Bill Murray se je v reklami zopet vrnil v svet filma Svižčev dan

Svižčev dan oz. Groundhog Day velja za eno najbolj smešnih komedij vseh časov in filmova unikatna ideja je bila potem posnemana v ogromno naslednikih.

Premisa odpelje novinarja Phil Connorsa, ki ga igra Bill Murray, v majhno mestece Punxsutawney. Ta ima vsako leto poseben dogodek v kateremu glavno vlogo odigra svizec Phil. Kosmatin ima samo eno nalogo: pogledati ali pa prezreti svojo senco. To nato napove, ali bo zima kratka ali dolga in Phil se nato vrne v svoj zabojnik, dokler ga zopet ne pokličejo v dolžnost naslednje leto.

Naš novinar ima to nesrečo, da se v temu majhnemu mestecu, iz katerega želi čimprej pobegniti, znajde v časovni zanki. Vsako jutro se zbudi v Svižčev dan in dogajanje ga kmalu spravi v norost, dokler ne vidimo končnega razpleta filma.

Groundhog Day je izšel leta 1993, na njemu pa sta delala dva lovilca duhov: Bill Murray in Harold Ramis. Čeprav je film na koncu izpadel fantastično, je razdrl prijateljske vezi med igralcema, ki po filmu nista spregovorila 20 let. Na koncu sta se le pobotala in to tik pred tem, preden je leta 2014 Ramis umrl zaradi bolezni.

Včeraj se je pripetil največji ameriški športni dogodek Super Bowl in med reklamami smo lahko zopet videli Bill Murraya, ki se vrne v mesto Punxsutawney. Ustvarjalci so se potrudili in v reklamo vrnili celo nekaj starih igralcev. Gre za reklamo Jeepa in ideja je kar posrečena, saj se v tej zgodbi Phil rad vsako leto zbuja v isti dan, samo zato, da lahko spet vozi terenca.

Obujanje starih klasik ni nič novega, spomnimo se, kako je Google prenovil film Sam doma.

Mimogrede Groundhog Day je pred kratkim dobil nadaljevanje v podobi VR igre.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!