World of Warcraft v pogonu Unreal Engine povsem spremeni vizualno podobo igre

World of Warcraft je danes že močno star naslov, a zahvaljujoč svoji unikatni, risankasti podobi, še danes ni povsem za odmet. Ta grafična poleta je poskrbela, da je špil ostal svež tudi po več kot petnajstih letih, je pa treba poznati, da ga je zob časa kljub vsem trikom, že pošteno načel.

Zato je zanimivo videti, kako bi ta popularni MMO izgledal v modernem pogonu, kot je denimo Unreal Engine 4. Z eno besedo: neverjetno.

YouTuber Daniel L je oblikovalec, ki si prosti čas krajša s prenašanjem Azerotha v UE 4 in na projektu dela že kar nekaj let. Dolgo nazaj smo že delili njegovo mojstrovino, kjer je preoblikoval Goldshire, sedaj pa je prikazal predelane lokacije Westfall, Duskwood ter Durotar.

Zadeva vsekakor izgleda impresivno in Azeroth pričara v povsem novi barvi, žal pa Danielu ni uspelo predelati NPC-jev ali igralnih karakterjev, tako da lahko gledamo samo tihožitno okolico. Vseeno pa je to impresiven projekt enega samega človeka in res bi se bilo zanimivo podati v pustolovščine WoW-a, kjer bi za grafiko skrbeli napredni senčilniki ter nadgrajene teksture.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!