Japonski taksiji bodo uporabljali tehnologijo prepoznavanja obraza za boljše prilagajanje oglasov

Počasi bo nastopil čas, ko bo nekdo morali izgruntati AddBlock program za resnično življenje.

Japonsko startup podjetje Premium Taxi Vision bo namreč začelo ponujati storitev, kjer bo vožnja s taksijem postala bolj prilagojena vsakemu uporabniku.

Potniki lahko namreč že sedaj gledajo v LCD zaslone, kjer so jim servirani razni oglasi. Razlika je v temu, da bo Premium Taxi Vision za prilagoditev oglasov uporabljal tehnologijo prepoznavanja obrazov. Preko tega bodo od potnika izvedeli njegov spol in starost ter jim tako prilagodili oglase.

Seveda ta tehnologija ne bo osrečila vsakega potnika, še posebej zaradi skrbi glede privatnosti. Ko bo namreč vaša podoba enkrat pretvorjena v digitalno obliko, se znajo do nje dokopati tudi oči, katerim tega vpogleda niste dovolili. Vaš digitalni obraz pa zna kmalu postati dragocena valuta med marketinškimi firmami.

Podjetje sicer pravi, da jim je zasebnost uporabnikov zelo pomembna in da se bodo ravnali po japonski zakonodaji, a nekaj podobnega je že izjavil Facebook in vsi vemo, kaj vse se je tam zgodilo z našimi podatki.

Morda pa bi se tehnologijo vendarle dalo izrabiti na dobre načine. Denimo, če bi potnik privolil v skeniranje obraza, v zameno pa bi dobil brezplačni prevoz ali pa popust? Dobra ideja, a žal iz nje verjetno ne bo kruha, saj ne prinese dovolj zaslužka…

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime