Kotaku je včeraj objavil zanimiv članek, ki se zopet potopi v delovno kulturo razvijalca BioWare. Njihov prejšnji članek je pod drobnogled vzel težaven razvoj igre Anthem, tokrat pa se je njihov novinar Jason Schreier osredotočil na skrivnostni naslov Dragon Age 4.
Ta je svoj razvoj začel že nekaj časa nazaj, a projekt je bil leta 2017 ponovno zagnan od začetka. Kotaku članek se poglobi v podrobnosti prejšnje inačice naslova, nekaj informacij pa smo pridobili tudi o tej trenutni različici.
Kakor pravijo člani razvojne ekipe BioWare, naj bi novi Dragon Age 4 vseboval “live” komponento, ki se tika predvsem večigralstva. Naslov naj bi tako spominjal na Anthem, saj EA želi, da ima vsak njihov naslov večigralski del, zaradi katerega bi se igralci vračali v igro, tudi leta po izidu.
Ni še čisto jasno kaj naj bi ta “live” komponenta sploh bila. Nekateri člani razvojne ekipe so naslov opisali kot “Anthem z zmaji”, medtem ko se drugi s tem ne strinjajo. Dragon Age 4 naj bi bil najprej enoigralska izkušnja, z močno zgodbo, večigralski del pa naj bi spominjal na tistega iz Mass Effect 3.
Vse je seveda še v zraku in verjetno niti BioWare še ne ve, kaj sploh bo njihov končni produkt, saj se verjetno pravi razvoj sploh še ni začel, zato se zna vse to skozi leta razvoja spremeniti .