Stadia je novi projekt podjetja Google in preko te platforme bo priljubljeni iskalnik poskušal prodreti v svet videoiger.
Poudarek na besedi “poskušal”, saj je zadeva že od samega začetka povsem zmedena in niti ni jasno, komu pravzaprav je namenjena.
Google Stadia je pretočni servis, preko katerega lahko na svoj brskalnik ali pa TV pretakate igro in jo igrate tako, da vam ni potrebno zgubljati časa z namestitvijo, iskanjem popravkov, za igranje pa ne potrebujete zmogljivega računalnika. Problem je, da morate igre kupiti v njihovi knjižnici, cene pa se ne razlikujejo od naslovov, ki jih lahko pridobite v digitalnih trgovinah. Poleg tega je njihova ponudba iger precej siromašna in čeprav je Google slednjo razširil na 22 iger, je to še vedno veliko premalo.
Stadia naj bi bila tako namenjena nedeljskim igralcem, ki jim je škoda denarja za PC ali konzolo. A vseeno neko strojno opremo boste potrebovali kot je denimo 4K televizor in Chromecast Ultra ter seveda močno internetno povezavo. K temu prištejte tudi stroške Stadia naročnine nakup iger in tako ste kmalu na ceni, ki bi jo odšteli za novo konzolo.
Celotni zmedi zagotovo ni pomagal izidni napovednik, ki je izšel včeraj. Ta je precej zanimiv, a v bistvu stranki ne razloži, kaj za vraga naj bi platforma sploh bila. In ne, zadeva še vedno ni na voljo v Sloveniji.