Pathfinder: Wrath of the Righteous bo vseboval potezni način

Kot že vemo, bo presenetljivo uspešen in kakovosten naslov Pathfinder: Kingmaker dobil nadaljevanje. Na njem bo zopet delal ruski razvijalec Owlcat Games, ki trenutno na Kickstarterju drži kampanjo, ki je že davno prerasla začetni začrtani vložek s strani skupnosti.

Kampanja je za osnovo zahtevala 300.000 dolarjev, do sedaj pa so nabrali že več kot milijon zelencev. Razvijalec tako hitro dostavlja nove cilje kampanje. Če bodo zbrali še slabih 150 tisočakov, bodo okoliški prebivalci veliko bolj odzivni na naša dejanja, deležni pa bomo tudi lepega kupčka dodatnih dialogov med spremljevalci. To jim bo zagotovo uspelo, saj je do konca kampanje še 25 dni.

Razvijalec se je tudi odzval na čedalje glasnejše zahteve skupnosti, ki že od prvega dela zahteva potezni način igranja. Tega je denimo skozi posodobitve vpeljal Pillars of Eternity II, v Kingmakerju pa smo ga dobili preko modifikacije.

Owlcat Games se je končno vdal in Wrath of the Righteous bo uradno podpiral potezno bojevanje, ob katerem bomo imeli veliko večji nadzor nad bojiščem in potezami svojih izbrancev.

Za podlogo so vzeli modifikacijo s strani skupnosti in sedaj razmišljajo, kako bi ga dodatno izboljšali. Med drugim bomo lahko prostoročno preklapljali med poteznim in realnočasovnim načinom, dodani pa bodo tudi bonbončki, kot je denimo videna pot premika našega lika.

Osnovno igranje bo še vedno zamišljeno z realnočasovnim preigravanjem, dodali bodo samo opcijo poteznega načina, ki bo za preigravanje veliko počasnejši. Vseeno je lepo imeti opcijo, ki jo bomo lahko vklopili ob večjih šefovskih obračunih.

Pathfinder: Wrath of the Righteous še nima datuma izida, vemo samo, da ga bomo lahko preigravali enkrat naslednje leto.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime