Dying Light 2 bo imel 4x večjo mapo od predhodnika

Dying Light 2 še vedno nima končnega datuma izida, a glede na zadnje napovednike razvijalec Techland razmišlja v pravi smeri.

Njihov tehnični direktor Pawel Rohleder je nedavno spočel intervju za Nvidia GeForce YouTube kanal in se dotaknil nekaterih zadev, ki bodo to zombie klavščino popeljale na naslednji nivo.

Kakor je povedal, je glavna naloga razvojne ekipe, da naredijo vse, kar je izvirnik priljubilo množicam in nato to še nadgradijo.

Igro bo poganjal novi pogon C-Engine, to pa jim je omogočilo ustvariti stvari, ki prej niso bile mogoče. Pawel je celo označil njihov pogon za “sveti gral računalniške grafike” in igralci naj bi se včasih počutili, kot da gledajo film.

Prav tako je močno prenovo doživela umetna inteligenca in sistem nalog. Veliko pomena bodo nosile naše odločitve, ki naj bi močno vplivale na nadaljnji razvoj zgodbe.

Morda najbolj pomemben del igre bo sama okolica Dying Light 2 naj bi bil kar 4x večji od predhodnika in razvijalcu je tako uspelo ustvariti mesto, ki se čuti kot res živo. To niti ni bil problem v predhodniku, lepo pa je videti, da bo dvojka ponujala precej bolj razgibano okolico.

Upamo samo, da bo ta ogromna mapa posejana z zanimivimi opravili. Vse bo jasno enkrat naslednje leto, ko bo Dying Light 2 končno izšel.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime