• Novice
  • Tech
  • Gaming
  • Recenzije
  • TOP
  • Novice
  • Tech
  • Gaming
  • Recenzije
  • TOP

Recenzija - Nova Drift – Recenzija – Epileptični napad vesoljske arkade

Recenzija - Nova Drift – Recenzija – Epileptični napad vesoljske arkade

Nova Drift

Miško nadgrajuje in se bori proti galaktičnim stvorom!

U – Vodnjak

Pisal se je 11. september. Ne, ni bil 2001, ampak 1977. Na svet je privekala Atarijeva konzola z imenom Atari 2600. Če ste si jo hoteli lastiti ste morali odšteti slabih dvesto dolarjev, kar bi danes pomenilo, da bi svojo denarnico skrčili za slabih devetsto evropejcev. Ena najbolj znanih iger zgoraj omenjene konzole je bila Asteroids, ki je izšla dve leti po izidu konzole. Bila je postavljena v vesolje, pri čemer smo se premikali po zaslonu ter streljali na nasprotnike, ki so proti nam prihajali v valovih. Na tak način se je rodila ideja »wave based combat«.

Borba v valovih je igralna zvrst, pri kateri proti nam prihajajo nasprotniki, mi pa se branimo, dokler se lahko. Po uspešnih Asteroidsih se je ta žanr razvijal ter nadgrajeval in postal zelo priljubljen med ljubitelji arkadnih iger. Čeprav vse igre omenjenega žanra, ki so nastajale v naslednjih letih in desetletjih niso požele enakega uspeha kot Asteroids, pa je zadnji naslov v vrsti Nova Drift. Lahko Nova Drift doseže veličino Asteroidsov ?


Razvijalec: Chimeric
Založnik: Pixeljam
Platforme: PC
Datum izida: 27.03.2019
Link: Link

Zvrst: Wave based arkada


Brca v rit za osem tisočakov !

Nova Drift je projekt le enega človeka. V ozadju igre sedi veleum, ki je odgovoren, da bomo lahko deževne spomladanske popoldneve preživljali v stilu arkadnih iger preteklih desetletji.

Čeprav človeštvo ne pozna kraja pregrehe in je veliko razvijalcev, ki so dobili denar na Kickstarterju dobesedno pobrisali z njim, pa tega ne gre očitati Jeffreyu Nielsonu. Projekt Nova Drift je razvijal dobra štiri leta in ga leta 2017 prijavil na platformi zagonskih podjetij Kickstarter. Cilj je bil doseči šest tisočakov, a na koncu se je Jeffrey zahvalil ter domov odnesel kar tisoč dolarjev več od predvidenega. Chimeric, podjetje, ki uradno stoji za igro vodi Jeffrey sam, saj stoji za vsem kodiranjem in dizajnom. Zvočne in glasbene vložke pa je posnel Miles Tilmann, član Pixeljama, izdajalca igre.

Projekt enega človeka ? Wau ! Osupljivo !

Preživi, Nadgradi, Prevladaj

Nova Drift ni navadna preobleka starih arkadnih iger, ampak gre za mešanico tega in RPGja, ki se odraža skozi številne nadgraditve po naših željah. Kot poveljnik vesoljskega plovila ste poleg streljanja v neskončne kolone nasprotnikov odgovorni tudi za nadgrajevanje vašega plovila. Nadgraditve potekajo s svetlobno hitrostjo in tako boste lahko številne preizkusili v samo nekaj potezah.

Ena glavnih stvari, ki jih igra vzpodbuja, je kreativnost. Zaradi široke palete nadgradenj in orožij, ki jih je v igri preko sto, smo lahko pri našem zoperstavljanju nasprotnikov zelo kreativni. Skozi čas, ko osvojimo kontrole na tipkovnici ali ploščku se lahko odločimo, ali bomo postali tihi strelci na daljavo, na sovražnike spuščali kontrolirane trote ali pa si napolnili ščit in se v njih zapodili v stilu kamikaz.

Avdio – vizualnost

Tudi za trenutek ne gre pomisliti, da je igra nastala pod taktirko »one man banda«. Lepi grafični vložki kometov, izstrelkov, sovražnikov in nenazadnje našega plovila na pokrovu znanstveno fantastične planetarne podlage in intenzivne glasbene podlage poudarijo naš boj za obstanek. Ne glede na to, da je igra grafično dovršena pa bi jo vseeno odsvetoval vsem, ki imajo tendence po doživetju epileptičnega napada.

