Še 3 meseci in drobiž nas ločijo od končnega izida igre Cyberpunk 2077. Ta je igričarsko množico z vsemi napovedniki in informacijami že tako vzburila, da bo septembrski izid skoraj zagotovo podiral prodajne rekorde na vseh platformah.
Razvijalec CD Projekt RED pripravlja več podrobnosti in kakšen nov napovednik za konec junija, nedavno pa so se člani ekipe pojavili na podcastu nemške igričarske revije GameStar in tam so razkrili nekaj sočnih podobnosti.
Na splošno naj bi Cyberpunk 2077 v primerjavi z igro The Witcher 3 predstavljal tak napredek, kot je bilo to v primeru prehoda iz igre The Witcher 2 na The Witcher 3. Igralci lahko tako pričakujejo bolj podroben svet, ki omogoča večjo stopnjo raziskovanja, dobra novica pa je tudi, da mapa ne bo poseljena z nepregledno količino opravil, kot to denimo počne Assassin’s Creed serija. Razvijalec je slišal pritožbe igralcev, ki so v The Witcher 3 sovražili tista zamudna nabiranja zakladov, ki na koncu niso ponudili ničesar, razen kljukice na zemljevidu.
Razvijalec je tudi povedal, da bo vsaka naloga razrešljiva na več načinov. Različni pristopi so bili možni že v The Witcher 3, v Cyberpunku 2077 pa so količino te raznolikosti povečali za 3x.
Morda najboljša podrobnost leti na NPC-je oziroma prebivalce mesta Night City. Več kot tisoč NPC-jev je namreč dobilo ročno obdelavo njihove poti skozi mesto, kar pomeni, da ne bodo neprestano stali na istem mestu, ampak bodo imeli dnevno rutino, kot je denimo kupovanje surovin, spanje in žretje malice. To bo pričaralo občutek živega sveta in če se bodo vsaj malo zgledovali po Gothic igrah, nas čaka prava poslastica.
Razvijalec je še povedal, da prikazano bojevanje s hladnimi orožji v napovednikih še ni bilo niti približno končano, tako da bo končna verzija igre držala močno izpopolnjen boj.
Sami komaj čakamo na 17. september, ko bomo igro končno lahko prejeli v roke.