Dying Light 2 bo imel 4x večjo mapo od predhodnika

Dying Light 2 še vedno nima končnega datuma izida, a glede na zadnje napovednike razvijalec Techland razmišlja v pravi smeri.

Njihov tehnični direktor Pawel Rohleder je nedavno spočel intervju za Nvidia GeForce YouTube kanal in se dotaknil nekaterih zadev, ki bodo to zombie klavščino popeljale na naslednji nivo.

Kakor je povedal, je glavna naloga razvojne ekipe, da naredijo vse, kar je izvirnik priljubilo množicam in nato to še nadgradijo.

Igro bo poganjal novi pogon C-Engine, to pa jim je omogočilo ustvariti stvari, ki prej niso bile mogoče. Pawel je celo označil njihov pogon za “sveti gral računalniške grafike” in igralci naj bi se včasih počutili, kot da gledajo film.

Prav tako je močno prenovo doživela umetna inteligenca in sistem nalog. Veliko pomena bodo nosile naše odločitve, ki naj bi močno vplivale na nadaljnji razvoj zgodbe.

Morda najbolj pomemben del igre bo sama okolica Dying Light 2 naj bi bil kar 4x večji od predhodnika in razvijalcu je tako uspelo ustvariti mesto, ki se čuti kot res živo. To niti ni bil problem v predhodniku, lepo pa je videti, da bo dvojka ponujala precej bolj razgibano okolico.

Upamo samo, da bo ta ogromna mapa posejana z zanimivimi opravili. Vse bo jasno enkrat naslednje leto, ko bo Dying Light 2 končno izšel.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

AMZS v igro Assetto Corsa prenesel progo na Vranskem in pripravlja karting turnir z lepimi nagradami

Zagotovo ste se vsaj enkrat do sedaj usedli že v kart dirkalnik in ste se zapodili po nekem dirkališču. Osebno lahko pričam,...

Cyberpunk 2077 napovednik prikaže različne tolpe mesta Night City

Nekaj dni nazaj se je odvila nova digitalna konferenca Night City Wire in kot po navadi smo dobili nove igralne napovednike, ki...

Je piratstva pri PC igrah res konec?

Bitka med pirati in raznimi načini zaščite iger traja že zelo dolgo, dolgo časa. Piratstvo na PC-ju je šlo skozi svoje vzpone...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!