Na zaslonu je naenkrat ogromno dogajanja, sploh če igraš na nekoliko večji »inčijaturi« , saj laserski izstrelki švigajo vse povprek in igra nas lahko kar hitro povede v hipnotični trans. Postreže z površinskimi detajli, medtem, ko bolj kompleksnih, kot so odluški poškodovanih ladji ni, ampak tega od samostojnega indie razvijalca niti ne gre pričakovati.

Avdio – vizualna pravljica !

Najboljša obramba je napad ali obratno ?

Sovražniki nam pretijo iz vseh strani ter se proti nam valijo v valovih. Za večjo intenziteto pa igra poskrbi s tem, da proti nam spušča tako imenovane dražljaje v obliki kometov, ki nas zamotijo, v tistem pa se nam pred očmi že pojavijo novi nasprotniki, ki nas obkolijo iz vseh strani.

Najboljši napad pa je lahko tudi obramba. Naše plovilo ima ščit in klasičen »health bar« na spodnji strani zaslona. Sovražnikovih izstrelkov ne moramo uničiti, nam pa igra zato ponudi prijetno rešitev, saj igramo na zelo odprtem področju. Če se na desni strani pomaknemo na rob ekrana iz njega za trenutek izginemo trenutek za tem pa se že pojavimo na levi strani in tako igramo na taktiko presenečenja, saj lahko sovražnika prerešetamo iz zadnje strani.

Šefovski obračuni

V igri ne manjka niti obračunov z šefi. Na vsake toliko časa, ko nam igra ponudi dovolj možnosti za nadgradnjo našega plovila, se majhni sovražniki razbežijo, kajti proti nam se vali ogromno lebdeče telo, ki se sicer premika počasi, a ima toliko izstrelkov, da se le stežka izognemo vsem.

Med bitko z šefi ne moramo nadgrajevati našega arzenala, kar pa lahko ob našem nespretnem nadgrajevanju predstavlja kar veliko oviro. Namreč, če je naše orožje prešibko, jo bomo hitro skupili ali pa šefu, katerega življenja se izpisuje z dolgim čez celoten zgornji del ekrana razpotegnjenim življenjem le stežka kljubovali. Tako lahko šefovski obračuni trajajo v nedogled.

Šefovski boji postanejo dolgi a so kljub temu zanimivi.

Dober grafični vložek bi tudi bil, če bi se zaslon ob šefovih prihodih zaradi njihove velikosti nekoliko oddaljil, saj bi tako imeli veliko lažji pregled nad celotno igro. Razen neskončne bitke z šefom bi bilo dobro, če bi ladja začela razpadati po delih kar bi nam dalo občutek progresivnosti. Prav tako bi lahko po mojem mnenju implementirali točko šibkosti za šefovsko ladjo, kar je navadno dodano »boss fightom«. Ker pa te ni, celotna borba traja dolgo. Predolgo, v povsem linearni smeri, do našega ali pa njihovega konca.

Nadgradnja, nadgradnja in še enkrat nadgradnja !

Nadgradnje so v igri ključnega pomena. Za določeno število pobitih nasprotnikov dobimo spretnostne točke in igra nam kmalu zatem predlaga vstop v meni, kjer nam je ponujena široka paleta »power up« točk. Pri nadgradnji lahko spreminjamo orožje, ščit in ogrodje plovila, pri čemer je še veliko podvrst in različnih kombinacij. A pozor! Niso vse najboljša izbira. Ob napačni kombinaciji se lahko znajdemo z napačnim orožjem. A na koncu prevelike bojazni ni, saj lahko strukturo našega orožja spreminjamo dobesedno na par minut.

