Kako bi izgledal World of Warcraft v Unreal 4 pogonu

World of Warcraft ostaja ena najbolj popularnih MMO iger in naslednji dodatek imenovan Battle for Azeroth bo zagotovo v njo vdihnil nekaj nove svežine. Skozi več kot 10 letni obstoj še vedno konkurira na grafičnem področju, a počasi so se začele kazati razpoke v njeni podobi in razvijalci lahko na sedanjem pogonu posodobijo njeno grafično paleto le do določene mere.

Zato je zanimiv projekt tipička z imenom Daniel L, ki se je spravil prenesti določena območja iz World of Warcraft-a v bolj sodobno grafično preobleko, poslužil pa se je kar pogona Unreal Engine 4. V spodnjih posnetkih lahko vidimo kako bi izgledal novodobni WoW ter njegove cone kot so Durotar, Duskwood in Elwynn Forest. Zagotovo bodo spodnji posnetki World of Warcraft igralcem vzbudili marsikak lep spomin, pri nas pa je zagorelo upanje, da bo Blizzard še kdaj v prihodnost ustvaril kakšno pošteno enoigralsko izkušnjo. Si predstavljate igro tipa Skyrim v Warcraft okolju?

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime