Flight Simulator dobil uradne sistemske zahteve – za optimalno delovanje boste potrebovali 32 GB pomnilnika

Večkrat smo že zapisali, da bo Microsoftov novi Flight Simulator ena lepših iger, ki jih bomo letos dobili za PC. Razlog za to lepoto je tudi dejstvo, da bo zadeva izšla samo na računalnikih in razvijalcem se ni treba ukvarjati z optimizacijo za konzole. Nekaj takega potem, kot se je zgodilo originalnemu Crysisu.

Igra je grafično impresivna, a začelo se je tudi ugibati, kakšen strojni davek bo zahtevala od računalničarjev. Microsoft se je včeraj odločil pomiriti vse strahove in tako so izdali uradne zahteve, ki so presenetljivo nizke. No, vsaj če se ne odločite vklopiti vseh grafičnih pritiklin.

Microsoft je zahteve razdelil na minimalne, priporočene in idealne. Žal niso izdali, pri kakšnih ločljivostih in sličicah na sekundah bo tekla posamezna kategorija.

Minimalne zahteve:

  • Procesor: Ryzen 3 1200/Intel i5-4460
  • Grafična kartica: Radeon RX 570/NVIDIA GTX 770
  • Grafični pomnilnik: 2 GB
  • Pomnilnik: 8 GB
  • Disk: 150 GB
  • Internetna hitrost: 5 Mbps

Priporočene zahteve:

  • Procesor: Ryzen 5 1500X/Intel i5-8400
  • Grafična kartica: Radeon RX 590/Nvidia GTX 970
  • Grafični pomnilnik: 4 GB
  • Pomnilnik: 16 GB
  • Disk: 150 GB
  • Internetna hitrost: 20 Mbps

Idealne zahteve:

  • Procesor: Ryzen 7 Pro 2700X/Intel i7-9800X
  • Grafična kartica: Radeon VII/Nvidia RTX 2080
  • Grafični pomnilnik: 8 GB
  • Pomnilnik: 32 GB
  • Disk: 150 GB (priporoča se SSD)
  • Internetna hitrost: 50 Mbps

Minimalne in priporočljive zahteve so precej blage in verjetno imate že vsi procesorje in grafične kartice vsaj nekje na stopnji priporočenih zahtev.

Zadeva se spremeni pri najvišji kategoriji, ki zahteva najnovejše grafične kartice ter kar 32 GB pomnilnika. Zanimivo je tudi dejstvo, da pri vseh zahtevah potrebujete nujno internetno povezavo, ki se razlikuje na hitrost. Znano je že, da bo Flight Simulator vseboval impresivne realistične talne teksture, saj bodo podatke črpali iz svojih Bing zemljevidov. Teh podatkov je ogromno, zato jih boste pretočno črpali iz njihovih strežnikov, glede na to, da so prisotne zahteve po različnih internetnih hitrostih, pa sklepamo, da boste lahko prilagajali kako podrobne teksture želite pretakati preko interneta. Kljub tej tehnologiji si rezervirajte lep del diska, saj bo igra odgriznila kar 150 GB prostora.

Žal za zdaj datum izida še vedno ni znan.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

Horizon Zero Dawn bo na PC prispel 7. avgusta – dobili smo tudi nov, odličen napovednik

Ko je razvijalec Guerrilla Games napovedal predelavo Horizon Zero Dawn za PC, sem pričakoval na hitro spočeto predelavo, v katero ne bo...

Mortal Shell beta sedaj na voljo za vse

Razvijalec Cold Symmetry je najprej nameraval izdati zaprt beta dostop za svojo igro Mortal Shell, a je bilo povpraševanje tako veliko, da...

Ubisoft bo svojo predstavitev iger spočel 12. julija in tu je kratki napovednik

Odpoved festivala E3 je za rezultirala v temu, da vsi večji založniki držijo svoje konference in skozi poletje bo vsak od njih...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!