Razsodba

(+) Nova Drift je pošten naslednik Asteroidsov in drugih vesoljskih arkad

(+) Kickstarterski projekt »one man banda«, ki je izpolnil pričakovanja

(+) Noro število nadgradenj

(+) Avdio – vizualna pravljica pri čemer epilepični napad ni izključen

(+/-) Nekoliko zamudni, dolgočasni in ponavljajoči boji s šefi

U – Vodnjak

Pisal se je 11. september. Ne, ni bil 2001, ampak 1977. Na svet je privekala Atarijeva konzola z imenom Atari 2600. Če ste si jo hoteli lastiti ste morali odšteti slabih dvesto dolarjev, kar bi danes pomenilo, da bi svojo denarnico skrčili za slabih devetsto evropejcev. Ena najbolj znanih iger zgoraj omenjene konzole je bila Asteroids, ki je izšla dve leti po izidu konzole. Bila je postavljena v vesolje, pri čemer smo se premikali po zaslonu ter streljali na nasprotnike, ki so proti nam prihajali v valovih. Na tak način se je rodila ideja »wave based combat«.

Borba v valovih je igralna zvrst, pri kateri proti nam prihajajo nasprotniki, mi pa se branimo, dokler se lahko. Po uspešnih Asteroidsih se je ta žanr razvijal ter nadgrajeval in postal zelo priljubljen med ljubitelji arkadnih iger. Čeprav vse igre omenjenega žanra, ki so nastajale v naslednjih letih in desetletjih niso požele enakega uspeha kot Asteroids, pa je zadnji naslov v vrsti Nova Drift. Lahko Nova Drift doseže veličino Asteroidsov ?


Razvijalec: Chimeric
Založnik: Pixeljam
Platforme: PC
Datum izida: 27.03.2019
Link: Link

Zvrst: Wave based arkada


Brca v rit za osem tisočakov !

Nova Drift je projekt le enega človeka. V ozadju igre sedi veleum, ki je odgovoren, da bomo lahko deževne spomladanske popoldneve preživljali v stilu arkadnih iger preteklih desetletji.

Čeprav človeštvo ne pozna kraja pregrehe in je veliko razvijalcev, ki so dobili denar na Kickstarterju dobesedno pobrisali z njim, pa tega ne gre očitati Jeffreyu Nielsonu. Projekt Nova Drift je razvijal dobra štiri leta in ga leta 2017 prijavil na platformi zagonskih podjetij Kickstarter. Cilj je bil doseči šest tisočakov, a na koncu se je Jeffrey zahvalil ter domov odnesel kar tisoč dolarjev več od predvidenega. Chimeric, podjetje, ki uradno stoji za igro vodi Jeffrey sam, saj stoji za vsem kodiranjem in dizajnom. Zvočne in glasbene vložke pa je posnel Miles Tilmann, član Pixeljama, izdajalca igre.

Projekt enega človeka ? Wau ! Osupljivo !

Preživi, Nadgradi, Prevladaj

Nova Drift ni navadna preobleka starih arkadnih iger, ampak gre za mešanico tega in RPGja, ki se odraža skozi številne nadgraditve po naših željah. Kot poveljnik vesoljskega plovila ste poleg streljanja v neskončne kolone nasprotnikov odgovorni tudi za nadgrajevanje vašega plovila. Nadgraditve potekajo s svetlobno hitrostjo in tako boste lahko številne preizkusili v samo nekaj potezah.

Ena glavnih stvari, ki jih igra vzpodbuja, je kreativnost. Zaradi široke palete nadgradenj in orožij, ki jih je v igri preko sto, smo lahko pri našem zoperstavljanju nasprotnikov zelo kreativni. Skozi čas, ko osvojimo kontrole na tipkovnici ali ploščku se lahko odločimo, ali bomo postali tihi strelci na daljavo, na sovražnike spuščali kontrolirane trote ali pa si napolnili ščit in se v njih zapodili v stilu kamikaz.

Avdio – vizualnost

Tudi za trenutek ne gre pomisliti, da je igra nastala pod taktirko »one man banda«. Lepi grafični vložki kometov, izstrelkov, sovražnikov in nenazadnje našega plovila na pokrovu znanstveno fantastične planetarne podlage in intenzivne glasbene podlage poudarijo naš boj za obstanek. Ne glede na to, da je igra grafično dovršena pa bi jo vseeno odsvetoval vsem, ki imajo tendence po doživetju epileptičnega napada.

Na zaslonu je naenkrat ogromno dogajanja, sploh če igraš na nekoliko večji »inčijaturi« , saj laserski izstrelki švigajo vse povprek in igra nas lahko kar hitro povede v hipnotični trans. Postreže z površinskimi detajli, medtem, ko bolj kompleksnih, kot so odluški poškodovanih ladji ni, ampak tega od samostojnega indie razvijalca niti ne gre pričakovati.

Avdio – vizualna pravljica !

Najboljša obramba je napad ali obratno ?

Sovražniki nam pretijo iz vseh strani ter se proti nam valijo v valovih. Za večjo intenziteto pa igra poskrbi s tem, da proti nam spušča tako imenovane dražljaje v obliki kometov, ki nas zamotijo, v tistem pa se nam pred očmi že pojavijo novi nasprotniki, ki nas obkolijo iz vseh strani.

Najboljši napad pa je lahko tudi obramba. Naše plovilo ima ščit in klasičen »health bar« na spodnji strani zaslona. Sovražnikovih izstrelkov ne moramo uničiti, nam pa igra zato ponudi prijetno rešitev, saj igramo na zelo odprtem področju. Če se na desni strani pomaknemo na rob ekrana iz njega za trenutek izginemo trenutek za tem pa se že pojavimo na levi strani in tako igramo na taktiko presenečenja, saj lahko sovražnika prerešetamo iz zadnje strani.

Šefovski obračuni

V igri ne manjka niti obračunov z šefi. Na vsake toliko časa, ko nam igra ponudi dovolj možnosti za nadgradnjo našega plovila, se majhni sovražniki razbežijo, kajti proti nam se vali ogromno lebdeče telo, ki se sicer premika počasi, a ima toliko izstrelkov, da se le stežka izognemo vsem.

Med bitko z šefi ne moramo nadgrajevati našega arzenala, kar pa lahko ob našem nespretnem nadgrajevanju predstavlja kar veliko oviro. Namreč, če je naše orožje prešibko, jo bomo hitro skupili ali pa šefu, katerega življenja se izpisuje z dolgim čez celoten zgornji del ekrana razpotegnjenim življenjem le stežka kljubovali. Tako lahko šefovski obračuni trajajo v nedogled.

Šefovski boji postanejo dolgi a so kljub temu zanimivi.

Dober grafični vložek bi tudi bil, če bi se zaslon ob šefovih prihodih zaradi njihove velikosti nekoliko oddaljil, saj bi tako imeli veliko lažji pregled nad celotno igro. Razen neskončne bitke z šefom bi bilo dobro, če bi ladja začela razpadati po delih kar bi nam dalo občutek progresivnosti. Prav tako bi lahko po mojem mnenju implementirali točko šibkosti za šefovsko ladjo, kar je navadno dodano »boss fightom«. Ker pa te ni, celotna borba traja dolgo. Predolgo, v povsem linearni smeri, do našega ali pa njihovega konca.

Nadgradnja, nadgradnja in še enkrat nadgradnja !

Nadgradnje so v igri ključnega pomena. Za določeno število pobitih nasprotnikov dobimo spretnostne točke in igra nam kmalu zatem predlaga vstop v meni, kjer nam je ponujena široka paleta »power up« točk. Pri nadgradnji lahko spreminjamo orožje, ščit in ogrodje plovila, pri čemer je še veliko podvrst in različnih kombinacij. A pozor! Niso vse najboljša izbira. Ob napačni kombinaciji se lahko znajdemo z napačnim orožjem. A na koncu prevelike bojazni ni, saj lahko strukturo našega orožja spreminjamo dobesedno na par minut.

Razsodba

(+) Nova Drift je pošten naslednik Asteroidsov in drugih vesoljskih arkad

(+) Kickstarterski projekt »one man banda«, ki je izpolnil pričakovanja

(+) Noro število nadgradenj

(+) Avdio – vizualna pravljica pri čemer epilepični napad ni izključen

(+/-) Nekoliko zamudni, dolgočasni in ponavljajoči boji s šefi

- Advertisement -
Nova Drift, je brez dvoma naslednica Asteroidsov, ki kljub pomankanju razvojnega moštva pričara ure in ure užitka in nas popelje nazaj v čas arkadnih naprav.
Misko Piskot
Spremljaj Miška Piškota na neverjetnih pustolovščinah skozi virtualni svet na njegovem YouTube kanalu ! https://www.youtube.com/channel/UCsrNXGEX-ZJK5Ui1cXgSJEA

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.