Teardown je igra, ki poseduje morda najbolj napredne učinke fizike, kar smo jih do sedaj videli v igrah

Teardown je igra, ki poseduje morda najbolj napredne učinke fizike, kar smo jih do sedaj videli v igrah

Nekaj časa nazaj smo pisali o skrivnostnemu projektu, ki takrat še ni imel imena, a je navdušil vsakega gledalca. Slednji so se čudili naprednemu sistemu fizike, ki je omogočal razstreljevanje, lomljenje in upogibanje vsega pred nami, zato so vsi samo še čakali, da prototip postane dejanska igra.

In ta je sedaj končno tudi dobila ime Teardown. Kot že nakazuje ime, bo naša naloga da podremo vse pred sabo, a špil bo dejansko vseboval tudi misije. Igralec se bo moral skozi destrukcijo dokopati določenih predmetov in šele takrat bo misija opravljena.

Na začetku si bomo lahko ogledali stopnjo in jo tudi dodobra demolirali, tako pa si bomo tudi začrtali naš taktični napad. Namreč, takoj ko bomo pobrali prvi predmet, se bo sprožila štoparica in na voljo bomo imeli samo še 60 sekund, da v svoje zmikavtske roke poberemo še vse ostale zaklade na stopnji.

Igralci bodo lahko okoliške predmete sestavljali skupaj ter si tako sestavili kakšno priročno bližnjico, ob neuspelemu poskusu pa boste lahko v načrtovali fazi natančno analizirali svoj prejšnji podvig in poskušali odkriti pomanjkljivosti. Razvijalec Dennis Gustafsson je povedal, da pri stopnjah ni nikjer začrtana neka glavna pot in da vse prepušča ustvarjalnosti igralcev.

Teardown je še precej zgodaj v razvoju, tako da zaenkrat še nimamo datuma izida, je pa že na voljo na Steamu, kjer si jo lahko dodate na seznam želja.

Deli novico

Nekaj časa nazaj smo pisali o skrivnostnemu projektu, ki takrat še ni imel imena, a je navdušil vsakega gledalca. Slednji so se čudili naprednemu sistemu fizike, ki je omogočal razstreljevanje, lomljenje in upogibanje vsega pred nami, zato so vsi samo še čakali, da prototip postane dejanska igra.

In ta je sedaj končno tudi dobila ime Teardown. Kot že nakazuje ime, bo naša naloga da podremo vse pred sabo, a špil bo dejansko vseboval tudi misije. Igralec se bo moral skozi destrukcijo dokopati določenih predmetov in šele takrat bo misija opravljena.

Na začetku si bomo lahko ogledali stopnjo in jo tudi dodobra demolirali, tako pa si bomo tudi začrtali naš taktični napad. Namreč, takoj ko bomo pobrali prvi predmet, se bo sprožila štoparica in na voljo bomo imeli samo še 60 sekund, da v svoje zmikavtske roke poberemo še vse ostale zaklade na stopnji.

Igralci bodo lahko okoliške predmete sestavljali skupaj ter si tako sestavili kakšno priročno bližnjico, ob neuspelemu poskusu pa boste lahko v načrtovali fazi natančno analizirali svoj prejšnji podvig in poskušali odkriti pomanjkljivosti. Razvijalec Dennis Gustafsson je povedal, da pri stopnjah ni nikjer začrtana neka glavna pot in da vse prepušča ustvarjalnosti igralcev.

Teardown je še precej zgodaj v razvoju, tako da zaenkrat še nimamo datuma izida, je pa že na voljo na Steamu, kjer si jo lahko dodate na seznam želja.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Nekaj časa nazaj smo pisali o skrivnostnemu projektu, ki takrat še ni imel imena, a je navdušil vsakega gledalca. Slednji so se čudili naprednemu sistemu fizike, ki je omogočal razstreljevanje, lomljenje in upogibanje vsega pred nami, zato so vsi samo še čakali, da prototip postane dejanska igra.

In ta je sedaj končno tudi dobila ime Teardown. Kot že nakazuje ime, bo naša naloga da podremo vse pred sabo, a špil bo dejansko vseboval tudi misije. Igralec se bo moral skozi destrukcijo dokopati določenih predmetov in šele takrat bo misija opravljena.

