Baldur’s Gate 3 dobil prvi igralni posnetek in zadeva že kar malce preveč spominja na Divinity: Original Sin

Včeraj smo slinasto pregledovali prve slike igre Baldur’s Gate 3, na kateri že nekaj časa dela razvijalec Larian. Tega poznamo predvsem zaradi dvojca iger Divinity: Original Sin, a fantje so že veterani industrije, saj je bil ta belgijski studio ustanovljen že leta 1996.

Zvečer se je zgodila uradna predstavitev in razvijalec nam je najprej prikazal uvodni CGI video, ki je bil presneto dolg. Posnetek traja več kot 5 minut in vanj je bilo zagotovo vloženo ogromno truda ter tudi denarcev. In to se vidi, saj je zadeva fantastična in mestoma kar malce grozljiva. Illithid rasa mi je vedno vzbujala srh in tule bi jo zlahka postavili v kakšno grozljivko.

Larian nam je nato prikazal tudi igralni posnetek, v kateremu se zbudimo sami na obali in začnemo z raziskovanjem Forgotten Realms sveta.

Baldur’s Gate 3 je precej podoben Original Sin igram. S tem ne bi bilo nič narobe, a podobnost v nekaterih primerih že malce presega meje dobrega okusa. Uporabniški vmesnik je močno podoben njihovim prejšnjim igram, prav tako so preklopili na potezni boj. To mi je osebno všeč, saj je bil ta del najbolj privlačen vidik Divinity iger, zato sem ga vesel tudi v tem naslovu. Larian pravi, da bo pretepanje malce popestril, saj bomo lahko poljubno izbirali, kdo od naših bo na vrsti za udarec, kar nam bo omogočilo nizanje uničujočih kombinacij urokov ter udarcev.

Vseeno pa bi lahko Larian spremenil vsaj tip pisave v menijih ali pa malce predelal uporabniški vmesnik. Seveda je možno, da je to samo prototip in da bodo vsi ti elementi doživeli še znatne spremembe. Grafika je bila nadgrajena, kar seveda ne preseneča, saj Belgijci tokrat delajo z veliko večjim proračunom.

Podprto bo tudi večigralstvo in kampanjo boste lahko preigrali v sodelovalnem načinu s še tremi drugimi igralci ali pa se na avanturo odpravite sami.

Pri ustvarjanju karakterja boste lahko izbirali med bogato bazo ras in igralnih razredov, na voljo pa bodo tudi Origin liki, ki imajo svojo zgodovino in tudi naloge. Ta sistem je bil prisoten že v Original Sin 2 in vsekakor je lepo imeti izbiro.

Potrjeno je bilo tudi to, da bo igra izšla najprej v sistemu Zgodnjega dostopa, žal pa razvijalec ni razodel točno, kdaj se bo to zgodilo. Early Acces bo služil za to, da bodo na željah skupnosti dodatno delali na igralnih sistemih in te prilagodili njihovim željam.

V zgodnjemu dostopu boste lahko preizkusili prvi akt igre med petimi kompanjoni ter šestimi igralnimi razredi, igrali pa ga bomo lahko že letos.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime