Aplikacija za spremljanje menstrualnih ciklov vohunila za uporabnico in nato oglaševalcem sporočila, da je noseča

Aplikacija za spremljanje menstrualnih ciklov vohunila za uporabnico in nato oglaševalcem sporočila, da je noseča

Da so telefoni in razna socialna omrežja praktične in priročne vohunske naprave oglaševalcev, ni več nobena skrivnost.

Zagotovo se vam je že zgodilo, da ste se s kom pogovarjali o nakupu določenega izdelka in ste bili nato ob obisku Facebooka napadeni z oglasi, ki so s popustom prodajali ravno ta izdelek. To se je zgodilo tudi meni, ko sem raziskoval nakup novega avta. To je bilo kakšen mesec nazaj in še zdaj se na svojemu zidu ne morem rešiti Hyundai reklam.

Za uporabniki pa tudi pridno vohunijo aplikacije in včasih so rezultati malce komični, ampak tudi strašljivi.

To se je zgodilo tudi novinarki za Daily Mirror, z imenom Talia Shadwell. Punca je na svojemu telefonu uporabljala aplikacijo, katera spremlja uporabnikove menstrualne cikle. To ni nič nenavadnega, saj je takšnih aplikacij ogromno, a tale je v ozadju izvajala nekaj, na kar nič hudega sluteča uporabnica ni bila pripravljena.

Talia je naenkrat na svojemu Facebook viru novic začela opažati ogromno reklam, katere so prodajale različne stvari, ki bi jih potrebovala novo pečena nosečnica. Oglasi za zibelke, plenice in podobno so se vzeli kar od nekje in Taili se je zadeva najprej zdela zabavna. Ker velikokrat všečka slike otrok svojih prijateljic in je svojih tridesetih, se ji je zdelo, da so jo algoritmi Facebooka izbrali kot potencialno nosečnico.

A zadeva dejansko ni bila tako nedolžna. Svoje aplikacije menstrualnih ciklov ni zagnala prejšnji mesec, imela pa je tudi izključena obvestila. Ko je naslednjič odprla program, se ji je na telefonu izpisalo ogromno opozorilo, da njena menstruacija močno zamuja. To seveda ni bilo res, saj samo ni pravilno vnesla podatkov za prejšnji mesec. A to je bilo očitno dovolj, da je aplikacija oglaševalcem sporočila potencialno novo nosečnico in bombandiranje z oglasi se je lahko začelo.

Ko je enkrat popravila podatke, so se reklame čez noč ustavile. Seveda je glavni osumljenec za nadležne oglase postala ravno ta aplikacija in ko je preverila pravilnik zasebnosti, je videla v kateremu grmu točno tiči zajec. Aplikacija se je namreč zavezala, da ne bo delila podatkov, ki jih uporabnik vnese ročno, a da bo delila informacije kot so vzorci obnašanja.

Prihodnost bo očitno takšna, da bodo oglaševalci vedeli za vašo nosečnost, še preden boste za njo izvedeli vi. To celotno dogajanje pa je še en dokaz, da je Facebook postal že nekakšna entiteta, za katero nismo oseba, ampak samo izdelek, od katerega se da iztržiti velike količine denarja.

Deli novico

Da so telefoni in razna socialna omrežja praktične in priročne vohunske naprave oglaševalcev, ni več nobena skrivnost.

Zagotovo se vam je že zgodilo, da ste se s kom pogovarjali o nakupu določenega izdelka in ste bili nato ob obisku Facebooka napadeni z oglasi, ki so s popustom prodajali ravno ta izdelek. To se je zgodilo tudi meni, ko sem raziskoval nakup novega avta. To je bilo kakšen mesec nazaj in še zdaj se na svojemu zidu ne morem rešiti Hyundai reklam.

Za uporabniki pa tudi pridno vohunijo aplikacije in včasih so rezultati malce komični, ampak tudi strašljivi.

To se je zgodilo tudi novinarki za Daily Mirror, z imenom Talia Shadwell. Punca je na svojemu telefonu uporabljala aplikacijo, katera spremlja uporabnikove menstrualne cikle. To ni nič nenavadnega, saj je takšnih aplikacij ogromno, a tale je v ozadju izvajala nekaj, na kar nič hudega sluteča uporabnica ni bila pripravljena.

Talia je naenkrat na svojemu Facebook viru novic začela opažati ogromno reklam, katere so prodajale različne stvari, ki bi jih potrebovala novo pečena nosečnica. Oglasi za zibelke, plenice in podobno so se vzeli kar od nekje in Taili se je zadeva najprej zdela zabavna. Ker velikokrat všečka slike otrok svojih prijateljic in je svojih tridesetih, se ji je zdelo, da so jo algoritmi Facebooka izbrali kot potencialno nosečnico.

A zadeva dejansko ni bila tako nedolžna. Svoje aplikacije menstrualnih ciklov ni zagnala prejšnji mesec, imela pa je tudi izključena obvestila. Ko je naslednjič odprla program, se ji je na telefonu izpisalo ogromno opozorilo, da njena menstruacija močno zamuja. To seveda ni bilo res, saj samo ni pravilno vnesla podatkov za prejšnji mesec. A to je bilo očitno dovolj, da je aplikacija oglaševalcem sporočila potencialno novo nosečnico in bombandiranje z oglasi se je lahko začelo.

Ko je enkrat popravila podatke, so se reklame čez noč ustavile. Seveda je glavni osumljenec za nadležne oglase postala ravno ta aplikacija in ko je preverila pravilnik zasebnosti, je videla v kateremu grmu točno tiči zajec. Aplikacija se je namreč zavezala, da ne bo delila podatkov, ki jih uporabnik vnese ročno, a da bo delila informacije kot so vzorci obnašanja.

Prihodnost bo očitno takšna, da bodo oglaševalci vedeli za vašo nosečnost, še preden boste za njo izvedeli vi. To celotno dogajanje pa je še en dokaz, da je Facebook postal že nekakšna entiteta, za katero nismo oseba, ampak samo izdelek, od katerega se da iztržiti velike količine denarja.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Da so telefoni in razna socialna omrežja praktične in priročne vohunske naprave oglaševalcev, ni več nobena skrivnost.

Zagotovo se vam je že zgodilo, da ste se s kom pogovarjali o nakupu določenega izdelka in ste bili nato ob obisku Facebooka napadeni z oglasi, ki so s popustom prodajali ravno ta izdelek. To se je zgodilo tudi meni, ko sem raziskoval nakup novega avta. To je bilo kakšen mesec nazaj in še zdaj se na svojemu zidu ne morem rešiti Hyundai reklam.

Za uporabniki pa tudi pridno vohunijo aplikacije in včasih so rezultati malce komični, ampak tudi strašljivi.

To se je zgodilo tudi novinarki za Daily Mirror, z imenom Talia Shadwell. Punca je na svojemu telefonu uporabljala aplikacijo, katera spremlja uporabnikove menstrualne cikle. To ni nič nenavadnega, saj je takšnih aplikacij ogromno, a tale je v ozadju izvajala nekaj, na kar nič hudega sluteča uporabnica ni bila pripravljena.

Talia je naenkrat na svojemu Facebook viru novic začela opažati ogromno reklam, katere so prodajale različne stvari, ki bi jih potrebovala novo pečena nosečnica. Oglasi za zibelke, plenice in podobno so se vzeli kar od nekje in Taili se je zadeva najprej zdela zabavna. Ker velikokrat všečka slike otrok svojih prijateljic in je svojih tridesetih, se ji je zdelo, da so jo algoritmi Facebooka izbrali kot potencialno nosečnico.

A zadeva dejansko ni bila tako nedolžna. Svoje aplikacije menstrualnih ciklov ni zagnala prejšnji mesec, imela pa je tudi izključena obvestila. Ko je naslednjič odprla program, se ji je na telefonu izpisalo ogromno opozorilo, da njena menstruacija močno zamuja. To seveda ni bilo res, saj samo ni pravilno vnesla podatkov za prejšnji mesec. A to je bilo očitno dovolj, da je aplikacija oglaševalcem sporočila potencialno novo nosečnico in bombandiranje z oglasi se je lahko začelo.

Ko je enkrat popravila podatke, so se reklame čez noč ustavile. Seveda je glavni osumljenec za nadležne oglase postala ravno ta aplikacija in ko je preverila pravilnik zasebnosti, je videla v kateremu grmu točno tiči zajec. Aplikacija se je namreč zavezala, da ne bo delila podatkov, ki jih uporabnik vnese ročno, a da bo delila informacije kot so vzorci obnašanja.

Prihodnost bo očitno takšna, da bodo oglaševalci vedeli za vašo nosečnost, še preden boste za njo izvedeli vi. To celotno dogajanje pa je še en dokaz, da je Facebook postal že nekakšna entiteta, za katero nismo oseba, ampak samo izdelek, od katerega se da iztržiti velike količine denarja.

Da so telefoni in razna socialna omrežja praktične in priročne vohunske naprave oglaševalcev, ni več nobena skrivnost.

Zagotovo se vam je že zgodilo, da ste se s kom pogovarjali o nakupu določenega izdelka in ste bili nato ob obisku Facebooka napadeni z oglasi, ki so s popustom prodajali ravno ta izdelek. To se je zgodilo tudi meni, ko sem raziskoval nakup novega avta. To je bilo kakšen mesec nazaj in še zdaj se na svojemu zidu ne morem rešiti Hyundai reklam.

Za uporabniki pa tudi pridno vohunijo aplikacije in včasih so rezultati malce komični, ampak tudi strašljivi.

To se je zgodilo tudi novinarki za Daily Mirror, z imenom Talia Shadwell. Punca je na svojemu telefonu uporabljala aplikacijo, katera spremlja uporabnikove menstrualne cikle. To ni nič nenavadnega, saj je takšnih aplikacij ogromno, a tale je v ozadju izvajala nekaj, na kar nič hudega sluteča uporabnica ni bila pripravljena.

Talia je naenkrat na svojemu Facebook viru novic začela opažati ogromno reklam, katere so prodajale različne stvari, ki bi jih potrebovala novo pečena nosečnica. Oglasi za zibelke, plenice in podobno so se vzeli kar od nekje in Taili se je zadeva najprej zdela zabavna. Ker velikokrat všečka slike otrok svojih prijateljic in je svojih tridesetih, se ji je zdelo, da so jo algoritmi Facebooka izbrali kot potencialno nosečnico.

A zadeva dejansko ni bila tako nedolžna. Svoje aplikacije menstrualnih ciklov ni zagnala prejšnji mesec, imela pa je tudi izključena obvestila. Ko je naslednjič odprla program, se ji je na telefonu izpisalo ogromno opozorilo, da njena menstruacija močno zamuja. To seveda ni bilo res, saj samo ni pravilno vnesla podatkov za prejšnji mesec. A to je bilo očitno dovolj, da je aplikacija oglaševalcem sporočila potencialno novo nosečnico in bombandiranje z oglasi se je lahko začelo.

Ko je enkrat popravila podatke, so se reklame čez noč ustavile. Seveda je glavni osumljenec za nadležne oglase postala ravno ta aplikacija in ko je preverila pravilnik zasebnosti, je videla v kateremu grmu točno tiči zajec. Aplikacija se je namreč zavezala, da ne bo delila podatkov, ki jih uporabnik vnese ročno, a da bo delila informacije kot so vzorci obnašanja.

Prihodnost bo očitno takšna, da bodo oglaševalci vedeli za vašo nosečnost, še preden boste za njo izvedeli vi. To celotno dogajanje pa je še en dokaz, da je Facebook postal že nekakšna entiteta, za katero nismo oseba, ampak samo izdelek, od katerega se da iztržiti velike količine denarja.

Da so telefoni in razna socialna omrežja praktične in priročne vohunske naprave oglaševalcev, ni več nobena skrivnost.

Zagotovo se vam je že zgodilo, da ste se s kom pogovarjali o nakupu določenega izdelka in ste bili nato ob obisku Facebooka napadeni z oglasi, ki so s popustom prodajali ravno ta izdelek. To se je zgodilo tudi meni, ko sem raziskoval nakup novega avta. To je bilo kakšen mesec nazaj in še zdaj se na svojemu zidu ne morem rešiti Hyundai reklam.

Za uporabniki pa tudi pridno vohunijo aplikacije in včasih so rezultati malce komični, ampak tudi strašljivi.

To se je zgodilo tudi novinarki za Daily Mirror, z imenom Talia Shadwell. Punca je na svojemu telefonu uporabljala aplikacijo, katera spremlja uporabnikove menstrualne cikle. To ni nič nenavadnega, saj je takšnih aplikacij ogromno, a tale je v ozadju izvajala nekaj, na kar nič hudega sluteča uporabnica ni bila pripravljena.

Talia je naenkrat na svojemu Facebook viru novic začela opažati ogromno reklam, katere so prodajale različne stvari, ki bi jih potrebovala novo pečena nosečnica. Oglasi za zibelke, plenice in podobno so se vzeli kar od nekje in Taili se je zadeva najprej zdela zabavna. Ker velikokrat všečka slike otrok svojih prijateljic in je svojih tridesetih, se ji je zdelo, da so jo algoritmi Facebooka izbrali kot potencialno nosečnico.

A zadeva dejansko ni bila tako nedolžna. Svoje aplikacije menstrualnih ciklov ni zagnala prejšnji mesec, imela pa je tudi izključena obvestila. Ko je naslednjič odprla program, se ji je na telefonu izpisalo ogromno opozorilo, da njena menstruacija močno zamuja. To seveda ni bilo res, saj samo ni pravilno vnesla podatkov za prejšnji mesec. A to je bilo očitno dovolj, da je aplikacija oglaševalcem sporočila potencialno novo nosečnico in bombandiranje z oglasi se je lahko začelo.

Ko je enkrat popravila podatke, so se reklame čez noč ustavile. Seveda je glavni osumljenec za nadležne oglase postala ravno ta aplikacija in ko je preverila pravilnik zasebnosti, je videla v kateremu grmu točno tiči zajec. Aplikacija se je namreč zavezala, da ne bo delila podatkov, ki jih uporabnik vnese ročno, a da bo delila informacije kot so vzorci obnašanja.

Prihodnost bo očitno takšna, da bodo oglaševalci vedeli za vašo nosečnost, še preden boste za njo izvedeli vi. To celotno dogajanje pa je še en dokaz, da je Facebook postal že nekakšna entiteta, za katero nismo oseba, ampak samo izdelek, od katerega se da iztržiti velike količine denarja.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.