Microsoft še ni končal s kupovanjem perspektivnih založnikov in razvijalcev

Igričarski svet še še zdaj ni pomiril od potresa, ki ga je pred nekaj dnevi sprožil Microsoft, ko je javno naznanil, da je kupil založnika ZeniMax Media in tako v enem zamahu podse spravil veliko novih razvijalcev in slavnih licenc iger.

V nedavnem intervjuju za spletno stran Cnet pa sta direktor Microsofta Satya Nadella in šef Xboxa Phil Spencer povedala, da ta nakup še ne pomeni nujno, da je tehnološki gigant zaključil s svojim nakupovanjem. Satya je namreč izjavil, da bo Microsoft še naprej oprezal za perspektivnimi založniki in razvijalci, ki bi lahko obogatili Xbox divizijo. Zraven je še povedal, da ne moreš kar preko noči ustvariti studia, ki bi ustvarjal igre. Za to je potreben čas, a s kupovanjem studiev ne želijo samo na svojo stran dobiti razvijalcev in ekskluziv, ampak je končni cilj svojim strankam ponuditi čim več vsebine.

Ta bo z roko v roki hodila z njihovim naročniškim servisom Xbox Game Pass, ki je zdaj prilezel že na 15 milijonov naročnikov. Vse prihodnje igre založnika ZeniMax boste lahko že takoj ob dnevu izida igrali preko tega naročniškega servisa, ta pa ima za razumljivo ceno ta hip res ogromno vsebine.

Pomen vsebine je potrdil tudi Phil Spencer, ki je izjavil, da so preko nakupa ZeniMaxa podvojili člane svoje ustvarjalne divizije. Prav tako je zagotovil, da se Microsoft ne bo preveč vtikal v delovanje Bethesde in vseh ostalih razvijalcev, saj jim želijo pri delu pustiti proste roke. A spremembe so se že začele dogajati in to na bolje. Razvijalec Arkane je denimo že začel najemati nove delavce za dva neimenovana projekta in oboževalci upajo, da bosta to Dishonored 3 in Prey 2. Igralci prav tako vzklikajo po novem Fallout naslovu, ki bi ga izdelal razvijalec Obisidan Entertainment, na spletu pa se je pojavilo tudi ogromno slik, na katerih se končno srečata Master Chief in Doom Guy.

Kam vse bo Microsoft zapeljal ikonični franšizi The Elder Scrolls in Fallout bo zanimivo videti in morda bo ta finančna injekcija pomagala, da bomo Bethesdine igre začeli videvati bolj pogosto. Zdaj pa naj Microsoft samo še kupi razvijalca Piranha Bytes in mu da dovolj sredstev za razvoj novega Gothic naslova pa bom srečen igralec do konca mojih dni.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime