Aplikacija za spremljanje menstrualnih ciklov vohunila za uporabnico in nato oglaševalcem sporočila, da je noseča

Da so telefoni in razna socialna omrežja praktične in priročne vohunske naprave oglaševalcev, ni več nobena skrivnost.

Zagotovo se vam je že zgodilo, da ste se s kom pogovarjali o nakupu določenega izdelka in ste bili nato ob obisku Facebooka napadeni z oglasi, ki so s popustom prodajali ravno ta izdelek. To se je zgodilo tudi meni, ko sem raziskoval nakup novega avta. To je bilo kakšen mesec nazaj in še zdaj se na svojemu zidu ne morem rešiti Hyundai reklam.

Za uporabniki pa tudi pridno vohunijo aplikacije in včasih so rezultati malce komični, ampak tudi strašljivi.

To se je zgodilo tudi novinarki za Daily Mirror, z imenom Talia Shadwell. Punca je na svojemu telefonu uporabljala aplikacijo, katera spremlja uporabnikove menstrualne cikle. To ni nič nenavadnega, saj je takšnih aplikacij ogromno, a tale je v ozadju izvajala nekaj, na kar nič hudega sluteča uporabnica ni bila pripravljena.

Talia je naenkrat na svojemu Facebook viru novic začela opažati ogromno reklam, katere so prodajale različne stvari, ki bi jih potrebovala novo pečena nosečnica. Oglasi za zibelke, plenice in podobno so se vzeli kar od nekje in Taili se je zadeva najprej zdela zabavna. Ker velikokrat všečka slike otrok svojih prijateljic in je svojih tridesetih, se ji je zdelo, da so jo algoritmi Facebooka izbrali kot potencialno nosečnico.

A zadeva dejansko ni bila tako nedolžna. Svoje aplikacije menstrualnih ciklov ni zagnala prejšnji mesec, imela pa je tudi izključena obvestila. Ko je naslednjič odprla program, se ji je na telefonu izpisalo ogromno opozorilo, da njena menstruacija močno zamuja. To seveda ni bilo res, saj samo ni pravilno vnesla podatkov za prejšnji mesec. A to je bilo očitno dovolj, da je aplikacija oglaševalcem sporočila potencialno novo nosečnico in bombandiranje z oglasi se je lahko začelo.

Ko je enkrat popravila podatke, so se reklame čez noč ustavile. Seveda je glavni osumljenec za nadležne oglase postala ravno ta aplikacija in ko je preverila pravilnik zasebnosti, je videla v kateremu grmu točno tiči zajec. Aplikacija se je namreč zavezala, da ne bo delila podatkov, ki jih uporabnik vnese ročno, a da bo delila informacije kot so vzorci obnašanja.

Prihodnost bo očitno takšna, da bodo oglaševalci vedeli za vašo nosečnost, še preden boste za njo izvedeli vi. To celotno dogajanje pa je še en dokaz, da je Facebook postal že nekakšna entiteta, za katero nismo oseba, ampak samo izdelek, od katerega se da iztržiti velike količine denarja.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

Black Desert Online Remastered si lahko trenutno aktivirate na Steamu povsem brezplačno in ga obdržite za vedno

Black Desert Online je MMO, ki je zaslovel predvsem zaradi svoje naravnost čudovite grafične podobe. Igro si lasti korejski razvijalec, kar pomeni,...

Baldur’s Gate 3 dobil prvi igralni posnetek in zadeva že kar malce preveč spominja na Divinity: Original Sin

Včeraj smo slinasto pregledovali prve slike igre Baldur’s Gate 3, na kateri že nekaj časa dela razvijalec Larian. Tega poznamo predvsem zaradi...

Ark: Survival Evolved je ta vikend brezplačen

Preživetvena igra z dinozavri Ark: Survival Evolved je dolgo časa bivala v sistemu Zgodnjega dostopa in je veljala za eno tistih tipičnih...

Borderlands 3 prihaja na Steam skupaj z novo razširitvijo Guns, Love, and Tentacles

Borderlands 3 lahko preigravamo že kar nekaj časa, saj je izšel že septembra lani, a žal na PC-ju samo kot ekskluziva za...

Umirjena igra raziskovanja InnerSpace trenutno brezplačna na Epic Games trgovini

Po dvojcu AAA iger, ki so nas brezplačno razveseljevale na Epic Games trgovini, je sedaj čas, da se ponudba iger malce umiri....

Povezane novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!