle močno bolj do izraza, hkrati pa bomo lahko sedaj v miru občudovali nasprotnikova orožja ter oklepe.

Novi način naj bi se močno zgledoval po superiorni igri Divinity: Original Sin, ki je s svojim poteznim načinom v blagajne prinesla veliko več izkupička kot pa serija Pillars of Eternity.

Posodobitve se lahko veselimo že jutri, torej 24. januarja, za začetek novega igralnega načina pa bo potreben frišen štart kampanje.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.