Mortal Shell ne bo samo Dark Souls klon ampak bo posedoval tudi unikatne igralne mehanike

O Mortal Shell smo že pisali in ni vam biti treba neki igričarski poznavalec, da vam je takoj jasno, od kje je razvijalec Cold Symmetry povlekel svoj navdih.

Vpliv Dark Soulsa se čuti na vsakem koraku in Mortal Shell ima celo skoraj identičen uporabniški vmesnik. Tu je rdeča črta za zdravje in zelena za vašo vzdržljivost. Vaš bojevnik nosi srednjeveški oklep in na ramenu prenaša velik meč, ki bo preko taktičnega zamahovanja začel nižati ogromno črto zdravja šefov. Vse to je znano in domače, čeprav mogoče že malce preveč očitno kopirano.

Vendar pa bo Mortal Shell posedoval tudi nekaj unikatnih prijemov. Najbolj je zanimiv sistem lupin oz. Shellov. Igra namreč ne bo vsebovala standardnih igralnih razredov, ampak boste te bojevalne načine odkrili v različnih človeških lupinah, te pa bodo predstavljale igralne razrede. Dlje ko boste trenirali določeno lupino, bolj vešči boste postali v njej in skladno s tem tudi bolj uničujoči.

Zanimiva je tudi smrt, saj bo ob porazu vaš duh skočil iz lupine in takrat boste morali hitro vskočiti nazaj vanjo ali pa poiskati novo človeško zatočišče. Vaša esenca je namreč izjemno šibka in odprtem vsebuje samo eno točko zdravja, kar pomeni, da zna že en prdec nasprotnika zadostovati, da se boste za vedno poslovili iz tega sveta. Že vidim, kako bodo speedrunnerji obrnili igro samo v načinu duha.

Mortal Shell bo vseboval tudi napreden bojevalni sistem, kjer bo največ štelo pravočasno pariranje v slogu igre Sekiro: Shadows Die Twice. Razvijalec opozarja, da celotna izkušnja ne bo tako dolga kot v kakšnem Dark Souls naslovu, saj nas zaradi manjše ekipe čaka precej bolj kompaktna izkušnja.

Mortal Shell bo izšel enkrat v 2020, razvijalec pa je včeraj napovedal, da se bo beta testiranje igre začelo že 3. julija.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime