Recenzija - Airships: Conquer the Skies – Recenzija | Leti, leti, leti, orjaški mehanski ligenj

Recenzija - Airships: Conquer the Skies – Recenzija | Leti, leti, leti, orjaški mehanski ligenj

Končna ocena

Jebeš aerodinamiko, daj mi še dva topa.

Če se podamo nazaj v lansko poletje, nas je zraven marsičesa drugega pričakal tudi izid določene neodvisne igre izpod rok določenega neodvisnega razvijalca. Ime igre se je glasilo Airships: Conquer the Skies, pod njo pa se je podpisal osebek z imenom David Stark. Preden vprašate – ne, ne gre za daljnega sorodnika Robb Stark-a, in ne, niti Tony Stark-a. Je zgolj tip s priimkom, ki se je v zadnjih letih filmografije povzpel v enega najbolj znanih. Le da je tale Stark namesto filmske “protagonistike” odgovoren za prikupen strateški naslov.

Morda v tem trenutku čohate po lasišču in se sprašujete, kaj pa je tako posebnega na tej igri, zgolj eni v množici drugih, da si je naenkrat tako dolgo po izidu zaslužila naše pozornosti? No, za to se ne rabimo zahvaliti nobeni kontroverznosti, niti izidu kakšnega dodatka. Gre preprosto za dejstvo, da se mi je nabrala gora starih naslovov in sem se tako ob zaključitvi recenzij začel zanašati na met kocke, katere zadnja žrtev je bila tale igra. Po naključnem izboru sem jo tako namestil na računalnik in se kmalu pričel čuditi vsej orgazmični brilianci, ki sem jo ob igranju opažal vedno znova in znova. Po dolgem času streljanja s slepimi naboji mi je usoda naklonila neodvisno igro, ki si je dejansko zaslužila igranja.


Razvojna ekipa: David Stark
Založnik: David Stark
Platforme: PC
Datum izida: 16.08.2018
Cena: 14.99€
Steam: Link

Zvrst: Peskovniška strategija


Občutek ekstaze

Kaj je torej vir vse te ekstaze, ki je zraven mene zadovoljila tudi na tisoče Steam uporabnikov v preteklih par letih, ki jih je igra pred izidom preživela v zgodnjem dostopu? Enostavno rečeno gre za projekt, ki ti povsem pusti kreativnost v tvojih rokah in s tem poskrbi za nepozaben zračni razčefuk. Brez omejitev pri gradnji, zgolj vpeljava logičnih omejitev, kot so teža, dovolj posadke za poganjanje bojnega stroja, pogonska naprava, gorivo in podobno.

Grafika je sicer na prvi pogled osnovna, a doprinese določen šarm.

Če se vsega lotimo v osnovi, je Airships: Conquer the Skies mokri sen vsakega igralca s vsaj mičkeno mero domišljije in inovativnosti. Uspešno se odreši spon, katere navadno prinese stranska perspektiva in s strateško kompleksnostjo predstavlja več kot le bojno polje, kjer se par ladjic sestreljuje, ti pa jim daješ ukaze.

Gre za peskovnik, kjer se s pomočjo raznolikih sestavnih delov lahko lotiš sestavljanja kot otrok z lego-kockami. Ko si zadovoljen s končnim produktom ga lahko v gruči drugih čudaških plovil/vozil pošlješ v boj z isto čudaškimi sovražnimi plovili/vozili.

Igre se drži določen šarm, kateri se tu in tam kot klop oprime kakšne nadpovprečne neodvisne igre. Zagotovo vlogo pri tem igra tudi izrazito unikaten vizualni stil, a ne gre zgolj za to. Lagal bi, če bi rekel, da absolutna destrukcija sovražnega frčoplana po par minutah medsebojnega obstreljevanja ni ena najzabavnejših stvari, kar sem jih občutil med igranjem iger.

  Razvijalci igre Dying Light 2 so naznanili nov naslov Arise: A Simple Story
A mi hočeš pomagati zgraditi bojno ladjo?

Vodi do napetih trenutkov, kjer sem prvič ob izbruhu verižnih eksplozij in padcu največje sovražne ladje na sladka tla na glas zakričal “tu maš prasica in bolš za tebe, da tam tud ostaneš!” Seveda z izrečeno frazo z izjemo pretirane vulgarnosti ne bi bilo nič narobe, če se ne bi omenjena situacija zgodila ob drugi uri zjutraj, v neposredni bližini moje boljše polovice. Ježešna.

Eksploziven steampunk

Kljub temu, da obstaja par igralnih načinov, sem največ časa preživel v “Nadvladi”, saj ta praktično združuje vse načine igranja. Za dodaten plus se odvija na orjaškem zemljevidu, kjer se z goro računalniških nasprotnikov boriš za prevlado nad teritoriji.

Ni ravno na ravni Total War iger, a bo že zadostovalo.

Enostavno izbereš zastavo z določenim bonusom, jo ošemiš v nacionalne barve, izbereš velikost mape in par ostalih malenkosti ter se podaš strateški nadvladi nasproti.

Strateški del uspešno združi osnove vodenja lastne nacije s prej omenjenimi elementi gradnje vozil/plovil, a žal kakšnih naprednih opcij ne nudi. Pa saj jih niti pretirano ne rabi. Dovolj je, da omogoča globalno dominacijo za komplementiranje osrednjemu delu, katerega predstavlja bojevanje.

Je pa zanimivo, kako so se odločili razrešiti napredek. Vse je skrito za tehnološkim drevesom, kjer odklepamo nove tehnologije. Na prvi pogled izgleda precej nenavdihnjeno, a vsaka tehnologija nas večkrat nagradi s kakšnim novim kosom opreme, najsi gre za orožja, sestavne dele, sobane ali strukturne kose.

Če hočeš variacijo te čaka pravi raj, saj je na voljo več kot dovolj raznih orožij in ostale opreme, da sem tudi po deset urah igranja pogosto najdeval nove zadevščine. Pa četudi niti to ni dovolj, še vedno pridejo v poštev razne modifikacije drugih igralcev, ki dodajo prednarejene kreacije drugih igralcev ali sestavne dele, pa tudi razvoj se kljub izdaji polne verzije še zmerom nadaljuje in igra stalno dobiva popravke in novo vsebino.

Razsodba

(+) Šarmanten zračni razčefuk

(+) Presenetljivo globok sistem gradnje vozil in plovil

(+) Razvijalci še zmerom redno skrbijo za izboljšave in novo vsebino

(+/-) Čeprav je grafika zelo osnovna, unikaten vizualni stil izjemno pritiče igri

(-) Boj za nadvlado je s strateške plati precej osnoven

Če se podamo nazaj v lansko poletje, nas je zraven marsičesa drugega pričakal tudi izid določene neodvisne igre izpod rok določenega neodvisnega razvijalca. Ime igre se je glasilo Airships: Conquer the Skies, pod njo pa se je podpisal osebek z imenom David Stark. Preden vprašate – ne, ne gre za daljnega sorodnika Robb Stark-a, in ne, niti Tony Stark-a. Je zgolj tip s priimkom, ki se je v zadnjih letih filmografije povzpel v enega najbolj znanih. Le da je tale Stark namesto filmske “protagonistike” odgovoren za prikupen strateški naslov.

Morda v tem trenutku čohate po lasišču in se sprašujete, kaj pa je tako posebnega na tej igri, zgolj eni v množici drugih, da si je naenkrat tako dolgo po izidu zaslužila naše pozornosti? No, za to se ne rabimo zahvaliti nobeni kontroverznosti, niti izidu kakšnega dodatka. Gre preprosto za dejstvo, da se mi je nabrala gora starih naslovov in sem se tako ob zaključitvi recenzij začel zanašati na met kocke, katere zadnja žrtev je bila tale igra. Po naključnem izboru sem jo tako namestil na računalnik in se kmalu pričel čuditi vsej orgazmični brilianci, ki sem jo ob igranju opažal vedno znova in znova. Po dolgem času streljanja s slepimi naboji mi je usoda naklonila neodvisno igro, ki si je dejansko zaslužila igranja.

  Steamova nova funkcija Remote Play Together bo omogočala igranje iger na razdeljenem zaslonu preko interneta

Razvojna ekipa: David Stark
Založnik: David Stark
Platforme: PC
Datum izida: 16.08.2018
Cena: 14.99€
Steam: Link

Zvrst: Peskovniška strategija


Občutek ekstaze

Kaj je torej vir vse te ekstaze, ki je zraven mene zadovoljila tudi na tisoče Steam uporabnikov v preteklih par letih, ki jih je igra pred izidom preživela v zgodnjem dostopu? Enostavno rečeno gre za projekt, ki ti povsem pusti kreativnost v tvojih rokah in s tem poskrbi za nepozaben zračni razčefuk. Brez omejitev pri gradnji, zgolj vpeljava logičnih omejitev, kot so teža, dovolj posadke za poganjanje bojnega stroja, pogonska naprava, gorivo in podobno.

Grafika je sicer na prvi pogled osnovna, a doprinese določen šarm.

Če se vsega lotimo v osnovi, je Airships: Conquer the Skies mokri sen vsakega igralca s vsaj mičkeno mero domišljije in inovativnosti. Uspešno se odreši spon, katere navadno prinese stranska perspektiva in s strateško kompleksnostjo predstavlja več kot le bojno polje, kjer se par ladjic sestreljuje, ti pa jim daješ ukaze.

Gre za peskovnik, kjer se s pomočjo raznolikih sestavnih delov lahko lotiš sestavljanja kot otrok z lego-kockami. Ko si zadovoljen s končnim produktom ga lahko v gruči drugih čudaških plovil/vozil pošlješ v boj z isto čudaškimi sovražnimi plovili/vozili.

Igre se drži določen šarm, kateri se tu in tam kot klop oprime kakšne nadpovprečne neodvisne igre. Zagotovo vlogo pri tem igra tudi izrazito unikaten vizualni stil, a ne gre zgolj za to. Lagal bi, če bi rekel, da absolutna destrukcija sovražnega frčoplana po par minutah medsebojnega obstreljevanja ni ena najzabavnejših stvari, kar sem jih občutil med igranjem iger.

  Steamova nova funkcija Remote Play Together bo omogočala igranje iger na razdeljenem zaslonu preko interneta
A mi hočeš pomagati zgraditi bojno ladjo?

Vodi do napetih trenutkov, kjer sem prvič ob izbruhu verižnih eksplozij in padcu največje sovražne ladje na sladka tla na glas zakričal “tu maš prasica in bolš za tebe, da tam tud ostaneš!” Seveda z izrečeno frazo z izjemo pretirane vulgarnosti ne bi bilo nič narobe, če se ne bi omenjena situacija zgodila ob drugi uri zjutraj, v neposredni bližini moje boljše polovice. Ježešna.

Eksploziven steampunk

Kljub temu, da obstaja par igralnih načinov, sem največ časa preživel v “Nadvladi”, saj ta praktično združuje vse načine igranja. Za dodaten plus se odvija na orjaškem zemljevidu, kjer se z goro računalniških nasprotnikov boriš za prevlado nad teritoriji.

Ni ravno na ravni Total War iger, a bo že zadostovalo.

Enostavno izbereš zastavo z določenim bonusom, jo ošemiš v nacionalne barve, izbereš velikost mape in par ostalih malenkosti ter se podaš strateški nadvladi nasproti.

Strateški del uspešno združi osnove vodenja lastne nacije s prej omenjenimi elementi gradnje vozil/plovil, a žal kakšnih naprednih opcij ne nudi. Pa saj jih niti pretirano ne rabi. Dovolj je, da omogoča globalno dominacijo za komplementiranje osrednjemu delu, katerega predstavlja bojevanje.

Je pa zanimivo, kako so se odločili razrešiti napredek. Vse je skrito za tehnološkim drevesom, kjer odklepamo nove tehnologije. Na prvi pogled izgleda precej nenavdihnjeno, a vsaka tehnologija nas večkrat nagradi s kakšnim novim kosom opreme, najsi gre za orožja, sestavne dele, sobane ali strukturne kose.

Če hočeš variacijo te čaka pravi raj, saj je na voljo več kot dovolj raznih orožij in ostale opreme, da sem tudi po deset urah igranja pogosto najdeval nove zadevščine. Pa četudi niti to ni dovolj, še vedno pridejo v poštev razne modifikacije drugih igralcev, ki dodajo prednarejene kreacije drugih igralcev ali sestavne dele, pa tudi razvoj se kljub izdaji polne verzije še zmerom nadaljuje in igra stalno dobiva popravke in novo vsebino.

Razsodba

(+) Šarmanten zračni razčefuk

(+) Presenetljivo globok sistem gradnje vozil in plovil

(+) Razvijalci še zmerom redno skrbijo za izboljšave in novo vsebino

(+/-) Čeprav je grafika zelo osnovna, unikaten vizualni stil izjemno pritiče igri

(-) Boj za nadvlado je s strateške plati precej osnoven

Kdor se lahko pohvali s kreativnostjo in inovativnostjo bo v Airships: Conquer the Skies našel nekaj zase. Zabavna in niti malo enostavna strategija, ki je šarmirala že premnogo Steam uporabnikov in to z dobrim razlogom. Nudi neprekosljivo zabaven občutek gradnje s spomini na dobre stare dni, ko smo kot otroci z lego kockami gradili razne kreacije. Gora zabave? Veš da.
Simon D.
Urednik strani in amaterski razvijalec iger, le redek naslov uspe uiti njegovemu sokoljemu očesu, vsaj dokler ne zaudarja že od daleč. Pa tudi takrat je le redkokatera stvar bolj zabavna od polnega kritiziranja precenjenega govna.

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.