Recenzija - AMD Radeon VII – Test grafične kartice | Okaraj me nežno

Recenzija - AMD Radeon VII – Test grafične kartice | Okaraj me nežno

Končna ocena

Sestava cenovno-ugodnega gaming mlinčka se navadno prične na enem mestu – grafična kartica. Ko imaš izbrano to, navadno celotni sistem zgradiš okoli nje. Vsaka nova generacija grafičnih kartic prinese vsaj nekaj novosti in v optimalnem primeru dodatno zmogljivost z nižjo porabo, zato vsako novo generacijo čakamo kot Amazon paket presenečenja. Nikoli ne veš, kaj pričakovati, ali bo vredno svojega denarja in ali bo iz škatlice vse tako, kot mora biti.

AMD Radeon VII se lahko okrona za prvo grafično kartico na 7nm litografiji, kar je pogumen korak naprej za AMD. Do sedaj so bile najnovejše generacije grafičnih kartic zasnovane na 12nm, 14nm ali 16nm litografiji, zato bi naj vsaj na prvi pogled s pomočjo novejše zasnove šlo za velik preskok, če seveda preostanek uspe zadostiti pričakovanjem.

Če si še podrobneje ogledamo listo tehničnih specifikacij, je AMD prav tako podvojil količino HMB2 pomnilniških nizov, po zaslugi česar grafična vsebuje 16GB in sapo jemajočih 1TB/s pomnilniške pasovne širine. Sicer je samo osrčje precej podobno kot poprej s celo nekoliko manj GPU jedri (3840 proti prejšnjih 4096), a deluje na 200MHz višjem taktu. Teoretično bi tako iz specifikacij pričakovali nekje 6% boljše delovanje od bližnje konkurence, čeprav, no, teorija je pač teorija.

Poglejte ga, krasotca.

A ne glede na to, kolikokrat prebiramo listo specifikacij ena stvar ostane enaka. Stvar, ki bi jo vsekakor pričakoval od vsake nove grafične kartice je kakšna nova funkcija ali dve, ki bi dodatno prodale misel o nadgradnji. A žal Radeon VII tu deluje precej suhoparno. Medtem, ko se je Nvidia lani na veliko šopirila z RTX in njenim sledenjem žarkov (ray tracing) ter globokim učenjem (deep learning), je AMD tokrat šmeksi novosti glede na oglaševanje zamenjal z golo zmogljivostjo. Vsi namreč vemo, kako se je oglaševalna funkcija obnesla za Nvidio, z (zaenkrat) zelo nizko praktično uporabnostjo in previsoko ceno, da bi prišla do izraza.

Seveda so kljub temu tudi pri AMD morali nekaj storiti glede dodatkov, zato so se v klasičnem stilu odločili za že znano taktiko. Zraven grafične kartice tako nudijo tri brezplačne igre, Resident Evil 2 (Remake), Division 2 in Devil May Cry 5. Potencialno tako z nakupom prihranite 150€, v kolikor ste seveda vse izmed teh treh iger nameravali kupiti takoj po izidu po polni ceni.

Brez RDR2? For shame, AMD, for shame. /s

Če damo vse to na stran, kaj nam AMD tehnika tokrat nudi na področju igranja iger? No, ker grafična kartica ne vsebuje nikakršnega znanja o sledenju žarkov te funkcije ne bo mogla izkoristiti, a če smo pošteni, je trenutno na trgu zgolj ena igra s to tehnologijo. V naslednjih mesecih bomo sicer po vsej verjetnosti dobili gonilnike, ki bodo nudili vsaj sprejemljivo delovanje pod temi pogoji, a za kaj več bomo morali počakati na drugo generacijo DXR. Kar se tiče globokega učenja ima Radeon VII solidno FP16 zmogljivost, ki šteje okoli 28 TFLOP. RTX 2080 tu resda doseže 80 TFLOP, a za igričarje dejstvo ne bi smelo biti vredno počenega groša, saj se FP16 v igrah uporablja zelo redko.


Tehnične specifikacije

Architektura: Vega 20
Litografija: TSMC 7nm FinFET
Število transistorjev: 13.2 billion
Velikost integriranega vezja (DIE): 331mm2
Računske enote: 60
Shader jedra: 3,840
Prikazni izhodi: 64
Teksturne enote: 240
Osnoven takt: 1400MHz
Boost takt: 1750MHz
Hitrost pomnilnika: 2 GT/s
Pasovna širina pomnilnika: 1024GB/s
GDDR6 kapaciteta: 16GB
Širina vodila: 4096-bit
TDP (BDP): 300W


Pri novi grafični seriji je cena vitalni mejnik med katastrofalnim propadom in najboljšo stvarjo, kar smo jo kadarkoli videli. No, cena je zastavljena zelo optimistično, zato gorje vsem, ki ste pričakovali predah po pregrešno dragi RTX seriji, ki je posledično po statistikah bila priča precej razočarajoči prodaji. Kajti kljub vsem fenci-šmensi novim funkcijam se je ta v najpomembnejši stvari – zmogljivosti – zastavila cilj zgolj malenkostne nadgradnje napram GTX serije, pri tem pa stala enako oziroma več.

Radeon VII tu povzroči še več zmede. Seveda je več kot očitno mišljena kot konkurenca RTX 2080, saj bo tudi v prodajo šla po skoraj identični osnovni ceni. A žal gre po zaslugi manjka novih funkcij prej za konkurenco GTX 1080 Ti, ki šteje že dve leti in nudi podobo zmogljivost.

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), default quality

Veliko vprašanje je torej, kako se grafična kartica izkaže v praksi ob igranju iger. Aplikacije bomo dali na stran, saj je AMD resda omenil razne programe, ki bi naj po zaslugi določenih funkcij dočakali velik preskok v zmogljivosti, a glede na to, da se bo po dosedanjih izkušnjah Radeon VII uporabljala skoraj ekskluzivno v igrah, primerjava v visoko-ločljivostni video obdelavi večini ne pomeni prav nič.

Delovanje

Testi so bili izvedeni na najnovejših gonilnikih (19.2.1) in naslednjem sistemu:

  • Procesor: Intel i7 7740x
  • Matična plošča: Aorus X299 Gaming 9
  • Grafična kartica: AMD RADEON VII
  • Pomnilnik: 32GB DDR4 2666MHz
  • Napajalnik: Chieftec A135 Series 1000W Gol
  • Trdi disk: 256GB M.2 SSD
  • Ohišje: Corsair Carbid SPEC-04

Za čim manjši vpliv procesorja in pomnilnika smo uporabili i7 7740x, ki je omogočil maksimalen izkoristek grafične kartice. Že takoj je namreč očitno, da je grafična kartica za vse sisteme nizkega in srednjega ranga premočna (beri – predraga) in ne bo prišla do izraza v polni meri, zato se jo splača omisliti zgolj, če si lastite zelo zmogljiv računalnik.

Grafično kartico smo testirali v raznih igrah na tovarniških nastavitvah.

Witcher 3 – 3840×2160 Ultra nastavitve
Shadow of the Tomb Raider – 3840×2160 Ultra nastavitve
Monster Hunter: World – 3840×2160 Ultra nastavitve
Far Cry 5 – 3840×2160 Ultra nastavitve

Kot lahko vidimo, je dosegala precej pričakovane rezultate, ki jo umeščajo med GTX 1080 Ti in RTX 2080. Teste smo izvajali pri ločljivosti 3840×2160 in ultra nastavitvah, ki so v večini primerov prinesle dokaj gladke rezultate.

Večinoma je sicer RTX 2080 nekje 10% hitrejša, a v nekaterih naslovih, ki jim bolj ugajajo AMD grafične kartice (npr. Far Cry 5) vidimo obratne rezultate. Seveda se najdejo anomalije tudi v drugi smeri, kjer recimo v Assassin’s Creed Odyssey RTX 2080 vodi za kar 50%.

Opazil sem trend večje razlike med RTX in Radeon VII na nižjih resolucijah (v korist prve), kar je zelo zanimivo. Lahko bi označevalo, da bo Radeon VII ob trendu vedno višjih resolucij z vpeljavo 8K v veliki meri presegel konkurenta, a se obnesel slabše na nižjih resolucijah.

Vidimo lahko, da kot RTX 2080 tudi Radeon VII samostojno na ultra nastavitvah in 4K v veliki meri še zmerom ne zmore priskrbeti svileno gladke 60FPS igralne izkušnje, vsaj v večjih AAA naslovih. V večini se bo gibala okoli 50FPS, kar bo označevalo potrebo po nižanju določenih intenzivnih nastavitvah.

Radeon VII je tako pametna izbira predvsem pri FHD+ ter tudi višjih resolucijah, pari klasičnem FHD pa zaradi enormnih sličic na sekundo enostavno ni izkoriščena, razen seveda, če ima zaslon absurdno visoke hitrosti osveževanja.

