Prvi prikaz pogona Unreal Engine 5 je dokazal, da kmalu ne bomo znali več ločiti med grafiko in resničnim življenjem

Epic Games je včeraj presenetil vse in prikazal prvi vpogled v njihov prihajajoči pogon Unreal Engine 5. In ta je naravnost čudovit, da pa bi bila zadeva še bolj impresivna, je bil celotni demo narejen na strojnem drobovju konzole PlayStation 5.

Na zgornjem posnetku lahko vidite tehnološki demo z imenom “Lumen in the Land of Nanite”, ta pa poleg naravnost čudovite grafične podobe prikaže podrobno delovanje dveh tehnologij: Nanite in Lumen.

Nanite je oznaka za tehnologijo “virtualizirana mikropoligonska geometrija” in če vam to ne pomeni nič, bodite brez skrbi, saj predstavitev zahteva malce poznavanja pogonov in delovanja le teh. Dovolj je, da veste, da so danes vse teksture v igrah sestavljene iz miniaturnih trikotnikov. Več ko je teh, lepša izgleda podoba, a če pretiravate tvegate, da se bo scena v igri grdo zatikala.

Nanite z neko črno magijo optimizira te trikotnike in razvijalci bodo po novem lahko v igro zapekli milijarde poligonov oz. trikotnikov, ne da bi za to žrtvovali optimizacijo in tudi lepoto igre.

Druga pomembna stvar je Lumen, ki skrbi za realistično osvetljevanje vseh scen. Razvijalci bodo lahko sedaj na preprost način izrabili napredne tehnike osvetljevanja in to na različnih razponih. Lahko se bodo osredotočili na samo nekaj milimetrov ali pa cele kilometre, osvetljevanje pa ne bo več tako strojno požrešno kot do sedaj.

Unreal Engine 5 bo vseboval še kup zanimivosti. O naprednih Chaos fizičnih učinkih smo že pisali, veselimo pa se lahko tudi naprednih zvočnih učinkov, ki bodo sparjeni s PlayStation 5 tehnologijo pripeljali res čudovito zvočno izkušnjo. Potem je tu še možnost direktnega vnašanja podrobnih modelov iz programa ZBrush, brez da bi potem te modele morali dodatno optimizirati za tekočo igralno izkušnjo.

Novi pogon bo tudi pridno izrabljal SSD diske in končno bomo med igranjem lahko prehajali med ogromnimi scenami in nam ob tem ne bo treba čakati na nepotrebne nalagalne zaslone. Predstavljajte si ogromni odprti svet, ki omogoča instantni in nemoteči vstop v detajlno opremljene zgradbe.

Je pa treba vzeti v zakup, da je tole samo tehnološki demo, ki za zdaj še ni pravi odsev naslednje generacije konzol. Grafično bodo igre skoraj zagotovo napredovale na takšno stopnjo, a bo za to potreben čas. Kot zanimivost si lahko ogledate tehnološki demo pogona Unreal Engina 2, ki je bil vrh tehnologije v času konzole PlayStation 2..

Epic namerava tudi omogočiti razvijanje iger prav vsakemu indie razvijalcu, ki nima veliko pod prstom. Uporaba Unreal Engine 5 pogona bo povsem brezplačna in razvijalec bo Epicu moral odplačati procente za licenco samo takrat, ko bo njegov naslov presegel zaslužek milijona dolarjev.

Unreal Engine 5 bomo prvič videli v omejeni izdaji v začetku 2021, kasneje istega leta pa bomo dobili polni izid. Mimogrede, na novi pogon bo naslednje leto preklopil tudi popularni Fortnite, ki je nedolgo nazaj že dobil prenovljeni sistem fizike Chaos.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

RollerCoaster Tycoon 3: Complete Edition je brezplačen na Epic Games trgovini

Pisali smo že o tem, da je upraviteljska strategija zabaviščnih parkov RollerCoaster Tycoon 3 nenadoma skrivnostno poniknila iz prodajnih polic Steama. Kasneje...

RuneScape po skoraj dvajsetih letih prihaja na Steam

Ko se kak MMO igralec bobna po prsih in okoliškim igralcem razlaga, da je veteran tega žanra, saj je svojo kariero začel...

Amazon najavil svoj pretočni servis iger Luna

Zdi se, da se bo igranje v naslednji generaciji korenito spremenilo in ostareli igričarji, ki se še spomnimo nameščanja iger iz spraskanih...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!