Nedavno smo dobili 5. sezono za igro Call of Duty Modern Warfare, ki je te dni popularna predvsem zaradi svoje brezplačne battle royale komponente Warzone. Založnik Activision je tako pod eno streho spravil plačljive uporabnike in tudi tiste, ki radi za svoje večigralske avanture ne odštejejo niti centa. Vendar pa so oboji uporabniki včeraj prišli do krutega spoznanja: Call of Duty sedaj zaseda več kot 220 GB diska.
To je naravnost nepredstavljiva količina podatkov in kar malo smešno je, da lahko samo ena igra efektivno zasede en cel SSD disk. Igralci so malce čudno gledali že na začetku, ko je velikost presegalo 100 GB, sedaj pa se ob dvakratni velikosti ne smeje nihče več. Razvijalec Infinity Ward očitno ne verjame v kompresijo podatkov, igre pa ne želijo razdeliti na več delov. Ko je Activision še izdajal svoje naslove na Steamu, je veljala elegantna strategija, ko smo lahko bodisi sneli samo večigralski ali pa štorijalno kampanjo. Odkar pa so njihove igre na voljo samo na Battle.net platformi, pa je ta opcija žalostno poniknila, čeprav je začudoma še vedno na voljah na konzolah.
Uporabniki poročajo o različnih velikostih. Nekateri imajo na diskih vključeno možnost stiskanja podatkov, s čimer malce prihranijo na prostoru. A nekateri tega ne uporabljajo in pri njih je velikost narasla celo na 239 GB.
Diski so danes resda poceni in padla je cena tudi hitrejšim SSD diskom in morda nas želi Activision prisiliti v dolgo preloženo nadgradnjo naših strojnih komponent. Razvijalec je sicer za 5. sezono obljubil optimizacijo in manjše velikosti novih popravkov, a igralci pravijo, da je bilo to že večkrat rečeno, pa nikoli ni bilo nič od tega.
Zanimivo, kako je Activisionu malo mar za velikost njihove igre, saj po drugi strani razvijalec Bungie naravnost reže vsebino igre Destiny 2, saj je ta postala preveč obilna za vzdrževanje. Zagotovo s tem izgubljajo tudi nekatere igralce, zato je res čudno, da še kar napihujejo velikost svoejga najbolj uspešnega Call of Duty izdelka.