Rezultati

Če vse vzamemo pod lupo si na hitro oglejmo, kako se glede na praktične rezultate Radeon VII obnese v cenovno/zmogljivostnim razmerju). Glede na to, da gre za najdražjo grafično kartico, ki jo je AMD kadarkoli dal na potrošniški trg (če izvzamemo anomalije, kot sta HD 7990 ali R9 295X2) se cenovno ujema z hibridno hlajeno RX Vega 64 in presega RTX 2080 ter GTX 1080 Ti.

Tako se Radeon VII trenutno nahaja v trdem orehu. Po eni strani je resda 35% hitrejši od druge najzmogljivejše AMD grafične kartice RX Vega 64, a istočasno je tudi 70% dražji od nje ter dražji od neposredne konkurence. Skorajda isti debakel kot pri RX 590. Po eni strani imamo višjo zmogljivost kot prej, a po drugi strani ceno, ki glede na razmerje nudi manj za porabljen denar.

Edina grafična kartica z nižjim cenovno/zmogljivostnim razmerjem na trgu trenutno je RTX 2080 Ti (ter Titan X in podobne) in vsi vemo, kaj si mi mislimo o njej. 

A če si resnično želite AMD grafične kartice, gre trenutno pri Radeon VII za najzmogljivejšo stvar v rdečem taboru.

Navijanje

Kljub temu, da večina navijalskih programov (npr. MSI Afterburner) grafične kartice še ne podpira, funkcionalnost Radeon Wattman nudi vse, kar potrebujemo za navitje.

Po nekoliko preizkušanja sem ob maksimalni hitrosti ventilatorjev uspeli doseči maksimalen GPU takt 1960MHz in HBM2 raven 1175MHz, a pri tem je takt znal nihati (navedena je maksimalna dosežena raven ob nihanju). Pri tem sem opazil še nekaj prostora, zato sem se malo poigral tudi z voltažo, ki je na dani frekvenci delovala tudi pri 1195mV (sama po sebi bi drugače voltaža bila 1260mV). A žal ob praktičnem preizkusu v večini izvedenih testov navitje ni bilo tako stabilno, kot bi si želel.

Rezultat žal ni nudil ogromnega zmogljivostnega preskoka in grafična kartica je prav tako znala občasno doseči nad 100C. S tem, da je priporočen limit s strani AMD 110C in da je 120C absolutna meja, pri kateri sistem ugasne, glede stabilnosti navitja na takšni meji nimam dolgoročnega upanja, sploh glede na glasnost, ki jo ventilatorji pri 100% znajo povzročati.

Najvišja frekvenca (MHz)Povprečna frekvenca (MHz)Voltaža (mV)Hitrost ventilatorjev (RPM)Temperatura (C)Stabilno
177917621045286155Ja
184018201412293573Ja
186018301260293575Ja
190018551260293578Ja
192018951260293583Ja
193019031260293586Ja
196019201260293595Ne

Zaključek

Interesantno bo videti, kaj bo poteza AMD v prihajajočih mesecih. Trenutno je Radeon VII zgolj to, kar je bila GTX 1080 Ti pred dvema letoma, s tem, da so se odločili za par čudnih potez, kot je vstavitev 16GB VRAM na kartico, ki jih na polno ne zmore izkoristiti. Kaj ti pomaga 16GB HBM2 in dvakrat večja hitrost pomnilnika od RTX 2080, če pa jih grafična kartica ne potrebuje in lepo zveni zgolj na papirju, pri tem pa je funkcionalno bolj oskubljena kot golič. To absolutno ni dovolj za prevzem grafičnega trga izpod šap Nvidie in razlika bo še bolj očitna, ko zelen tabor končno prestopi na isto, 7nm litografijo.

Kdor sovraži Nvidio kot hudič križ si lahko nabavi Radeon VII, a s tem bo odštel 700€ za grafuljo, ki je v zelenem taboru ekvivalentna GTX 1080 Ti, katero se rabljeno da dobiti že za 500€. Če enostavno ne potrebujete najhitrejše AMD grafične kartice na trgu, je Radeon VII dobra generacija za preskok. Ne, da bi bila nujno slaba, a cenovno-zmogljivostno razmerje je prenizko, da bi se nadgradnja splačala.

Sestava cenovno-ugodnega gaming mlinčka se navadno prične na enem mestu – grafična kartica. Ko imaš izbrano to, navadno celotni sistem zgradiš okoli nje. Vsaka nova generacija grafičnih kartic prinese vsaj nekaj novosti in v optimalnem primeru dodatno zmogljivost z nižjo porabo, zato vsako novo generacijo čakamo kot Amazon paket presenečenja. Nikoli ne veš, kaj pričakovati, ali bo vredno svojega denarja in ali bo iz škatlice vse tako, kot mora biti.

AMD Radeon VII se lahko okrona za prvo grafično kartico na 7nm litografiji, kar je pogumen korak naprej za AMD. Do sedaj so bile najnovejše generacije grafičnih kartic zasnovane na 12nm, 14nm ali 16nm litografiji, zato bi naj vsaj na prvi pogled s pomočjo novejše zasnove šlo za velik preskok, če seveda preostanek uspe zadostiti pričakovanjem.

Če si še podrobneje ogledamo listo tehničnih specifikacij, je AMD prav tako podvojil količino HMB2 pomnilniških nizov, po zaslugi česar grafična vsebuje 16GB in sapo jemajočih 1TB/s pomnilniške pasovne širine. Sicer je samo osrčje precej podobno kot poprej s celo nekoliko manj GPU jedri (3840 proti prejšnjih 4096), a deluje na 200MHz višjem taktu. Teoretično bi tako iz specifikacij pričakovali nekje 6% boljše delovanje od bližnje konkurence, čeprav, no, teorija je pač teorija.

Poglejte ga, krasotca.

A ne glede na to, kolikokrat prebiramo listo specifikacij ena stvar ostane enaka. Stvar, ki bi jo vsekakor pričakoval od vsake nove grafične kartice je kakšna nova funkcija ali dve, ki bi dodatno prodale misel o nadgradnji. A žal Radeon VII tu deluje precej suhoparno. Medtem, ko se je Nvidia lani na veliko šopirila z RTX in njenim sledenjem žarkov (ray tracing) ter globokim učenjem (deep learning), je AMD tokrat šmeksi novosti glede na oglaševanje zamenjal z golo zmogljivostjo. Vsi namreč vemo, kako se je oglaševalna funkcija obnesla za Nvidio, z (zaenkrat) zelo nizko praktično uporabnostjo in previsoko ceno, da bi prišla do izraza.

Seveda so kljub temu tudi pri AMD morali nekaj storiti glede dodatkov, zato so se v klasičnem stilu odločili za že znano taktiko. Zraven grafične kartice tako nudijo tri brezplačne igre, Resident Evil 2 (Remake), Division 2 in Devil May Cry 5. Potencialno tako z nakupom prihranite 150€, v kolikor ste seveda vse izmed teh treh iger nameravali kupiti takoj po izidu po polni ceni.

Brez RDR2? For shame, AMD, for shame. /s

Če damo vse to na stran, kaj nam AMD tehnika tokrat nudi na področju igranja iger? No, ker grafična kartica ne vsebuje nikakršnega znanja o sledenju žarkov te funkcije ne bo mogla izkoristiti, a če smo pošteni, je trenutno na trgu zgolj ena igra s to tehnologijo. V naslednjih mesecih bomo sicer po vsej verjetnosti dobili gonilnike, ki bodo nudili vsaj sprejemljivo delovanje pod temi pogoji, a za kaj več bomo morali počakati na drugo generacijo DXR. Kar se tiče globokega učenja ima Radeon VII solidno FP16 zmogljivost, ki šteje okoli 28 TFLOP. RTX 2080 tu resda doseže 80 TFLOP, a za igričarje dejstvo ne bi smelo biti vredno počenega groša, saj se FP16 v igrah uporablja zelo redko.


Tehnične specifikacije

Architektura: Vega 20
Litografija: TSMC 7nm FinFET
Število transistorjev: 13.2 billion
Velikost integriranega vezja (DIE): 331mm2
Računske enote: 60
Shader jedra: 3,840
Prikazni izhodi: 64
Teksturne enote: 240
Osnoven takt: 1400MHz
Boost takt: 1750MHz
Hitrost pomnilnika: 2 GT/s
Pasovna širina pomnilnika: 1024GB/s
GDDR6 kapaciteta: 16GB
Širina vodila: 4096-bit
TDP (BDP): 300W


Pri novi grafični seriji je cena vitalni mejnik med katastrofalnim propadom in najboljšo stvarjo, kar smo jo kadarkoli videli. No, cena je zastavljena zelo optimistično, zato gorje vsem, ki ste pričakovali predah po pregrešno dragi RTX seriji, ki je posledično po statistikah bila priča precej razočarajoči prodaji. Kajti kljub vsem fenci-šmensi novim funkcijam se je ta v najpomembnejši stvari – zmogljivosti – zastavila cilj zgolj malenkostne nadgradnje napram GTX serije, pri tem pa stala enako oziroma več.

Radeon VII tu povzroči še več zmede. Seveda je več kot očitno mišljena kot konkurenca RTX 2080, saj bo tudi v prodajo šla po skoraj identični osnovni ceni. A žal gre po zaslugi manjka novih funkcij prej za konkurenco GTX 1080 Ti, ki šteje že dve leti in nudi podobo zmogljivost.

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), default quality

Veliko vprašanje je torej, kako se grafična kartica izkaže v praksi ob igranju iger. Aplikacije bomo dali na stran, saj je AMD resda omenil razne programe, ki bi naj po zaslugi določenih funkcij dočakali velik preskok v zmogljivosti, a glede na to, da se bo po dosedanjih izkušnjah Radeon VII uporabljala skoraj ekskluzivno v igrah, primerjava v visoko-ločljivostni video obdelavi večini ne pomeni prav nič.

Delovanje

Testi so bili izvedeni na najnovejših gonilnikih (19.2.1) in naslednjem sistemu:

  • Procesor: Intel i7 7740x
  • Matična plošča: Aorus X299 Gaming 9
  • Grafična kartica: AMD RADEON VII
  • Pomnilnik: 32GB DDR4 2666MHz
  • Napajalnik: Chieftec A135 Series 1000W Gol
  • Trdi disk: 256GB M.2 SSD
  • Ohišje: Corsair Carbid SPEC-04

Za čim manjši vpliv procesorja in pomnilnika smo uporabili i7 7740x, ki je omogočil maksimalen izkoristek grafične kartice. Že takoj je namreč očitno, da je grafična kartica za vse sisteme nizkega in srednjega ranga premočna (beri – predraga) in ne bo prišla do izraza v polni meri, zato se jo splača omisliti zgolj, če si lastite zelo zmogljiv računalnik.

Grafično kartico smo testirali v raznih igrah na tovarniških nastavitvah.

Witcher 3 – 3840×2160 Ultra nastavitve
Shadow of the Tomb Raider – 3840×2160 Ultra nastavitve
Monster Hunter: World – 3840×2160 Ultra nastavitve
Far Cry 5 – 3840×2160 Ultra nastavitve

Kot lahko vidimo, je dosegala precej pričakovane rezultate, ki jo umeščajo med GTX 1080 Ti in RTX 2080. Teste smo izvajali pri ločljivosti 3840×2160 in ultra nastavitvah, ki so v večini primerov prinesle dokaj gladke rezultate.

Večinoma je sicer RTX 2080 nekje 10% hitrejša, a v nekaterih naslovih, ki jim bolj ugajajo AMD grafične kartice (npr. Far Cry 5) vidimo obratne rezultate. Seveda se najdejo anomalije tudi v drugi smeri, kjer recimo v Assassin’s Creed Odyssey RTX 2080 vodi za kar 50%.

Opazil sem trend večje razlike med RTX in Radeon VII na nižjih resolucijah (v korist prve), kar je zelo zanimivo. Lahko bi označevalo, da bo Radeon VII ob trendu vedno višjih resolucij z vpeljavo 8K v veliki meri presegel konkurenta, a se obnesel slabše na nižjih resolucijah.

Vidimo lahko, da kot RTX 2080 tudi Radeon VII samostojno na ultra nastavitvah in 4K v veliki meri še zmerom ne zmore priskrbeti svileno gladke 60FPS igralne izkušnje, vsaj v večjih AAA naslovih. V večini se bo gibala okoli 50FPS, kar bo označevalo potrebo po nižanju določenih intenzivnih nastavitvah.

Radeon VII je tako pametna izbira predvsem pri FHD+ ter tudi višjih resolucijah, pari klasičnem FHD pa zaradi enormnih sličic na sekundo enostavno ni izkoriščena, razen seveda, če ima zaslon absurdno visoke hitrosti osveževanja.

Rezultati

Če vse vzamemo pod lupo si na hitro oglejmo, kako se glede na praktične rezultate Radeon VII obnese v cenovno/zmogljivostnim razmerju). Glede na to, da gre za najdražjo grafično kartico, ki jo je AMD kadarkoli dal na potrošniški trg (če izvzamemo anomalije, kot sta HD 7990 ali R9 295X2) se cenovno ujema z hibridno hlajeno RX Vega 64 in presega RTX 2080 ter GTX 1080 Ti.

Tako se Radeon VII trenutno nahaja v trdem orehu. Po eni strani je resda 35% hitrejši od druge najzmogljivejše AMD grafične kartice RX Vega 64, a istočasno je tudi 70% dražji od nje ter dražji od neposredne konkurence. Skorajda isti debakel kot pri RX 590. Po eni strani imamo višjo zmogljivost kot prej, a po drugi strani ceno, ki glede na razmerje nudi manj za porabljen denar.

Edina grafična kartica z nižjim cenovno/zmogljivostnim razmerjem na trgu trenutno je RTX 2080 Ti (ter Titan X in podobne) in vsi vemo, kaj si mi mislimo o njej. 

A če si resnično želite AMD grafične kartice, gre trenutno pri Radeon VII za najzmogljivejšo stvar v rdečem taboru.

Navijanje

Kljub temu, da večina navijalskih programov (npr. MSI Afterburner) grafične kartice še ne podpira, funkcionalnost Radeon Wattman nudi vse, kar potrebujemo za navitje.

Po nekoliko preizkušanja sem ob maksimalni hitrosti ventilatorjev uspeli doseči maksimalen GPU takt 1960MHz in HBM2 raven 1175MHz, a pri tem je takt znal nihati (navedena je maksimalna dosežena raven ob nihanju). Pri tem sem opazil še nekaj prostora, zato sem se malo poigral tudi z voltažo, ki je na dani frekvenci delovala tudi pri 1195mV (sama po sebi bi drugače voltaža bila 1260mV). A žal ob praktičnem preizkusu v večini izvedenih testov navitje ni bilo tako stabilno, kot bi si želel.

Rezultat žal ni nudil ogromnega zmogljivostnega preskoka in grafična kartica je prav tako znala občasno doseči nad 100C. S tem, da je priporočen limit s strani AMD 110C in da je 120C absolutna meja, pri kateri sistem ugasne, glede stabilnosti navitja na takšni meji nimam dolgoročnega upanja, sploh glede na glasnost, ki jo ventilatorji pri 100% znajo povzročati.

Najvišja frekvenca (MHz)Povprečna frekvenca (MHz)Voltaža (mV)Hitrost ventilatorjev (RPM)Temperatura (C)Stabilno
177917621045286155Ja
184018201412293573Ja
186018301260293575Ja
190018551260293578Ja
192018951260293583Ja
193019031260293586Ja
196019201260293595Ne

Zaključek

Interesantno bo videti, kaj bo poteza AMD v prihajajočih mesecih. Trenutno je Radeon VII zgolj to, kar je bila GTX 1080 Ti pred dvema letoma, s tem, da so se odločili za par čudnih potez, kot je vstavitev 16GB VRAM na kartico, ki jih na polno ne zmore izkoristiti. Kaj ti pomaga 16GB HBM2 in dvakrat večja hitrost pomnilnika od RTX 2080, če pa jih grafična kartica ne potrebuje in lepo zveni zgolj na papirju, pri tem pa je funkcionalno bolj oskubljena kot golič. To absolutno ni dovolj za prevzem grafičnega trga izpod šap Nvidie in razlika bo še bolj očitna, ko zelen tabor končno prestopi na isto, 7nm litografijo.

Kdor sovraži Nvidio kot hudič križ si lahko nabavi Radeon VII, a s tem bo odštel 700€ za grafuljo, ki je v zelenem taboru ekvivalentna GTX 1080 Ti, katero se rabljeno da dobiti že za 500€. Če enostavno ne potrebujete najhitrejše AMD grafične kartice na trgu, je Radeon VII dobra generacija za preskok. Ne, da bi bila nujno slaba, a cenovno-zmogljivostno razmerje je prenizko, da bi se nadgradnja splačala.

- Advertisement -
Vsi, ki ste upali na ubijalca RTX serije boste razočarani, saj Radeon VII to absolutno ni. Uvršča se nekje v okolico GTX 1080 Ti ter RTX 2080, s tem, da je cenovna postavka višja od obeh, prav tako pa ne premore najnovejših funkcij zelenega prvaka. AMD naj zaenkrat raje ostane pri procesorjih, saj so v GPU taboru tehnološko dobri dve leti v zaostanku.
Simon D.
Urednik strani in amaterski razvijalec iger, le redek naslov uspe uiti njegovemu sokoljemu očesu, vsaj dokler ne zaudarja že od daleč. Pa tudi takrat je le redkokatera stvar bolj zabavna od polnega kritiziranja precenjenega govna.

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.