Pisali smo že obsežnem članku iz strani spletne strani Kotaku, kjer je bil razkrit težaven razvoj igre Anthem in kakšne razmere so med dolgim razvojnim ciklom vladale v studiu BioWare.
V istem poročilu je omenjena tudi igra Dragon Age 4, ki naj bi svoj razvoj začela leta 2017. Za novim delom sta stala Mark Darrah ter oče serije Dragon Age Mike Laidlaw. A razvoj je hitro naletel na oviro, saj je razvijalca zapustil Aaron Flynn, kar je pustilo Anthem v zelo slabem stanju.
Mark Darrah je moral presedlati na Anthem projekt in ga nekako spraviti v delujočo obliko. Mike Laidlaw je nato zapustil BioWare ter se preselil v Ubisoftove pisarne in tako je Dragon Age 4 ponovno začel svoj razvoj, saj je originalna vizija izpuhtela v zrak.
Dobra novica je, da se Dragon Age 4 gradi na že zgrajenih osnovah, ki so jih programerji spočeli za Anthem. Namreč ena največjih ovir, s katerimi se je soočal BioWare, je bil težaven Frostbite pogon, ki sicer riše lepo podobo, a je vanj težko vpeljati nove mehanike, za katere ni bil zgrajen.
Tako da upamo, da bo vsaj to nekoliko skrajšalo razvojni cikel nove Dragon Age igre. Decembra smo na podelitvi nagrad The Game Awards sicer dobili kratek dražilnik, to pa je tudi vse, kar je uradno znanega o Dragon Age 4, tako da je naslov, glede na ponovno zagnan razvojni cikel, verjetno še močno daleč stran.