Na začetku si bomo lahko ogledali stopnjo in jo tudi dodobra demolirali, tako pa si bomo tudi začrtali naš taktični napad. Namreč, takoj ko bomo pobrali prvi predmet, se bo sprožila štoparica in na voljo bomo imeli samo še 60 sekund, da v svoje zmikavtske roke poberemo še vse ostale zaklade na stopnji.

Igralci bodo lahko okoliške predmete sestavljali skupaj ter si tako sestavili kakšno priročno bližnjico, ob neuspelemu poskusu pa boste lahko v načrtovali fazi natančno analizirali svoj prejšnji podvig in poskušali odkriti pomanjkljivosti. Razvijalec Dennis Gustafsson je povedal, da pri stopnjah ni nikjer začrtana neka glavna pot in da vse prepušča ustvarjalnosti igralcev.

Teardown je še precej zgodaj v razvoju, tako da zaenkrat še nimamo datuma izida, je pa že na voljo na Steamu, kjer si jo lahko dodate na seznam želja.

Nekaj časa nazaj smo pisali o skrivnostnemu projektu, ki takrat še ni imel imena, a je navdušil vsakega gledalca. Slednji so se čudili naprednemu sistemu fizike, ki je omogočal razstreljevanje, lomljenje in upogibanje vsega pred nami, zato so vsi samo še čakali, da prototip postane dejanska igra.

In ta je sedaj končno tudi dobila ime Teardown. Kot že nakazuje ime, bo naša naloga da podremo vse pred sabo, a špil bo dejansko vseboval tudi misije. Igralec se bo moral skozi destrukcijo dokopati določenih predmetov in šele takrat bo misija opravljena.

Na začetku si bomo lahko ogledali stopnjo in jo tudi dodobra demolirali, tako pa si bomo tudi začrtali naš taktični napad. Namreč, takoj ko bomo pobrali prvi predmet, se bo sprožila štoparica in na voljo bomo imeli samo še 60 sekund, da v svoje zmikavtske roke poberemo še vse ostale zaklade na stopnji.

Igralci bodo lahko okoliške predmete sestavljali skupaj ter si tako sestavili kakšno priročno bližnjico, ob neuspelemu poskusu pa boste lahko v načrtovali fazi natančno analizirali svoj prejšnji podvig in poskušali odkriti pomanjkljivosti. Razvijalec Dennis Gustafsson je povedal, da pri stopnjah ni nikjer začrtana neka glavna pot in da vse prepušča ustvarjalnosti igralcev.

Teardown je še precej zgodaj v razvoju, tako da zaenkrat še nimamo datuma izida, je pa že na voljo na Steamu, kjer si jo lahko dodate na seznam želja.

Nekaj časa nazaj smo pisali o skrivnostnemu projektu, ki takrat še ni imel imena, a je navdušil vsakega gledalca. Slednji so se čudili naprednemu sistemu fizike, ki je omogočal razstreljevanje, lomljenje in upogibanje vsega pred nami, zato so vsi samo še čakali, da prototip postane dejanska igra.

In ta je sedaj končno tudi dobila ime Teardown. Kot že nakazuje ime, bo naša naloga da podremo vse pred sabo, a špil bo dejansko vseboval tudi misije. Igralec se bo moral skozi destrukcijo dokopati določenih predmetov in šele takrat bo misija opravljena.

Na začetku si bomo lahko ogledali stopnjo in jo tudi dodobra demolirali, tako pa si bomo tudi začrtali naš taktični napad. Namreč, takoj ko bomo pobrali prvi predmet, se bo sprožila štoparica in na voljo bomo imeli samo še 60 sekund, da v svoje zmikavtske roke poberemo še vse ostale zaklade na stopnji.

Igralci bodo lahko okoliške predmete sestavljali skupaj ter si tako sestavili kakšno priročno bližnjico, ob neuspelemu poskusu pa boste lahko v načrtovali fazi natančno analizirali svoj prejšnji podvig in poskušali odkriti pomanjkljivosti. Razvijalec Dennis Gustafsson je povedal, da pri stopnjah ni nikjer začrtana neka glavna pot in da vse prepušča ustvarjalnosti igralcev.

Teardown je še precej zgodaj v razvoju, tako da zaenkrat še nimamo datuma izida, je pa že na voljo na Steamu, kjer si jo lahko dodate na seznam želja.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.