Dragon Age 4 ponovno začel razvoj, saj so razvijalci vse napore vložili v Anthem

Pisali smo že obsežnem članku iz strani spletne strani Kotaku, kjer je bil razkrit težaven razvoj igre Anthem in kakšne razmere so med dolgim razvojnim ciklom vladale v studiu BioWare.

V istem poročilu je omenjena tudi igra Dragon Age 4, ki naj bi svoj razvoj začela leta 2017. Za novim delom sta stala Mark Darrah ter oče serije Dragon Age Mike Laidlaw. A razvoj je hitro naletel na oviro, saj je razvijalca zapustil Aaron Flynn, kar je pustilo Anthem v zelo slabem stanju.

Mark Darrah je moral presedlati na Anthem projekt in ga nekako spraviti v delujočo obliko. Mike Laidlaw je nato zapustil BioWare ter se preselil v Ubisoftove pisarne in tako je Dragon Age 4 ponovno začel svoj razvoj, saj je originalna vizija izpuhtela v zrak.

Dobra novica je, da se Dragon Age 4 gradi na že zgrajenih osnovah, ki so jih programerji spočeli za Anthem. Namreč ena največjih ovir, s katerimi se je soočal BioWare, je bil težaven Frostbite pogon, ki sicer riše lepo podobo, a je vanj težko vpeljati nove mehanike, za katere ni bil zgrajen.

Tako da upamo, da bo vsaj to nekoliko skrajšalo razvojni cikel nove Dragon Age igre. Decembra smo na podelitvi nagrad The Game Awards sicer dobili kratek dražilnik, to pa je tudi vse, kar je uradno znanega o Dragon Age 4, tako da je naslov, glede na ponovno zagnan razvojni cikel, verjetno še močno daleč stran.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

Microsoft pravkar odkupil celo Bethesdo in vse njene licence iger

Kot strela z jasnega je udarila novica, da je Microsoft odkupil založnika ZeniMax Media, ki si med drugim lasti založnika Bethesdo Softworks,...

Return to Castle Wolfenstein dobiva oboževalsko predelavo

Skoraj 20 let mineva, odkar smo dobili odlično prvoosebno streljanko Return to Castle Wolfenstein. Ta je izšla ravno v času, ko se...

Crysis Remastered pestijo enake težave z optimizacijo kot original

Predelava prvega Crysisa se kopa v težavah že vse od same najave. Najprej so bili igralci zgroženi nad vizualno podobo, saj ta...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!