Dying Light 2 bo imel 4x večjo mapo od predhodnika

Dying Light 2 bo imel 4x večjo mapo od predhodnika

Dying Light 2 še vedno nima končnega datuma izida, a glede na zadnje napovednike razvijalec Techland razmišlja v pravi smeri.

Njihov tehnični direktor Pawel Rohleder je nedavno spočel intervju za Nvidia GeForce YouTube kanal in se dotaknil nekaterih zadev, ki bodo to zombie klavščino popeljale na naslednji nivo.

Kakor je povedal, je glavna naloga razvojne ekipe, da naredijo vse, kar je izvirnik priljubilo množicam in nato to še nadgradijo.

Igro bo poganjal novi pogon C-Engine, to pa jim je omogočilo ustvariti stvari, ki prej niso bile mogoče. Pawel je celo označil njihov pogon za “sveti gral računalniške grafike” in igralci naj bi se včasih počutili, kot da gledajo film.

Prav tako je močno prenovo doživela umetna inteligenca in sistem nalog. Veliko pomena bodo nosile naše odločitve, ki naj bi močno vplivale na nadaljnji razvoj zgodbe.

Morda najbolj pomemben del igre bo sama okolica Dying Light 2 naj bi bil kar 4x večji od predhodnika in razvijalcu je tako uspelo ustvariti mesto, ki se čuti kot res živo. To niti ni bil problem v predhodniku, lepo pa je videti, da bo dvojka ponujala precej bolj razgibano okolico.

Upamo samo, da bo ta ogromna mapa posejana z zanimivimi opravili. Vse bo jasno enkrat naslednje leto, ko bo Dying Light 2 končno izšel.

Deli novico

Dying Light 2 še vedno nima končnega datuma izida, a glede na zadnje napovednike razvijalec Techland razmišlja v pravi smeri.

Njihov tehnični direktor Pawel Rohleder je nedavno spočel intervju za Nvidia GeForce YouTube kanal in se dotaknil nekaterih zadev, ki bodo to zombie klavščino popeljale na naslednji nivo.

Kakor je povedal, je glavna naloga razvojne ekipe, da naredijo vse, kar je izvirnik priljubilo množicam in nato to še nadgradijo.

Igro bo poganjal novi pogon C-Engine, to pa jim je omogočilo ustvariti stvari, ki prej niso bile mogoče. Pawel je celo označil njihov pogon za “sveti gral računalniške grafike” in igralci naj bi se včasih počutili, kot da gledajo film.

Prav tako je močno prenovo doživela umetna inteligenca in sistem nalog. Veliko pomena bodo nosile naše odločitve, ki naj bi močno vplivale na nadaljnji razvoj zgodbe.

Morda najbolj pomemben del igre bo sama okolica Dying Light 2 naj bi bil kar 4x večji od predhodnika in razvijalcu je tako uspelo ustvariti mesto, ki se čuti kot res živo. To niti ni bil problem v predhodniku, lepo pa je videti, da bo dvojka ponujala precej bolj razgibano okolico.

Upamo samo, da bo ta ogromna mapa posejana z zanimivimi opravili. Vse bo jasno enkrat naslednje leto, ko bo Dying Light 2 končno izšel.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Dying Light 2 še vedno nima končnega datuma izida, a glede na zadnje napovednike razvijalec Techland razmišlja v pravi smeri.

Njihov tehnični direktor Pawel Rohleder je nedavno spočel intervju za Nvidia GeForce YouTube kanal in se dotaknil nekaterih zadev, ki bodo to zombie klavščino popeljale na naslednji nivo.

Kakor je povedal, je glavna naloga razvojne ekipe, da naredijo vse, kar je izvirnik priljubilo množicam in nato to še nadgradijo.

Igro bo poganjal novi pogon C-Engine, to pa jim je omogočilo ustvariti stvari, ki prej niso bile mogoče. Pawel je celo označil njihov pogon za “sveti gral računalniške grafike” in igralci naj bi se včasih počutili, kot da gledajo film.

Prav tako je močno prenovo doživela umetna inteligenca in sistem nalog. Veliko pomena bodo nosile naše odločitve, ki naj bi močno vplivale na nadaljnji razvoj zgodbe.

Morda najbolj pomemben del igre bo sama okolica Dying Light 2 naj bi bil kar 4x večji od predhodnika in razvijalcu je tako uspelo ustvariti mesto, ki se čuti kot res živo. To niti ni bil problem v predhodniku, lepo pa je videti, da bo dvojka ponujala precej bolj razgibano okolico.

Upamo samo, da bo ta ogromna mapa posejana z zanimivimi opravili. Vse bo jasno enkrat naslednje leto, ko bo Dying Light 2 končno izšel.

Dying Light 2 še vedno nima končnega datuma izida, a glede na zadnje napovednike razvijalec Techland razmišlja v pravi smeri.

Njihov tehnični direktor Pawel Rohleder je nedavno spočel intervju za Nvidia GeForce YouTube kanal in se dotaknil nekaterih zadev, ki bodo to zombie klavščino popeljale na naslednji nivo.

Kakor je povedal, je glavna naloga razvojne ekipe, da naredijo vse, kar je izvirnik priljubilo množicam in nato to še nadgradijo.

Igro bo poganjal novi pogon C-Engine, to pa jim je omogočilo ustvariti stvari, ki prej niso bile mogoče. Pawel je celo označil njihov pogon za “sveti gral računalniške grafike” in igralci naj bi se včasih počutili, kot da gledajo film.

Prav tako je močno prenovo doživela umetna inteligenca in sistem nalog. Veliko pomena bodo nosile naše odločitve, ki naj bi močno vplivale na nadaljnji razvoj zgodbe.

Morda najbolj pomemben del igre bo sama okolica Dying Light 2 naj bi bil kar 4x večji od predhodnika in razvijalcu je tako uspelo ustvariti mesto, ki se čuti kot res živo. To niti ni bil problem v predhodniku, lepo pa je videti, da bo dvojka ponujala precej bolj razgibano okolico.

Upamo samo, da bo ta ogromna mapa posejana z zanimivimi opravili. Vse bo jasno enkrat naslednje leto, ko bo Dying Light 2 končno izšel.

Dying Light 2 še vedno nima končnega datuma izida, a glede na zadnje napovednike razvijalec Techland razmišlja v pravi smeri.

Njihov tehnični direktor Pawel Rohleder je nedavno spočel intervju za Nvidia GeForce YouTube kanal in se dotaknil nekaterih zadev, ki bodo to zombie klavščino popeljale na naslednji nivo.

Kakor je povedal, je glavna naloga razvojne ekipe, da naredijo vse, kar je izvirnik priljubilo množicam in nato to še nadgradijo.

Igro bo poganjal novi pogon C-Engine, to pa jim je omogočilo ustvariti stvari, ki prej niso bile mogoče. Pawel je celo označil njihov pogon za “sveti gral računalniške grafike” in igralci naj bi se včasih počutili, kot da gledajo film.

Prav tako je močno prenovo doživela umetna inteligenca in sistem nalog. Veliko pomena bodo nosile naše odločitve, ki naj bi močno vplivale na nadaljnji razvoj zgodbe.

Morda najbolj pomemben del igre bo sama okolica Dying Light 2 naj bi bil kar 4x večji od predhodnika in razvijalcu je tako uspelo ustvariti mesto, ki se čuti kot res živo. To niti ni bil problem v predhodniku, lepo pa je videti, da bo dvojka ponujala precej bolj razgibano okolico.

Upamo samo, da bo ta ogromna mapa posejana z zanimivimi opravili. Vse bo jasno enkrat naslednje leto, ko bo Dying Light 2 končno izšel.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.