PlayStation 4 konzola vsebuje en kup zanimivih ekskluziv, a morda je ravno Bloodborne tista igra, ki bi si najbolj zaslužila predelavo za PC.
Razlogov za to je več, a primarni ostaja ta, da igra vse od svojega izida leta 2016 trpi za neoptimiziranostjo. PlayStation 4 ima precej šibko strojno opremo in samo navadni trdi disk, kar posledično pomeni, da je ta sicer odličen naslov obsojen na ždenje pri 30 sličicah na sekundo, manjek SSD diska pa boleče očiten pri včitavanju stopenj. In nalagalne zaslone boste gledali pogosto, saj je Bloodborne razvil FromSoftware, ki ga poznamo po seriji ekstremno zahtevnih iger Dark Souls.
Žal pa Sony ne želi svoje ekskluzive poslati izven okovov svoje konzole, tako da je upanje na predelavo skoraj ničelno. Oboževalci že dolgo čakajo, če bo FromSoftware vsaj razvil novo posodobitev, ki bi na močnejši konzoli PlayStation 4 Pro omogočila igranje pri 60 sličicah na sekundo, a njihove prošnje so do sedaj naletele na gluha ušesa.
I patched Bloodborne to run at 60fps. It works alright (about as good as the Dark Souls 3 PS4 Pro patch does) except for the fact that the game doesn't have proper timing and the entire game basically runs in fast-forward. This is running on a base PS4. pic.twitter.com/vfdjjWxpp5
— Lance McDonald (@manfightdragon) April 28, 2020
Ustvarjanje modifikacij je zaradi PlayStation 4 zaprte arhitekture praktično nemogoče, a enemu modderju z imenom Lance McDonald je vendarle uspelo pripraviti Bloodborne, da teče pri 60 sličicah na sekundo. Lance je izkušen modder in njegov YouTube kanal vsebuje vrsto zanimivih posnetkov iz iger kot so denimo Dark Souls 3, kjer mu je uspelo ustvariti modifikacijo, preko katere lahko igralec zaigra vlogo vsakega sovražnika, vključno s šefi.
Ah, I did it! Bloodborne running with a 60fps frame cap (no v-sync so lots of screen tearing) with proper frame timing and game logic timing. This is running on a base PS4 pro, will try to get an actual FPS counter to display tomorrow and test on PS4 Pro with boost mode. pic.twitter.com/V6uxQ4bT9k
— Lance McDonald (@manfightdragon) April 28, 2020
Lance je na Twitterju prikazal posnetke svojega napredka. Ko je uspel igro zagnati pri 60 sličicah an sekundo, je ugotovil, da igra ne vsebuje pravilnega časovnega razporejanja dogodkov in tako se je zdelo, da Bloodborne teče pohitreno. To mu je uspelo nato popraviti in dobili smo prvi pravi posnetek te igre, ki teče pri 60 sličicah na sekundo.
Here's the opening area on a PS4 Pro running in boost mode. pic.twitter.com/bYut1Ak6DL
— Lance McDonald (@manfightdragon) April 28, 2020
Posnetki so precej nizke kvalitete in Lance je obljubil, da bo še danes naložil videe višje kakovosti na svoj YouTube kanal. Povedal je še, da zadeva teče občutno bolje na PlayStation 4 Pro konzoli, vendar pa zadeva deluje povsem zadovoljivo tudi na navadnem PS4.